Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lavandula schreef:Ohjee wat heb je Mendi?
Lavandula schreef:Lady: Laat je even weten hoe je buitenritje ging?
Nou ik ga maar eens naar mn werk, sta vandaag weer op de NSO dus dat is wel leukTot vanavond mensen!

dus hopelijk blijven ze nu weg.
.Totdat hij het wel even genoeg vond...lekker even op adem gestapt om vervolgens station Sloterdijk onveilig te maken met een supertöltje
Mijn kleine eigenwijze stuk vreten

), en dat als honours student
Maar ja, het is nodig.

Lavandula schreef:Bonte: Ja het ritje op Mendi was leuk! Morgen mag ik weer
Succes morgen ochtend met je cavia... blegh... Is het beessie al oud of niet? Wel balen zeg dat ze steeds zo ziek is..
Succes morgen met werken!!
Ze is niet steeds ziek, dit is nog steeds hetzelfde. De wond moet dicht groeien zonder dat er prut in blijft.

manic schreef:Overigens, ik heb nog 2 van die Albert Heyn kaartjes voor een gratis bios kaartje liggen. Is het mischien een idee om er nog een paar te scoren en met zijn alleen vrijdag naar de film te gaan.

Lavandula schreef:Alano: Mendi en ik hebben vanavond je paard bewonderd hoor!! Wat een prachtbees, wat een nek zeg!
Nou mensen ik ga naar huis en mn bed in, tot morgen maar weer!
hihiLavandula schreef:Hahaha dan moet ik wel weten naar wie ik toe moet lopen he!! (fotofotofoto)hihi
Ik moet nu echt naar huis gaan, kletsen morgen verder, dagdag!
en als je veel gebrul hoort dan is dat socrates.
(kan nie missen
)
(en ik hoop dat ze dan niet hengstig is..!) Mendi schreef:Hoi, ben ik ook nog even!
Alano: Socrates is echt super!! We zagen alleen wat te laat de waarschuwing "niet aankomen" en hadden hem al lief geaaid![]()
Het is echt een lekker binkie!
Ik kom zaterdag met mijn vriend met onze paarden bij jullie rijden, gaan we even het bos in, dus misschien dat we elkaar dan toevallig zien.. Ik heb trouwens een merrie(en ik hoop dat ze dan niet hengstig is..!)
hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....alano schreef:hahah naja ik heb je toestemmig gegeven om hem te bekijken en dan mag je hem ook wel aaien hoor![]()
hahaha maar het gaat er meer om dat niet iedereen snoepjes of gaat aaien want dan ziet hij bijv. diegene langs lopen en wil hij aandacht en dan gaat hij trappen met zijn voorbenen om aandacht te vragen...das niet de bedoeling....
Citaat:bij ons rijden?? die snap ik niet helemaal...er zijn toch geen wedstrijden ofzo??
)