Met deze wind is het haast zelfmoord om op Blando te gaan springen, in plaats daarvan heeft Xeentje Blando in de binnebak gereden maar dan moet niet de zon door de raampjes gaan schijnen want daar moet je echt heel erg van schrikken. Xeentje heeft het super gedaan met Blando. Wel een heerlijk idee dat je nu gewoon iedere dag kan rijden zonder de regen of de wind..............
Ik ben vandaag met Abdul voor het 1st in de binnenbak geweest. Hij vond het spannender dan ik had verwacht. Hij liep hard snuivend rond en durfde 1st de schotten niet eens aan te raken. Maar tegen de tijd dat we de bak uit gingen was hij wel een stuk meer gewend. Hij blijft het alleen bij de deuren eng vinden. Hij staat dan echt helemaal opgeblazen naar door die raampjes te kijken. Hij ziet er dan wel erg mooi uit. Verder deed hij zijn bekende: Napoleons intimidatie dans en als-ik-op-mijn-achterbenen-sta-kan-ik-beter-nadenken-show, maar goed dat ben ik wel van hem gewend. AL ging het best goed. Maar een paar keer oefenen. Alleen als hij straks langs de andere paarden moet om bij de binnenbak te komen wordt denk ik de 1e week ook nog even leuk.
Haha Marijk...herkenbaar..Vera wilde ook alleen maar met dr neus over de grond scharrelen om te eten of te gaan liggen. Onder het zadel was ze ook heel braaf. Wilde persee door alle raampjes kijken..haha doos... Daarna onder t solarium gegaan..had wat voeten in aarde maar uiteindelijk stond ze er onder.
nou op zich wel maar ik loop me nog steeds druk te maken over dat achterbeen.... Margret vond het lijken dat ze wat kracht miste achter (op zich kan dat, ze zat rechtsachter vast en heeft wss der rechterbeen daardoor steeds ontlast) maar ja het kan ook iets heel anders zijn... dus.. Deze week maar proberen te blijven rijden en kijken of er verbetering in komt. maar ik denk niet dat de binnenbak een heel goed idee is aangezien die best zwaar is
Wendeltje
Geplaatst: 26-11-12 13:05
Naat vond het superspannend ind e binnenbak. Ze had al begeleiding nodig om naar binnen te gaan, want het matje was (en bleef) levensgevaarlijk. Ik vond hem wel heel zwaar. Het arme kind liep zich rot te ploegen. Ik hou het echte werk dus voorlopig maar gewoon in de buitenbak.
Arjan had vandaag de bak weer getrokken met zijn kraan van 10 ton vertelde hij! daar kan een belg toch ook niet tegenop ahaha. Daarna heerlijk met king in de bak gereden. Moet zeggen dat na het trekken hij al een stuk beter te doen was.