Hahaha ik wordt echt té melig hier achter het bureau.... Gelukkig ben ik dan in m'n eentje melig want als er nog iemand melig is dan wordt het helemaal niets meer met mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha ik wordt echt té melig hier achter het bureau.... Gelukkig ben ik dan in m'n eentje melig want als er nog iemand melig is dan wordt het helemaal niets meer met mij
Het is stil hier

't Schiet al op maar volgens mij heb ik d'r nu 20 uur in gestoken, minstens.

gaat wel lukken hoor, morgen kan ik er nog 3 uur aan en vrijdag ben ik altijd om 12 uur uit dus kan ik er desnoods nog 4 uur in pompen.
Eetse voor straks! 

Maar het was eeeecht leuk! We hebben helemaal dubbel gelegen van het lachen 
Dus ben lekker gaan wandelen en poetsen

Bij andere paarden doe ik 't eigenlijk vrijwel nooit, maar Stace is gewend om m'n volledige poetskistinhoud op d'r rug te hebben.

Dat moet onze nieuwe buurmanvrouwpaard dus ook kunnen.
En die grote van jou was de dader 

Miss_Montana schreef:Nou, je moet wel op je paard letten hoor. Ik stond bij Tim en haar veulen te kijken, kreeg ik ineens een halster naar mijn kop geslingerdEn die grote van jou was de dader
Ik zag het ja, volgende week ga ik proberen mee te lessen. Gisterenavond kon ik niet ivm de lama's
Jus_dOrange schreef:'t Schijnt trouwens dat ze vandaag een wietplantage hebben opgerold die tegenover onze school bleek te zijn. Halve school ging kijken, ik was bezig met handarbeid.
IJp schreef:Miss_Montana schreef:Nou, je moet wel op je paard letten hoor. Ik stond bij Tim en haar veulen te kijken, kreeg ik ineens een halster naar mijn kop geslingerdEn die grote van jou was de dader
Ik zag het ja, volgende week ga ik proberen mee te lessen. Gisterenavond kon ik niet ivm de lama's
Tja het is een manier om aandacht te vragen, zeg maar niet over het hoofd gezien willen worden
Jus_dOrange schreef:'t Schijnt trouwens dat ze vandaag een wietplantage hebben opgerold die tegenover onze school bleek te zijn. Halve school ging kijken, ik was bezig met handarbeid.

Tuurlijk heb ik niks met die wietplantage te maken.
, lekker gereden maar werd alleen best wel duizelig van 't spinnen.