hoe oud is ze dan?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoe oud is ze dan??
ga zo maar is fietsen hier thuis valt ook geen drol te beleven
waren daar de tunnels onder door gegaan en daar dat lange pad whahha sjek ging echt super hard 
Gekke sjek ! Het bleef lekker droog had dus geluk ! Daarna nog ff naar die autocross wezen kijken op stal maar vond t dit jaar minder leuk als vorig jaar
Zaterdag avond hadden we een feestje voor de verjaardagen van Sander, Arjan en ik. Was echt super gezellig, en ik lag uiteindelijk om 05.00 uur in mn bedje, vandaar dat ik er gister een beetje verrot uitzag op stal
Gister nog met Sam aan het springen geweest, ging echt super! Hij was zo gek als een deur met dat maffe gegil van hem
Nou ik hoop dat jullie weekend net zo leuk was als die van mij of zelf nog beter
hoe oud is ze nu eigenlijk?
Ben jij vanmiddag nog op stal? Ik hoop trouwens dat ik wat antwoorden ga krijgen op dat stukje wat ik op het Aangepast Rijden forum hier heb geplaatst, ik kan echt niet wachten om weer een keer op Sam te zitten, zowiezo überhaupt weer een keer op een paard te zitten. Ik word er echt gek van om iedereen te zien rijden en zelfs niets te kunnen, al is het maar ff een rondje stappen ofzo.