Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toydoll schreef:Kirsten_S schreef:Heee maar je hebt helemaal geen foto's in je profiel van flowerpowerrrr! Hoe gaat het nu met haar?
Ja aan de ene kant super goed, aan de andere kant super poedersuiker![]()
Toevallig zaterdag eerste B dressuur wedstrijd gehad, 196 en 188 punten en 2x tweede. Dat was het goede
Verder wil het met rijden niet zo. Flower is veelste slim. Paarden die slimmer zijn dan je verwacht zijn nooit grappig. Ze snapt bijvoorbeeld dat licht aan en uit gaan met een knopje, ze weet waar die knopjes zitten en ze weet dat als ik haar was dat ik geen steek meer zie als ze het licht uit doet...
Gezien ze wassen niet leuk vind, drukt ze dus constant het licht uit![]()
Zelfde met galop. Galop is zwaar en vermoeiend. En tja, als we toch niet gaan springen heeft galop naar haar idee geen zin, dus doet ze het liever niet. Nu weet ze dat als ze verkeerd aanspringt, neem ik haar terug. Dus waarom zou je dan ooit nog goed aanspringen? Dan moet je immers galopperen......![]()
Ook weet ze hoe het hek werkt en graaft ze kuilen onder het hek door om op t gras te komen. Begint al aardig op een uitvergrote shetlander te lijken.
Echt het is een schat hoor, ze zal nooit moedwillig iemand wat doen, echt niet. Ze bokt niet, steigerd niet. Maar ze wil of springen, of scheuren, maar ' serieus rondjes in de bak rijden' is maar saai. Het is alleen leuk als het op een ' wedstrijd' is en iedereen naar haar kijkt, dan voelt ze zich wel wat
! Jaa ik kan het wel begrijpen dat het niet altijd goed uitwerkt 
Pebbs schreef:oooh stoute flower! kan je met haar niet gaan crossen? kan je en hard en springen! vind ze vast geweldig!
Doe ik al stiekem in het bos etc. Keertje 'les' gehad van Boonzaaijer, vond ze inderdaad erg leuk. Maarja iets met budget en locatie enzo
Slimme is soms ook erg grappig. En ze gebruikt het niet echt tegen je, alleen voor haar eigen lui-heid en alles-voor-eten acties.
! 
)
! Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:politie moet toch altijd foto's maken van de plaats delict ?
geen idee, is er een expert aanwezig

. Toch een puntje om aan te werken haha...
geen atwt !

later als ik groot ben! word ik huisvrouw, kindje derbij, paar paardjes aan huis!
ja hoor
zie het helemaal voor me