Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was met Dennis aan het praten (1 van hun zoons) en toen zeiden we zo dat er niet zo veel meer van kwam (zadel niet en kar niet). Toen zei ik, nou weetjewat! Ik ga er zo wel gewoon op
Pak je camera maar vast voor wat valacties
Dus hij zegt: Nou ik kom wel even bij je lopen
Dus nouja ik Ontaro gezadeld, in de bak gezet en via de beugels opgestapt ipv via een krukje. Dennis had hem nog eventjes vast maar dat was eigenlijk bijna niet nodig. Daarna gewoon aanstappen, geen probleem. Ik werd ook niet vastgehouden ofzo. Nou 1 rondje gestapt (dennis liep er wel gewoon naast als extra ondersteuning maar hield hem niet vast). Toen kwamen we aan het volgende rondje en achterin de bak fladderde er opeens een vogel weg en tja, dan moet je natuurlijk wel heeeeel hard gaan rennen en bokken! hahaha ik bleef gelukkig zitten (was eigenlijk niet moeilijk want hij zit erg fijn!) en kon hem na 3 kwart rondje rennen weer stoppen. Nougoed wij verder stappen, ik lachen! vond het wel gaaf
Nouja uiteindelijk 20 min zonder problemen gestapt! Heeeeeeeerlijk
Ben supertrots op Ontaro!!! antoinetje schreef:wat dachten jullie van lekker een terrasje pakken en bitterballen eten??

Voor mij had Esther erop gereden en Fox was helemaal weg van haar, hij liep als een hondje achter haar aan
Toen toch maar met de groep meegegaan en Fox had het geloof ik wel naar zijn zin. Op het strand ging meneertje steeds sneller stappen omdat bijna iedereen achter elkaar ging rijden. Dus ruimte genoeg om door te gaan... In het bos/duin nog een versneld galopje gedaan, nou volgens mij vond hij dat helemaal leuk! Hij scheurde lekker met de groep mee, af en toe wat jolige bokjes (maar bokken kan hij nog steeds niet!) En Kanjer kon ook hard opeens, ik keek om en dat gekke hoofd zat bijna op mijn schouder 

Mariet schreef:Reed je gisteravond?
) mocht ik er vandaag op! Nou ik moet zeggen ik heb heerlijk gereden. Hij had niet zoveel last van stijvigheid (wat normaal echt rampzalig is 's ochtends!) en hij had nog flink de gang erin. Natuurlijk nemen we alle ingewikkelde dingen maar met een korreltje zout bij Koos. Wel grappig als je dan op de lange zijde het paard naar buiten moet laten kijken. Koos steekt gewoon zijn kop die kant op en vind het wel goed
Maar hij was heel vrolijk vandaag, bijna het hele uur met zijn oortjes naar voren 

? hebben we ook wat aan