Xeen op femke's account
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Blan en Ko vinden elkaar erg leuk!! Ze hebben lekker gespeeld met elkaar, happen, bijten, uitdagen, beetje steigeren, was echt leuk om te zien.
Ko mocht nu al wat meer in de groep erbij, toen ik hem ging halen stond hij alweer te slapen bij Bizzie
in het midden van de kudde
Jeej voor noesje en Ko
heb een bokt etentje-stap avondje gehad was geweldig hihi
.. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar..
Falli schreef:Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan.. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar..
Ik ga missch 2x naar buiten vandaag
Van de week kun je de schade wel weer inhalen toch?
Falli schreef:Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan.. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar..
Binar schreef:Falli schreef:Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan.. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar..
Ahhh arme jij, ik zal aan je denkenIk ga missch 2x naar buiten vandaag
![]()
Maar joh, jij hebt zoveel vrij en hangt al zoveel op stal... zo vaak dat wij dan aan het werk zijn of op school...Van de week kun je de schade wel weer inhalen toch?
AnitaJoeri schreef:Falli schreef:Goedenmorgen u allen.. Ik heb vandaag schoonouders bezoek waardoor ik niet naar stal kan.. Ik wens jullie heel veel plezier op deze mooie droge dag.. En denk een beetje aan mij als jullie lekker aan het rijden zijn enz. Zou ik leuk vinden! En tot morgen dan maar..
haha zelfs als ik niet aan je denk,dan gaat je moeder over jou praten tegen mij.Dus moet ik toch weer aan je denken.Hihi

Vandaag lekker heel de dag op stal geweest 

;

idd Anoes 
maar vanmorgen weer vroeg uit de veren 
helaas geen winst maar was erg tevreden 
ik was er vanmiddag maar moest snel weer weg want woody moest naar de dierenarts...had zn teen nagel gebroken..en die hebben ze eruit getrokken was erg sneu 

kan jij eventueel misschien een ander daggie doen
Alstu Vera 
Hij en Blando zijn al dikke maatjes en zoeken elkaar steeds weer ff op om te spelen
of ga je in het donker naar buiten??