Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:10

Thanx Gomir, ik ga eens even op internet neuzen..

Is een beetje ingewikkeld, maar de ex van mijn vriend heeft dus een paard gekocht... vader is Karandasj, en de moeder is dus van Graham....

En 3 keer raden wie er MISSCHIEN mee gaat springen Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:19

Jij misschien? *LOL*

Ik heb mijn ponykind vandaag opgezocht, ging super met haar Ja Ze liepen nog op het eiland en ik kon mooi met de eigenaar meerijden, want er moesten er twee naar huis toe. Heb de pup dus ook nog in actie gezien, want als je er een moet vangen dan loopt alles wel even mee Ja
Draf en galop lijkt ook nog steeds ok en ze springt ook greppels Haha!
En jullie mogen raden welk beest er met de snufferd vooraan aandacht stond te trekken toen die andere niet zo graag wilde laden Clown

Bij divoza niet zo erg geslaagd, morgen maar naar nicole voor een wedstrijdblouse Ja Weet wel weer waarom ik niet graag bij divoza kom. Vond alleen de 4 fleecebandages voor 9.95 wel handig, aangezien de merrie aan de longe gebandageerd moet voor van de dierenarts. Heb niet echt van die dingen en nu heb ik meteen mooi twee setjes, kan je ook nog eens wassen Haha!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:43

Ik weet niet, ik kom nooit bij de divoza gomir.
Melisje was vanmiddag zo lief om mij te helpen met luc en Loma binnen halen, pittig he. En vertelde ze dat ze een nieuw vriendja had, ook zo schattig. Zo anders is dat als je 16 bent en je je eerste, tweede, derde? vriendje hebt hihi Knipoog Soms wou ik nog dat ik 16 kon zijn, zoals Marco Borsato zingt: onbezorgd en vrijjjjjj zijn. Verder nog steeds geen uitslag van Luc. En daar baal ik van natuurlijk want een meisje dat daar werkt zei dat het misschien pas vrijdag er zou zijn, wehh

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:15

Nou Llover wat een stom gedoe dat wachten... Nou maar hopen dat het goed is.

Ik ben echt een bikkel, net lekker in de storm gereden en mijn lieve Nik liep echt zo fijn! *trots*

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:34

En Llover?? Al nieuws?

En 4everhobbes, heb jij nog leuke nieuwe foto's van Prinses Nikketie??

Oe oe, en ik ga morgen lekker een weekendje weg met mijn mams, met als hoogtepunt zaterdag naar het concert van George Michael, zin in!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:17

Doe maar ruig DenK4ever *LOL* Gaaf hoor!

Ik heb gister mijn merriebeest even gelongeerd, wel gek hoor na al die tijd. Ze was wel best braaf Ja

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:15

Pssst.... FIJN WEEKEND!

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 21:57

Ik ben jaloers! Ik ben stiekem nog steeds verliefd op George Lachen *zwijmel*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:45

Even een vraagje,
weten jullie misschien nog iemand die een rijbroek in maatje 44 of 46 heeft liggen en daar vanafd wil?
Ik ga namelijk met een bewoonster van mij paardrijden ( als het goed is gaat ze iedere vrijdag lessen ). Alleen, gisteren had ik 2 broeken maat 42 mee, maar die kreeg ze niet dicht, ze heeft nogal een flinke buikomvang.
En ik wil wel dat ze in een beetje een decent broek gaat rijden, anders moet ze in trainingsbroek en dat gaat schuren en irriteren.
Dus, mochten jullie nog wat weten, ik hoor het graag!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:27

Hallo allemaal,

IK ben even online bij Kanelly, want de Multikabel heeft besloten dat ze pas over twee (!!!) weken internet komen installeren in mijn nieuwe huis. Dus ik ben niet ziek of dood of iets dergelijks, ben alleen niet online! Boos!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:54

Yes ! Ik wist het wel Knipoog Mijn zussie en ik zijn voor het eerst weer eens samen naar het strand geweest en het was echt heerlijk strandt, helemaal vlak en rustig en de paarden waren super lief!! En ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik mij dan zo ontzettend gelukkig voel, gelukkiger kan gewoon niet, ik kan het niet zo goed uitleggen maar sommige hier zullen het wel begrijpen, zoals mijn zus zei: dit is onbetaalbaar. En dat is het echt!! En dan te bedenken dat Luc volgende week geopereerd wordt, ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen, het is wel goedaardig maar met agressieve celgroei dus dat betekent dat het steeds sneller en groter wordt die tumor als je er niks aan zou doen. Maar Luc is mijn schat dus ik hoop echt dat hij snel weer de oude zal zijn na de operatie en dat hij er goed uitkomt uiteraard dat ten eerste. Morgenochtend gaan we ze eerst weer op het land zetten en dan maandag wordt ik gebeld over hoe of wat, wanneer hij dus precies geopereerd wordt enz. Fijne avond allemaal. Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:22

Hallo jongens en meisjes ik heb net een hele dag salestraining gehad met mijn werk, was erg leuk. En de wereld is zo klein, want er was een nieuwe collega mee (per 1 december) en die vertelde dat ze paar weken geleden zo'n leuk feestje had gehad bij iemand die in een appartement op een stal woonde! En nu mogen jullie raden wie er op dat feestje waren....

