Fardos schreef:wat is een bp???
we hebben er goed over na gedacht en we hebben goede afspraken gemaakt met de huidige eigenaresse
komt helemaal goed en zo niet dan toch !!!!!!
Goed hoor renee, en ja die
in je slaapkamer uitkomt kim.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fardos schreef:wat is een bp???
we hebben er goed over na gedacht en we hebben goede afspraken gemaakt met de huidige eigenaresse
komt helemaal goed en zo niet dan toch !!!!!!

Fardos schreef:ik hoop dat we hem in je trailer gepropt krijgen hahaha
ik heb medelijden met hem als hij mee gaat moet hij 3 uur opgekropt in een trailer staan aaaaaaaaaahhhhhhhh
KiWiKo schreef:das een BODYPROTECTOR,![]()
die deur zit toch wel goed dicht he??
ik hoop ook dat ie makkelijk de trailer ingaat, dan kunnen we gewoon doen wat jij zei Renee, ff onderweg stoppen en hem even zijn benen laten strekken!!!!! is voor ons ook wel ff lekker denk (voor mij maakt het niet uit, ik lig waarschijnlijk toch achterin te slapen)
!!)
hem eruit halen en er dan weer inzetten is niet handig
) Owens_hartje schreef:Jetta schreef:Renee en Joyce, ik ben niet dom, hoor! Ik weet heus wel wat jullie van plan zijn, stelletje maffe meiden!
John, lekker laten LLLN, net wat Renee zegt! Al is de leugen enz....
Wel gezellie het hele clubje weer tevreden bij elkaar bij Langelaan!Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en ik hoop dat jullie het droog houden, zo zonder dak boven de bak.
Wij van Midden Delfland kunnen wel tegen een buitje!
Zo, weer effe genoeg geBOKT.
Nou Jet kan wel stellen dat alles nu droger is. Er ligt nog geen druppel in de bak, en ondanks de regen is het soms zelfs nodig de bak te sproeien. Terwijl ik voor heen verzoop, liggen we nu lekker op het droge.Mijn schabrakjes zijn en blijven nu ook droog. Verder zal het echt wel lukken. De boxen zijn waanzinnig groot
Het enige wat ik hoop is dat iedereen nu eens een beetje meer volwassenheid gaat tonen. Maar ja sommige mensen worden niet echt volwassen.
![]()
BTW. De bak is niet de reden dat we zijn weggegaan. Voor mij zeker niet.![]()
Verder wens ik iedereen bij jullie veel rijplezier.
wat zullen die mensen raar opkijken als er ineens een paard in die winkel staat!!!!!