Ik zou ook zo gauw niet zo veel weten. Dierentuin ben je toch al gauw een dag zoet. Anders naar leiden ofzo? Naar de bios met eindelijk mooi weer hoeft van mij nou ook weer niet, strand vind ik wel leuk idee
Had ik trouwens al verteld dat Wander me had toegetakeld? Ik ben mooi tegen de muur aan "gegooid" omdat hij zo verdomde eigenwijs was, stom paard! Nu mooie buld met daarop een schaafwond die behoorlijk pijn doet.. En een kapotte zweep omdat ik Wander z'n kont ietwat hard raakte.. moet die maar niet zo idioot doen hoor!
ENNNNNNNN ik heb gister 20 min op Ontaro gereden!!!!! Ik was met Dennis aan het praten (1 van hun zoons) en toen zeiden we zo dat er niet zo veel meer van kwam (zadel niet en kar niet). Toen zei ik, nou weetjewat! Ik ga er zo wel gewoon op Pak je camera maar vast voor wat valacties Dus hij zegt: Nou ik kom wel even bij je lopen Dus nouja ik Ontaro gezadeld, in de bak gezet en via de beugels opgestapt ipv via een krukje. Dennis had hem nog eventjes vast maar dat was eigenlijk bijna niet nodig. Daarna gewoon aanstappen, geen probleem. Ik werd ook niet vastgehouden ofzo. Nou 1 rondje gestapt (dennis liep er wel gewoon naast als extra ondersteuning maar hield hem niet vast). Toen kwamen we aan het volgende rondje en achterin de bak fladderde er opeens een vogel weg en tja, dan moet je natuurlijk wel heeeeel hard gaan rennen en bokken! hahaha ik bleef gelukkig zitten (was eigenlijk niet moeilijk want hij zit erg fijn!) en kon hem na 3 kwart rondje rennen weer stoppen. Nougoed wij verder stappen, ik lachen! vond het wel gaaf Nouja uiteindelijk 20 min zonder problemen gestapt! Heeeeeeeerlijk Ben supertrots op Ontaro!!!
wat dachten jullie van lekker een terrasje pakken en bitterballen eten??
Vind ik ook goed!
En Mariet wat een schatjes van friezen toch weer en tja, zo'n opvliegende vogel is gewoon eng.
Ik heb mazzel gisterenavond gereden, in de bak was hij redelijk braaf. Daarna nog een stukje buiten stappen, maar hij was erg eigenwijs en wilde liever terug naar stal.
Ik ben gisterenavond weer naar de manege geweest en helaas stond er geen Koos achter mijn naam, maar Fox! Naja opzich ook helemaal niet erg natuurlijk Voor mij had Esther erop gereden en Fox was helemaal weg van haar, hij liep als een hondje achter haar aan Toen toch maar met de groep meegegaan en Fox had het geloof ik wel naar zijn zin. Op het strand ging meneertje steeds sneller stappen omdat bijna iedereen achter elkaar ging rijden. Dus ruimte genoeg om door te gaan... In het bos/duin nog een versneld galopje gedaan, nou volgens mij vond hij dat helemaal leuk! Hij scheurde lekker met de groep mee, af en toe wat jolige bokjes (maar bokken kan hij nog steeds niet!) En Kanjer kon ook hard opeens, ik keek om en dat gekke hoofd zat bijna op mijn schouder Maar wel echt heerlijk gereden, Fox is ook echt een geweldig beest! En dat gekke hoofd van hem ook altijd....
Oke.. bad news. Ik moet morgen opzekers werken, ik weet alleen nog niet hoelaat. Als ik moet openen sta ik van 11 tot 6 en moet ik daarna dus de paarden nog doen dus kan ik vanaf ongeveer half 9 wat leuks doen ('s avonds). Sta ik laat, dan sta ik vanaf 6 uur of 7 uur en dan kan ik dus 's middags wel wat leuks doen. Het is natuurlijk ook nog mogelijk dat ze een gekke bui heeft en dat ik om 3 uur ofzo moet beginnen en gewoon tot sluit sta (12 uur). Dus... ik heb werkelijk nog geen idee!
Maar Antoinet, ga je nog mee zondagochtend en wat spreken we dan af?
En vandaag ging ik weer en omdat Yvonne zo flauw was om Aad dinsdag op Koos in te delen en niet mij (heheh ) mocht ik er vandaag op! Nou ik moet zeggen ik heb heerlijk gereden. Hij had niet zoveel last van stijvigheid (wat normaal echt rampzalig is 's ochtends!) en hij had nog flink de gang erin. Natuurlijk nemen we alle ingewikkelde dingen maar met een korreltje zout bij Koos. Wel grappig als je dan op de lange zijde het paard naar buiten moet laten kijken. Koos steekt gewoon zijn kop die kant op en vind het wel goed Maar hij was heel vrolijk vandaag, bijna het hele uur met zijn oortjes naar voren En wat kan Koos prachtig verzameld draven. En hij is zelfs twee keer zonder problemen in de linkergalop aangesprongen. Wat is hij toch goed!
Als het goed is weer dinsdagavond rijden, maar het was al flink vol!
Een minder dingetje: Xandra's been zag er niet zo best uit geloof ik. Wat ze precies heeft weet ik verder niet... waarschijnlijk was ze gestruikeld ofzo.
Zullen we anders maar weer een andere keer afspreken, het is wel zo leuk als iedereen kan. En Fenna is er natuurlijk ook al niet!
Ik was namenlijk dinsdagavond ook met Tjits naar buiten en volgens mij zag ik jullie rijden! Maar ik moest heel snel weer naar huis want het werd erg donker en had geen lampies ofzo bij me.. Vond het wel eng in het bos hoor, het was gewoon zwart om kwart voor 10!
Voor mij is iets in de richtig van Sassenheim, Lisse, Nieuw Vennep, Hoofddorp makkelijker, dat is nog te fietsen, voor Noordwijk moet ik anders uitzoeken welke bussen ik moet hebben.