stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:07

dank jullie wel allemaal !!
kev was erg blij met de mac Haha!
ellen het eten is helemaal niet slecht hoor, maar voor kindjes niet zo Knipoog hij is pas 4 eet nog niet als een volwassene maar zo was het eten wel.

naadje....amen

gieltje....wij hebben elkaar al even gesproken Knipoog

ullaatje.....alweer amen (hoewel het het oude clubje natuurlijk helemaal niks uit maakt)

marjan: geweldig!!! volgens mij verandert Zirano met de dag nu hij daar staat en ik ben benieuwd hoe het met mijn blonde god gaat Lachen tenminste...hoe hij er uit ziet....al zal ik hem gerust nog wel herkennen Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:10

ullaatje schreef:
Lijkt wel payton place bij jullie op het topic zal de stal zweer ook niet ten goede komen vrees ik
Oeh, inkoppertje.. Kan het even niet laten hoor:
Op stal geen zweren hoor Ullaatje, ja hooguit eens een hoefzweer bij een of ander paard Knipoog Lachen hahaha

Dat is natuurlijk zo, Karin, als volwassene kijk je toch anders tegen vreemd eten aan dan dat kinderen doen... Maar vandaag dus lekker MAC Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:16

Ja zodra ik geweest ben zet ik meteen de foto's op bokt neer.Ik zal de naam van Amigo erbij zetten(haha).

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:52

Gieltje2002 schreef:
Misschien slotje op dit topic, aangezien de meeste nu met een rotgevoel posten? Boos!

Sorry Esther maar dat is niet aan jou. Niemand moet hier posten het mag. Maar ik vind niet dat jij kan beslissen dat t toppic maar gesloten moet worden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:04

Geef Zirano een knuffel van mij en Omar en fijn te horen dat hij zo aan het opknappen is! Vd Marel vroeg trouwens nog naar hem! Ik zei dat het erg goed met hem ging!

Kan me voorstellen dat Kevin liever de Mac heeft dan het ziekenhuis voer Haha!

Esther.... uit het oog uit het hart is ook een beetje overdreven Knipoog zo gaat dat nou eenmaal, er zijn mensen van stal weggegaan waar we heel erg goed bevriend mee waren en zelfs dat is verwaterd, omdat iedereen nou eenmaal zijn eigen weg in slaat en je elkaar niet meer dagelijks op stal tegenkomt. En jongens... of uh meiden, het is maar internet hoor Knipoog

Voor de rest denk ik dat we het hier beter bij kunnen laten en geen ruzie blijven maken hier. Iedereen heeft zijn mening gegeven en zijn zegje gedaan. Erover door zeuren zal de sfeer hier ook niet ten goede doen Knipoog

En voor buitenstaanders is het ook erg moeilijk te snappen als je de achtergrond niet kent, beetje moeilijk oordelen dus Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:19

AnneOmie schreef:
En voor buitenstaanders is het ook erg moeilijk te snappen als je de achtergrond niet kent, beetje moeilijk oordelen dus Knipoog

Lijkt me ook beter dat buitenstaanders dat niet doen. Want het is verder heel gezellig op stal, heus geen haat en nijd. Maar ook bij ons kan je met de een beter overweg dan met de ander en ja we hebben een leuke groep die regelmatig samen dingen doet en ook vaak met wisselende personen, gewoon hoe t uitkomt. Als t maar gezellig is en dat vinden wij t zeker op 'onze' stal. Want er lopen heel veel gezellige mensen rond hoor Haha!
helaas is dat voor buitenstaanders nu niet geheel duidelijk maar t is echt zo Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:30

Amen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:32

Ik ga effe bankhangen ! Tot morgen Doei!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 02:47

ullaatje schreef:
Lijkt wel payton place bij jullie op het topic zal de stal zweer ook niet ten goede komen vrees ik

dat vrees ik helaas ook,ik ben namelijk niet een type dat anders is op stal dan hier..
helaas kan dat dus wel degelijk sferen op stal beinvloeden aangezien ik op deze manier een andere kijk op mensen krijg

anneomie: sorry dat ik het moet zeggen maar hoe meer je post op onze reacties wat betreft het andere topic hoe meer ik een ander beeld krijg hoe jij (misschien) tegen ons aankijkt en hoe de stand van zaken is aan jouw kant...
erg jammer.................

kekaro: heel fijn dat je kleine man weer thuis is! moet een heerlijk gevoel zijn!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 05:49

Hi Brenda,{ascha stond er gisteren lekker rustig bij hoor) heb haar lekker geaaid(geen eten gegeven).Doegg.Hoe is het met Bo??
Mag ik binnenkort een keertje met jou mee?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:43

naadje24 schreef:
anneomie: sorry dat ik het moet zeggen maar hoe meer je post op onze reacties wat betreft het andere topic hoe meer ik een ander beeld krijg hoe jij (misschien) tegen ons aankijkt en hoe de stand van zaken is aan jouw kant...
erg jammer.................

