Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:02

Doei!
Xeen op femke's account Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:46

jeetje zeg, het is weer lekker druk hierzo Clown

Ko en Blando hebben vandaag saampjes gestaan, nou ja saampjes, de hele club heeft erbij gestaan. Haha! Blan en Ko vinden elkaar erg leuk!! Ze hebben lekker gespeeld met elkaar, happen, bijten, uitdagen, beetje steigeren, was echt leuk om te zien. Lovers Ko mocht nu al wat meer in de groep erbij, toen ik hem ging halen stond hij alweer te slapen bij Bizzie Dromen in het midden van de kudde Cool

Het rijden ging erg lekker vandaag, gisteren ging al goed maar vandaag ging echt weer een stukkie beter. Ko was hele stukken goed in de ontspanning te rijden en voor zijn doen ook echt redelijk voorwaarts OK dan! Gaat nu echt weer de goede kant op Go jij! Go jij!
Als hij dit maandag tijdens les ook doet ben ik in ieder geval dik tevreden Bloos

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 23:55

Go jij! Go jij! Jeej voor noesje en Ko

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 02:29

Haaallllllooooooooooooooooo´ Haha!

zo ik ben net thuis Haha! heb een bokt etentje-stap avondje gehad was geweldig hihi Haha!

Morgen wedstrijd dus ik ga zo met mn wijn achtig hoofdje maar slapen Dromen
en hopen dat ik morgen ochtend vroeg wakker wordt Haha!

doeiiiiiiiii

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:01

Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan Huilen .. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar.. Huilen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:03

Falli schreef:
Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan Huilen .. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar.. Huilen

Ahhh arme jij, ik zal aan je denken Ach gut Ik ga missch 2x naar buiten vandaag Tong uitsteken

Maar joh, jij hebt zoveel vrij en hangt al zoveel op stal... zo vaak dat wij dan aan het werk zijn of op school... Clown Van de week kun je de schade wel weer inhalen toch? Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:30

Falli schreef:

haha zelfs als ik niet aan je denk,dan gaat je moeder over jou praten tegen mij.Dus moet ik toch weer aan je denken.Hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:33

Binar schreef:
Falli schreef:

Ahhh arme jij, ik zal aan je denken Ach gut Ik ga missch 2x naar buiten vandaag Tong uitsteken

Maar joh, jij hebt zoveel vrij en hangt al zoveel op stal... zo vaak dat wij dan aan het werk zijn of op school... Clown Van de week kun je de schade wel weer inhalen toch? Knipoog

Ik moet ook naar buiten,wil graag met je mee Nous en ik kom zo naar stal.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:43

AnitaJoeri schreef:
Falli schreef:

haha zelfs als ik niet aan je denk,dan gaat je moeder over jou praten tegen mij.Dus moet ik toch weer aan je denken.Hihi

Haha nou dat vind ik nou eens mooi om te horen.. Dat ik altijd in jou gedachten ben!! Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:58

Hee Hee Lachen

Nou lekker, allebei mn ouders ook snot verkouden.
T heerst wel. Lips are sealed

Vera, zozo lekker laat geworden.
Wel fijn dat het leuk was.
Jij hebt wel veel wedstrijden he de laatste tijd? Haha!
K ga voor je duimen. *LOL*

Byee Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 18:45

Doei!

*LOL* Vandaag lekker heel de dag op stal geweest Haha!
Lekker gereden Ja
Ok klein stukje naar buiten Nerd
Gaat ze byna steigeren Rolleyes
Maar verder was ze lief !

Toen even losgegooit met banaan, donna en Vesje *LOL*
Ging goed
En en en Tong uitsteken ;
Even laan op en neer
En ok nog een x met sam losgestaan
En toen kwam Tara erby Lips are sealed
Alles op Zn kop
Sam trappen, Vesje helemaal over de zéik Rolleyes
Maar jaa Haha!

Alles ging verder oke Haha!
Vesje is dus lekker de heéle dag buiten geweest Kusje

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 18:46

Lekker toch Xeen? Haha!
Heeft ze dr beweging ook weer gehad. Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 18:47

Ja idd Anoes

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:43

Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 19:52

weet je het nou al ?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:07

Zo ben weer thuis jeeeeeeeee Haha!

