Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:08

Ohjee wat heb je Mendi?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:11

Lavandula schreef:
Ohjee wat heb je Mendi?

Maandagziekte Ziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:13

Oei dat ken ik.. blegh.. Nou sterkte! Spreek je zo misschien wel ff, ik ga er nu vandoor!! byebye

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:17

Lavandula schreef:
Lady: Laat je even weten hoe je buitenritje ging? Knipoog
Nou ik ga maar eens naar mn werk, sta vandaag weer op de NSO dus dat is wel leuk Lachen Tot vanavond mensen! Doei, doei

Hahaha nou de bak was prima te rijden hoor! 0,0 plassen Lachen
Alleen de wei.. Jeetje.. moest gewoon 10 min door de vieze murrie baggeren naar achteren, waar mevrouw helemaal stond. En toen ik Yen zag, leek ze wel een oerpaard hahaha. ZOO Vies!! Gadver!
Ik heb 3 kwartier moeten poetsen voordat ze er weer een beetje fatsoenlijk uit zag Lachen
Yen had alweer 14 dagen niet gelopen !! (Ik op vakantie, en Franca heeft door het slechte weer helemaal niet gereden) Maar ze deed het perfect! Ik heb echt het gevoel dat ze voor me wil werken, ook al vind ze veel nog moeilijk. Voelde heerlijk. Halfuurtje gereden, terwijl ik het gevoel had alsof er al een uur om was. Daarna nog even buiten uitgestapt Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:19

Ik ga zo even richting paard, het beste medicijn tegen allerlei kwaaltjes Knipoog
Maar eerst nog even een stofzuiger door mijn huis jagen. Het is er dit weekend niet van gekomen en twee katten kunnen héél veel rommel maken Bloos

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:25

Hmm... we zijn verkast...was dat erg nodig??Nou ja...zolang we maar gewoon verder kunnen leuten he Haha!
Nou...ik heb dat ene gat dicht gepurt Haha! dus hopelijk blijven ze nu weg.

Heerlijk ritje net met Fax gemaakt net...we zijn langs het fietspad van de transformator weg gereden.Lekker wezen klossen in de berm daar...pff wel te merken dat de vakantie echt over is,was mega druk daar.Fax had er enorm veel zin in,de wind blies lekker in zijn snoet en de overgangen van draf naar stap naar draf schudde hem ook goed wakker.Netjes stilstaan bij de stoplichten en daarna de hoek om het industrie terein op.Daar zijn we lekker de spoordijk op gescheurd en op de dijk ook nog even gas gegeven Tong uitsteken .Totdat hij het wel even genoeg vond...lekker even op adem gestapt om vervolgens station Sloterdijk onveilig te maken met een supertöltje Vingers aflikken
Hij heeft echt heel hard gewerkt en ik ben ontzettend trots op hem Ja Mijn kleine eigenwijze stuk vreten Haha!
Nu staat hij weer heerlijk met Markiesje in de wei...alles eraan te vreten wat we er net afgereden hebben Gestoord

Groetjes,Tinky

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:58

" de manegehuiskamer ", nou oke Tong uitsteken

Pff net een weekje school gehad en loop nou al achter!
Miijjjn god, verslagen lezen, voorbereidingen maken, verlsagen maken, halleluja!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:20

Poeh, nou ik hem 1 college achter de rug en loop alweer achter... (voor de werkgroep die ik morgen heb maar ga nu echt niets meer doen Clown ), en dat als honours student Bloos

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:23

bonte: ik kan donderdag dus niet.. sprry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:32

Goede avond allemaal! Doei!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:53

Hallo effe snel een reaktie in de pauze van opvolger gezocht. Leuk om te zien en ik weet al wie er gaat winnen Schijnheilig

Met mijn cavia nog steeds hetzelfde. Uitknijpen en spoelen. Vanmorgen weer naar de dierenarts geweest en die heeft het gevoel dat het wel kleiner wordt. Moet morgen om 7.00u beginnen, dus lekker om 5.45u op en dan met mijn nuchtere/slaperige kop, lekker knijpen Misselijk Maar ja, het is nodig.

Muiszje. misschien volgende week zaterdag. De 16e. We houden gewoon contact Knipoog

Lav lekker ritje op Mendi gemaakt. Nou ik zal je nog wel eens Cheese! Haha!

Pluutje net begonnen en nu al achter lopen Bloos!

Mendi ziek. ja , ja, dus ook niet naar de manege Knipoog

Oh, het progamma begint weer Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:55

Bonte: Ja het ritje op Mendi was leuk! Morgen mag ik weer Haha!
Succes morgen ochtend met je cavia... blegh... Is het beessie al oud of niet? Wel balen zeg dat ze steeds zo ziek is..
Succes morgen met werken!!