Sorry hoor maar ik begrijp niet wat je probleem is en daarnaast, je kent mij helemaal niet dus je weet ook absoluut niet hoe ik tegen jullie aankijk! Ik heb helemaal niets tegen jullie. Maar denk verder lekker wat je denken wil... ik zit er niet mee Knipoog Oh ja en met je scheldkanonnade van de vorige pagina heb je ons ook een ander beeld van jouzelf laten zien Knipoog over kinderachtig gesproken Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:04

Naadje ik moet eerlijk zeggen dat je ons erg tegen valt! We vonden t leuk toe je bij ons kwam staan, je hebt ook gezecht dat je je erg welkom voelde. Dat was ook zo en zo is dat met iedereen die op stal komt. Want we vinden hoe meer gezellige mensen er zijn hoe beter! Maar na jouw uitval eerder en nu weer tegen Annemieke denk ik dat er veel mensen blij zijn dat je weer weggaat ook! Ik vind jouw gedrag zeer kinderachtig en ordi. Dat hebben we liever niet op stal en op t toppic Knipoog Laat anderen lekker hun gang gaan als ze dat willen, dus als we besloten hebben een toppic te openen naast t oude toppic wat wel erg werd overgenomen door die nieuwelingen en wij ook behoefte hadden op een plekje voor ons als vriendengroep, is daar niets mis mee. Dus als we jou niet als vriendin zien is dan miss jammer voor je maar dat kan je ons niet verwijten. Dat heeft ook niets met nieuw of niet nieuw op stal te maken want Kim staat niet zo lang bij ons op stal maar past wel in de groep!
Als mensen hier niet willen posten is dat prima als ze t wel willen is dst net zo prima maar het wordt de hoogste tijd dat er gestopt wordt met dat getier van iedereen die zich gepasseert voelt. Dat gevoel moet je maar met jezelf uitvechten.

En jouw inbreng nu hier naadje is verre van positief dus houd er mee wil je. We willen ook dit toppic leuk houden en als j dat niet kan ben je ook niet meer welkom op dit toppic.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:37

Laten we het vanaf nu gewoon gezellig houden hier. Wij gaan verder nergens meer op in want alles is al gezegd en iedereen heeft zijn mening al gegeven. Kunnen we het nu misschien weer centraal houden Verward Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:45

ja en iedereen die gezellig is kan hier gewoon mee kletsen, alle stalgenoten en exstalgenoten zijn welkom, dus hou t aub gezellig. Daar is dit toppic ook voor bedoeld Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:52

* SCHREEUWT HEEL HARD HOU JE mond ALLEMAAL * Klaar over afgelopen nu met die discussies

Ik snap de reactie van de "nieuwkomers' maar aangezien ik het met naadje sjorsie en kekaro goed kan vinden wil ik eigenlijk geen onderscheid maken * amen* ik post hier en daar en daarme KLAH AFGELOPEN of ik post nergens meer.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:05

*houdt wijs haar mond na schreeuwpartij Willie* Haha! We gaan weer over tot de orden van de dag Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:07

goedzo

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:08

Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:08

Heb je a.s. zaterdag nou je regiowedstrijd met Larmy???

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:09

jeb Haha! Heb er wel zijn in hoor Haha! me tijden zijn weer veranderd wordt er helemaal gek van ze hebben er nu pauzes tussen gezet Boos!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:14

Nog meer pauzes, en je moet al zo belachelijk lang wachten Scheve mond

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:15

Goedemorgen allemaal.Net bij ZIrano geweest en hij ziet erlekker hardstikke goed uit.Is gisteren een lange tijd volledig uit zijn plaat gegaan en hebben met z'n allen gegellopperd dat hun leven eraf hing.Zo waren ze aan het spelen.Je ziet hem momenteel groeien.We hebben net even bekeken wat hij nog zou gaan groeien en dan haalt hij de 168 eeeeecht wel.LEKKERRRRRRRRR.Amigo ziet er trouwens momenteel hardstikke toppie uit. Kwam lekker nieuwsgierig naar het hek en ik zal vanmiddag even foto's plaatsen.Karin je ziet hem veranderen hij is lang niet meer zo sloom weeet lekker de eetplaats te vinden en gaat lekker tussen iedereen in staan.Eeen heel ander gezicht dan met een paar weekjes geleden.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:16

lekker mar dat het zo goed gaat! Ben erg benieuwd naar de fotos ook van Amigo! Lekker dat die nog ook opknapt!

Karin wat lekker trouwens dat je mannetje weer thuis is! Hij heeft vast genoten van de MAC Nog even de antibiotica volhouden en het komt goed Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:17

Lekker mar dat Zirano zo goed gaat. Hij heeft t wel verdiend na al die ellende om heerlijk uit zijn plaat te kunnen gaan met vriendjes.
Fijn dat ook Amigo nu beter gaat vond die vorige foto zo droef, hij zag er eenzaam uit al is dat n emotie v mensen die paarden niet hebben Knipoog Maar toch fijn dat hij wat attenter is nu; goed voor m!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:20

Lekker zeg Mar, ben benieuwd naar de foto's! Fijn dat Amigo nu ook is bijgetrokken!

Omar was gisteravond weer niet helemaal optimaal met rijden, met galop weer huppelen en boos doen en niet vooruit willen. Na paar rondjes ging het beter, maar leek wel een konijntje de 1e rondjes Scheve mond Heb hem met de olie ingesmeerd op die plaatsen die je me gisteravond liet zien. Hij stond te slapen met zijn hoofd in zijn voerbak toen ik over zijn rug ging Haha! Zijn buik enzo vond hij wat minder maar niet echt gemeen gedaan hoor alleen oren in zijn nek.