Is een beetje ingewikkeld, maar de ex van mijn vriend heeft dus een paard gekocht... vader is Karandasj, en de moeder is dus van Graham....
En 3 keer raden wie er MISSCHIEN mee gaat springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze liepen nog op het eiland en ik kon mooi met de eigenaar meerijden, want er moesten er twee naar huis toe. Heb de pup dus ook nog in actie gezien, want als je er een moet vangen dan loopt alles wel even mee

Weet wel weer waarom ik niet graag bij divoza kom. Vond alleen de 4 fleecebandages voor 9.95 wel handig, aangezien de merrie aan de longe gebandageerd moet voor van de dierenarts. Heb niet echt van die dingen en nu heb ik meteen mooi twee setjes, kan je ook nog eens wassen

Soms wou ik nog dat ik 16 kon zijn, zoals Marco Borsato zingt: onbezorgd en vrijjjjjj zijn. Verder nog steeds geen uitslag van Luc. En daar baal ik van natuurlijk want een meisje dat daar werkt zei dat het misschien pas vrijdag er zou zijn, wehh
Gaaf hoor!
*zwijmel*

Mijn zussie en ik zijn voor het eerst weer eens samen naar het strand geweest en het was echt heerlijk strandt, helemaal vlak en rustig en de paarden waren super lief!! En ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik mij dan zo ontzettend gelukkig voel, gelukkiger kan gewoon niet, ik kan het niet zo goed uitleggen maar sommige hier zullen het wel begrijpen, zoals mijn zus zei: dit is onbetaalbaar. En dat is het echt!! En dan te bedenken dat Luc volgende week geopereerd wordt, ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen, het is wel goedaardig maar met agressieve celgroei dus dat betekent dat het steeds sneller en groter wordt die tumor als je er niks aan zou doen. Maar Luc is mijn schat dus ik hoop echt dat hij snel weer de oude zal zijn na de operatie en dat hij er goed uitkomt uiteraard dat ten eerste. Morgenochtend gaan we ze eerst weer op het land zetten en dan maandag wordt ik gebeld over hoe of wat, wanneer hij dus precies geopereerd wordt enz. Fijne avond allemaal.
( staat er wel 1 in het trappenhuis hier )

Had hem uitgeleend voor de prijsuitreiking van de M, wat een mafketel
Bij mij viel het nog wel iets mee, maar het blijft een gestoorde idioot soms
)
Otje nam van twee naar drie de binnenbocht, alleen daar paste mijn knie niet meer tussendoor
Hele hindernis plat(was ook nog zo'n lekkere zware vleugel...). Kreeg na hindernis 4 dus de bel, want de hindernis werd niet zo snel opgebouwd. Tig rondjes gestapt, beest ondertussen helemaal knetterheet
Weer de bel doorgereden, foutloos en nog barrage erachteraan. 
Als ik er eerst al afkom op zo'n moment
)