Ik ga zo lekker mijn bed in met m'n heerlijke boek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:27

* steekt vinger op *
Ik weet het, ik weet het!!!

Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:27

Wie dan wie dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:28

Ilzas en euh euh euh euh ikke! Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:40

Jaaaaaaaaaaaaaaaa geraden. Nu heb je een gebakje gewonnen naar keuze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:41

Oeh oeh oeh oeh,
doe maar iets met veel sjokelaa!
Kom je het brengen? Haha! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:42

Ik heb trouwens nog iets heel vaags, Ilzas heeft het ook gelezen en snapte er ook niks van...

Er hangt een heel vaag briefje bij ons op de portiekdeur ( aan de binnenkant )
Opgehangen door de rare 3 hoog-schuin-boven-mij buurvrouw.
Iets over ene Patrick van nr. 16. Dat hij ons vanauit zijn flat in het donker bespied. En dat het een doorgedraaide ambtenaar is en dat hij zomaar boetes uitdeeld.
Er hangt een kopie van een boete bij ( die die buuf dus heeft gekregen blijkbaar ) over iets met een stofzuiger Verward Haha! ( staat er wel 1 in het trappenhuis hier )
En er staat ook nog bij dat we dus niet open mogen doen voor hem en dat hij het ook voorzien heeft op winkelwagentjes en daar boetes voor uitdeeld ( er staat soms een winkelwagentje in het trappenhuis hier ).
Ik snap er daadwerkelijk geen r*k van. Hoe kan iemand, die een trappenhuis náást ons woont, ons bespieden. Als hij nou achter ons had gewoond, was het nog aannemelijk.
En als hij daadwerkelijk valse 'boetes' uitdeeld, dan kaart je dat toch aan bij de politie? En hang je dan toch een officiële waarschuwing van de politie op, dat die kerel niet zuiver is?

Kweenie, maar zo'n 'waarschuwing' van een buuf die zelf kralengordijntjes ophangt voor het fietsenhok, brievenbussen volplakt met stickertjes van hondjes en katten en ín het trappenhuis en op haar kelderdeur bordjes met 'Vechtstraat' plakt...Ik geloof niet dat ik daar veel waarde aan hecht Nagelbijten / Gniffelen Haha! Clown

Als ik haar zie zal ik haar eens om uitleg vragen en anders bel ik maandag zelf wel even met de politie. Mocht het kloppen, weten ze vast wel meer.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:51

Hmmm dat is een vreemde situatie Kanelly. Ik durf nu natuurlijk geen gebakje te komen brengen....
Zonder dollen, die buuf klinkt alsof ze niet helemaal helder is in dr bovenkamer, maar zou het toch inderdaad even navragen. Gekke mensen heb je toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:53

Ja, ze laat haar hond toch altijd minimaal 10 minuten in het trappenhuis blaffen, voor ze hem uitlaat.
Dus de kans is groot dat ik haar straks of morgen nog wel tref Haha!
Kan haast niet missen haha.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:46

Bijzonder Kanelly Clown

En ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie er op dat feestje waren Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 01:46

Cheeka(en Ot) at work viewtopic.php?f=10&t=678496

Best maf om je paard na 10 maanden weer aan het werk te hebben, word wel heel blij van deze foto's iig Haha!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:01

apart verhaal kanelly! En inderdaad hoe zou jij bespiedt moeten worden dan? wie is dan jou nieuwe collega 4everhobbes? hmm nu zit ik te denken want er waren er nogal wat op dat feestje.
Morgen Emmeloord bellen en onze favoriete veearts, misschien heeft die nog tips, en dan van de week moet het echt gebeuren want ik zie Luc's bult met de dag groter worden.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:22

Jeuj mijn dag is weer goed, heb heerlijk over het strand gegaloppeerd met Nik, was superfijn. Maar 1 miepmomentje gehad, en er voor het eerst afgestapt om ergens langs te komen waar ze echt niet langs wou. Ik ben helemaal weer blij!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 00:54

Ik had ook al zo'n superdag vandaag!
Otje sprong geweldig vandaag, had alleen foutje in de barrage. Verder supervlug en eerste. Hij deed echt zo gigantisch zijn best! (en hij is nog steeds knettermaf met ererondes Clown Had hem uitgeleend voor de prijsuitreiking van de M, wat een mafketel Gestoord Bij mij viel het nog wel iets mee, maar het blijft een gestoorde idioot soms *LOL* )

Heb wel een megazere knie nu Nagelbijten / Gniffelen Otje nam van twee naar drie de binnenbocht, alleen daar paste mijn knie niet meer tussendoor Bloos Hele hindernis plat(was ook nog zo'n lekkere zware vleugel...). Kreeg na hindernis 4 dus de bel, want de hindernis werd niet zo snel opgebouwd. Tig rondjes gestapt, beest ondertussen helemaal knetterheet Clown Weer de bel doorgereden, foutloos en nog barrage erachteraan.
Soms bedenk ik me ineens wat een wereldpaard ik heb, hij kan zo super zijn best doen in de ring! Lovers

4everhobbes: fijn dat ze zo lekker ging op het strand! (ik durf er dus echt niet af, kom er nooit meer op bij Ot Bloos Als ik er eerst al afkom op zo'n moment Clown )

Llover: groeit het echt zo hard of lijkt het zo. Hopelijk kan het allemaal snel geregeld worden iig!