Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:52

Huilen van het lachen Hahaha ik wordt echt té melig hier achter het bureau.... Gelukkig ben ik dan in m'n eentje melig want als er nog iemand melig is dan wordt het helemaal niets meer met mij Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:01

Mogguh Gaaaap Het is stil hier Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:59

Doei!

Vandaag 1 uur les, scheikunde, van half 10 tot 12 aan m'n handarbeid geknutselt... Huilen van het lachen 't Schiet al op maar volgens mij heb ik d'r nu 20 uur in gestoken, minstens. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:18

Nou, wil het resultaat anders wel zien hoor *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:44

Volgens mij word ik oud.... Was een beetje duf dus nam ik een bak koffie en nu ben ik helemaal hyper. Aaargh straks functioneer ik alleen nog maar goed op koffie net als de volwassenen Lips are sealed

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:36

Als 't af is maak ik wel een keer een foto, ik hoop dat ik 'm morgen afmaak, maar ik vrees dat 't vrijdag wordt. Nagelbijten / Gniffelen

Enne, gelukkig staat d'r op stal bijna altijd wel koffie klaar Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:38

Coowl, hopelijk krijg je het vrijdag af.

Hahaha nou, als het zo ver komt moet iemand mij toch echt wel even waarschuwen hoor Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:40

Ik hoop ook dat ik 't vrijdag af krijg want dat is de uiterste inleverdatum ROFL gaat wel lukken hoor, morgen kan ik er nog 3 uur aan en vrijdag ben ik altijd om 12 uur uit dus kan ik er desnoods nog 4 uur in pompen.

Wij eten spareribs Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:41

Hmm jummie *LOL* Eetse voor straks!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 07:23

Doei!

Vandaag lang dagje Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:40

Hola Doei!

Eindelijk donderdag. Gisterenavond naar de Lama's geweest. Waren om 01u pas thuis Nagelbijten / Gniffelen Maar het was eeeecht leuk! We hebben helemaal dubbel gelegen van het lachen Haha!

Daarvoor nog even bij Whis geweest. Wou gaan longeren maar helaas was het midden van de round pen was een zwembadje Tong uitsteken Dus ben lekker gaan wandelen en poetsen Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 13:47

Ohja, ik ga Whis vanaf nu 'The Amazing balancing pony' noemen. Gisteren had ik haar manen geborsteld met die grote oster borstel en ik had de borstel op haar rug gelegd omdat ik iets moet doen. Fijn, een kwartier later had ik alles opgeruimd en ik loop haar stal in. Staat ze nog met die borstel op d'r rug, arme Whis. Vind het wel knap dat ze dat zo kan balanceren Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:41

*LOL*

Ik leg altijd de borstels op Stace d'r rug, maar die is ook wel erg rond... Doe ik al sinds dat ik d'r hier op 't weiland had staan, borstels mee, op d'r rug leggen en dan in d'r weilandje poetsen. Huilen van het lachen Bij andere paarden doe ik 't eigenlijk vrijwel nooit, maar Stace is gewend om m'n volledige poetskistinhoud op d'r rug te hebben. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:43

Hihihi onze pony's zijn knap Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:47

Ja Dat moet onze nieuwe buurmanvrouwpaard dus ook kunnen. Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:48

Ha dat lukt ook bij mijn poniew. Mijn paard zijn kont wil ook nog wel, zijn ruggegraat is wat te hoog om een hele poetskist op uit te stallen.

Het was gisterenavond erg rustig in de les. Eva met Foxy, Carola met Jack en ik met Smart. Wel errugh prettugh gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:50

Nou, je moet wel op je paard letten hoor. Ik stond bij Tim en haar veulen te kijken, kreeg ik ineens een halster naar mijn kop geslingerd Clown En die grote van jou was de dader Tong uitsteken

Ik zag het ja, volgende week ga ik proberen mee te lessen. Gisterenavond kon ik niet ivm de lama's Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:00

't Schijnt trouwens dat ze vandaag een wietplantage hebben opgerold die tegenover onze school bleek te zijn. Halve school ging kijken, ik was bezig met handarbeid. Huilen van het lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:16

Miss_Montana schreef:
Nou, je moet wel op je paard letten hoor. Ik stond bij Tim en haar veulen te kijken, kreeg ik ineens een halster naar mijn kop geslingerd Clown En die grote van jou was de dader Tong uitsteken

Ik zag het ja, volgende week ga ik proberen mee te lessen. Gisterenavond kon ik niet ivm de lama's Haha!

Tja het is een manier om aandacht te vragen, zeg maar niet over het hoofd gezien willen worden Sigaar

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:16

Jus_dOrange schreef:
't Schijnt trouwens dat ze vandaag een wietplantage hebben opgerold die tegenover onze school bleek te zijn. Halve school ging kijken, ik was bezig met handarbeid. Huilen van het lachen

Ja met een nieuwe manier van joints draaien zekers...... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:47

IJp schreef:
Miss_Montana schreef:

Tja het is een manier om aandacht te vragen, zeg maar niet over het hoofd gezien willen worden Sigaar

Hahaha ja, want hij is natuurlijk vele malen schattiger dan zo'n veulentje Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:10

Jus_dOrange schreef:

En jij hebt er totaal niets mee te maken? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:18

Nog 10min en ik mag naar huis Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 16:52

*LOL* Tuurlijk heb ik niks met die wietplantage te maken.

Ik ben vandaag weer afgebeuld in een privelesje met Ruby Tong uitsteken , lekker gereden maar werd alleen best wel duizelig van 't spinnen. ROFL

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 08:45

Hallo allen!
Vandaag een drukke dag. Eerst nog wat wortels. Paardje rijden. Tucker gaat met Panda een buitenrit maken.(Hij heeft 2 dagen niet gereden succes) Hercules is vandaag lesponiew voor een heel klein meisje van 6 jaar, die ga ik eerst dus even afmatten aan de longe, zodat hij rustig is voor het meisje. Echt een heel pittig klein grietje.
En vanmiddag van 1-2 en van 4-5 lesgeven. Dus ik kom jullie vast wel een keer tegen vandaag......