Ik heb trouwens nog iets heel vaags, Ilzas heeft het ook gelezen en snapte er ook niks van...
Er hangt een heel vaag briefje bij ons op de portiekdeur ( aan de binnenkant )
Opgehangen door de rare 3 hoog-schuin-boven-mij buurvrouw.
Iets over ene Patrick van nr. 16. Dat hij ons vanauit zijn flat in het donker bespied. En dat het een doorgedraaide ambtenaar is en dat hij zomaar boetes uitdeeld.
Er hangt een kopie van een boete bij ( die die buuf dus heeft gekregen blijkbaar ) over iets met een stofzuiger
( staat er wel 1 in het trappenhuis hier )
En er staat ook nog bij dat we dus niet open mogen doen voor hem en dat hij het ook voorzien heeft op winkelwagentjes en daar boetes voor uitdeeld ( er staat soms een winkelwagentje in het trappenhuis hier ).
Ik snap er daadwerkelijk geen r*k van. Hoe kan iemand, die een trappenhuis náást ons woont, ons bespieden. Als hij nou achter ons had gewoond, was het nog aannemelijk.
En als hij daadwerkelijk valse 'boetes' uitdeeld, dan kaart je dat toch aan bij de politie? En hang je dan toch een officiële waarschuwing van de politie op, dat die kerel niet zuiver is?
Kweenie, maar zo'n 'waarschuwing' van een buuf die zelf kralengordijntjes ophangt voor het fietsenhok, brievenbussen volplakt met stickertjes van hondjes en katten en ín het trappenhuis en op haar kelderdeur bordjes met 'Vechtstraat' plakt...Ik geloof niet dat ik daar veel waarde aan hecht

Als ik haar zie zal ik haar eens om uitleg vragen en anders bel ik maandag zelf wel even met de politie. Mocht het kloppen, weten ze vast wel meer.