Lady: Fijn dat je toch nog in de bak hebt kunnen rijden Knipoog

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:21

Lavandula schreef:
Bonte: Ja het ritje op Mendi was leuk! Morgen mag ik weer Haha!
Succes morgen ochtend met je cavia... blegh... Is het beessie al oud of niet? Wel balen zeg dat ze steeds zo ziek is..
Succes morgen met werken!!

Weer pauze. Ze is 3 jaar Haha! Ze is niet steeds ziek, dit is nog steeds hetzelfde. De wond moet dicht groeien zonder dat er prut in blijft.

oh het begint weer Doei, doei

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:28

Joh, waarom moet je hondje weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:31

Vanwege mijn thuissituatie.. te lang en te moeilijk om uit te leggen, dus als iemand nog een heeeeele goede baas weet voor mijn "kindje" dan hoor ik het graag...

(Al is het maar voor tijdelijk..)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:36

Tsja, ik wil zelf dolgraag een hond, maar ben overdag gewoon te weinig thuis om er zelf een te nemen. Mijn moeder wil best oppassen maar heeft zelf al 2 honden en wil niet met 3 lopen. Daarbuiten is onze oudste niet zo vriendelijk tegen andere honden (ze is echt oud aan het worden). Ik ben zelf dus nu nog niet op zoek... Helaas Boos!

Ik zag laatst wel een advertentie op marktplaats staan van iemand in uithoorn die voor 2 dagen per week een hondenoppas zocht en die dan in ruil daarvoor ook wel op wou passen, maar dat waren geloof ik reuen...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:39

manic schreef:
Overigens, ik heb nog 2 van die Albert Heyn kaartjes voor een gratis bios kaartje liggen. Is het mischien een idee om er nog een paar te scoren en met zijn alleen vrijdag naar de film te gaan.

Oke, dus wanneer gaan we naar de bios? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:46

Alano: Mendi en ik hebben vanavond je paard bewonderd hoor!! Wat een prachtbees, wat een nek zeg! Kwijl

Nou mensen ik ga naar huis en mn bed in, tot morgen maar weer! Doei, doei

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:01

Lavandula schreef:
Alano: Mendi en ik hebben vanavond je paard bewonderd hoor!! Wat een prachtbees, wat een nek zeg! Kwijl

Nou mensen ik ga naar huis en mn bed in, tot morgen maar weer! Doei, doei

wat leuk! als je me eens ziet lopen met hem moet je maar even naar me toe komen...ben benieuwd wie jullie zijn Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:02

Hahaha dan moet ik wel weten naar wie ik toe moet lopen he!! (fotofotofoto) Knipoog hihi
Ik moet nu echt naar huis gaan, kletsen morgen verder, dagdag!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:06

Lavandula schreef:
Hahaha dan moet ik wel weten naar wie ik toe moet lopen he!! (fotofotofoto) Knipoog hihi
Ik moet nu echt naar huis gaan, kletsen morgen verder, dagdag!

blond lang haar... Haha! en als je veel gebrul hoort dan is dat socrates. Knipoog (kan nie missen Knipoog )

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:20

Hoi, ben ik ook nog even!
Alano: Socrates is echt super!! We zagen alleen wat te laat de waarschuwing "niet aankomen" en hadden hem al lief geaaid Haha!
Het is echt een lekker binkie!
Ik kom zaterdag met mijn vriend met onze paarden bij jullie rijden, gaan we even het bos in, dus misschien dat we elkaar dan toevallig zien.. Ik heb trouwens een merrie Knipoog (en ik hoop dat ze dan niet hengstig is..!)

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:23

Mendi schreef:
Hoi, ben ik ook nog even!
Alano: Socrates is echt super!! We zagen alleen wat te laat de waarschuwing "niet aankomen" en hadden hem al lief geaaid Haha!
Het is echt een lekker binkie!
Ik kom zaterdag met mijn vriend met onze paarden bij jullie rijden, gaan we even het bos in, dus misschien dat we elkaar dan toevallig zien.. Ik heb trouwens een merrie Knipoog (en ik hoop dat ze dan niet hengstig is..!)

hahah naja ik heb je toestemmig gegeven om hem te bekijken en dan mag je hem ook wel aaien hoor Knipoog Haha! hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....

bij ons rijden?? die snap ik niet helemaal...er zijn toch geen wedstrijden ofzo??

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:30

alano schreef:
hahah naja ik heb je toestemmig gegeven om hem te bekijken en dan mag je hem ook wel aaien hoor Knipoog Haha! hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....

Vandaar die rubber mat aan de voorkant van het hek! Het lijkt me heel naar als je paard daar vast komt te staan als zijn been daarin vast zit.
Wat voor ras is het eigenlijk? Spaans ofzo?

Citaat:
bij ons rijden?? die snap ik niet helemaal...er zijn toch geen wedstrijden ofzo??

Nee hoor, gewoon even sfeer proeven. Ik rij ook helemaal geen wedstrijden (behalve endurance, maar dan moet je paard wel gezond zijn, dus dat wordt volgend jaar pas weer Knipoog )