Hihi ja was een latertje gister nous Gaaaap maar vanmorgen weer vroeg uit de veren Haha!

Wedstrijd ging goed Ukaatje was erg braaf.. Haha! helaas geen winst maar was erg tevreden Haha!

Tesje had pin vanmorgen even losgezet was ik wel blij mee Haha! ik was er vanmiddag maar moest snel weer weg want woody moest naar de dierenarts...had zn teen nagel gebroken..en die hebben ze eruit getrokken was erg sneu Verdrietig

Maarja ik kon het niet over mn hart verkrijgen dat pina er niet zolangs was uitgeweest dus ben weer terug gegaan Bloos

Nou 3x er dag eruit is toch wel genoeg Knipoog

Xeeen heel erg bedankt voor je kerstkaartje....vind het écht de leukste die ik gehad heb Haha!

Nous...mn ex verzorg meisje gemma vroeg of ze regina in de vakantie op een donderdag zou mogen doen....maar is jou dag natuurlijk dus jij mag het zeggen Knipoog kan jij eventueel misschien een ander daggie doen Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 21:35

Bloos Alstu Vera Kusje
Ik vond m zelf ook Grappig Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:06

Weer lekker druk hierzo Clown

Vandaag in het park gewandeld met Ko, hij was de hele weg echt hartstikke braaf. Komen we bij stal, net voorbij het huis, schrikt hij van een trol en MOET gewoon nog ff wegspringen, de l u l Haha!
Hihi iedereen vragen hoe het ging, nou echt goed hoor totdat ik weer bij het huis kwam Sigaar
Weer lekker los gestaan, hij mag alweer wat meer in de groep staan en wordt alweer zijn eigen ik.. Spetter mocht bijna niet uit de paddock, hij wilde als 1e Koe Hij en Blando zijn al dikke maatjes en zoeken elkaar steeds weer ff op om te spelen Lovers

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:28

Nou het doet heli niet echt goed 5 dagen alleen maar aan het handje stappen Bloos
Kreeg mijn verzorgster claire aan de tel vanmiddag, met de vraag of ik hem haver te eten gaf Bloos

Tijdens het wandelen de heen weg ging goed, maar de terug weg kwam hij zijn vriend joepie tegen en toen die voorbij ging en hij mocht niet mee, ging hij aan het handje steigeren en bokken en hij liep een fietster omver Koe

Jaja echt waar onze eigen americo de oooo zoooo rustige heli...die deed dit vanmiddag.
Claire zei het was echt eng want ik hield hem bijna niet. we Ze zei ik neem voortaan wel een hengstenkettting mee. EEN HENGSTENKETTING BIJ HELI!!! wie had dat kunnen denken????
Maar morgenavond mag ik er weer op dus dan kan ik hem weer wat laten doen en dan kan hij ook zijn energie kwijt.
Ben benieuwd hoe hij buiten is dan??? Duivel

Dus morgenavond ben ik op stal. Morgenochtend komen er 2 aannemersbedrijven kijken in mijn nieuwe huis om een prijsopgave te doen voor de verbouwing. Daarna werken dus in de ochtend helaas geen tijd om te komen.
Dus ik zie jullie morgenavond weer
Ga nu slapen want ik heb nog steeds een hoest en snottebellen Knipoog Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:40

truste Madje en tot morgenavond

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:43

He Mad, heb je Heli wel minder brok gegeven?? Anders is t wel logisch dat hij zo explosief is Clown
Ben benieuwd hoe Heli morgen is... maar niet mijn les verstoren hoor Extreme duivel of ga je in het donker naar buiten??

Nou truste allemaal, ik ga ook m'n mandje in Dromen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:45

haha ze gaat in donker naar buiten dan kan ze niet zien dat ze valt in de blub hihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:01

Nee,dan zien wij het wel als ze terug is op stal, zwarte Madje

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:25

en een zwarte heli dus geen americo meer haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 00:38

das nou echt een kind van mij he haha.Denkt precies al haar moeder.Behalve dan met een heel klein dingetje,zwart,grote bos haar en verstopt zich onder een jasje haha.Daar moet ze nog ff anders over gaan denken.
Truste iedereen