Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:meelen schreef:Zo, he he, dat was me het dagje wel. En hij is nog niet om.
Vandaag 2 slaapkamers van laminaat voorzien. Echt mooi geworden al zeg ik het zelf. Morgen weer terug om een stuk zolder te doen, en dan zijn we klaar. Vanaaf naar de manege, dus ik zie jullie daar wel weer denk ik.
Ik wens iedereen die meedoet veel succes.
hoeveel kosten jullie ?????![]()

ATE schreef:wat een rust hier
iris heeft heel netjes gereden met gipsy ben trots op hun ze heeft wel niks gewonnen maar toch 175 punten

meelen schreef:Hoi José, hoe is het eigenlijk met de tong van Xan?

xan schreef:Ik heb vandaag nog wel zo lekker weer buiten gereden met d'r. Lange teugel over de dijk, ging echt super, in de les was ze ook al zo goed. Daarom vind ik het zo moeilijk dat ze dit nu heeft.

meelen schreef:@Xan, waarom zeggen wij altijd hetzelfde op hetzelfde moment? hihihi

xan schreef:Ik heb net op internet dingen over mok gelezen en daar wordt je absoluut niet vrolijk van.

xan schreef:meelen schreef:@Xan, waarom zeggen wij altijd hetzelfde op hetzelfde moment? hihihi
Hoe was die leuke opmerking ook al weer ????
1 + 1 = 10 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:xan schreef:Ik heb vandaag nog wel zo lekker weer buiten gereden met d'r. Lange teugel over de dijk, ging echt super, in de les was ze ook al zo goed. Daarom vind ik het zo moeilijk dat ze dit nu heeft.
Dus ze heeft er geen last van?

xan schreef:meelen schreef:
Dus ze heeft er geen last van?
Dat weet je bij haar nooit. Da's zo'n harde die gaat gewoon door.
Ik mag er ook gewoon aanzitten hoor, erop duwen zelfs. Ik snap er echt niets meer van.

xan schreef:hahahahaha 210 dus ja.
Zal ik hem nog een keer kunnen onthouden denk je ???
Was het nog gezellig met de visite gisteravond ??
Vonden ze het leuk Sanne te zien rijden ??

xan schreef:Tja een fries hè.![]()
Ze blijven leuk. Tamara was ook 1e met Elke, 190 punten hadden ze.