Wahahahaha leuke filmpjes . In het eerste filmpje zitten mijn oude stalgenootjes nog . Wil toch ook ooit wel zo'n helmcamera, lijkt me erg leuk vooral met crossen ofzo!
Ik heb ooit op Micky gereden bij Bakker, dat was voor mij prima haf, toen net ushi denk ik. Pony liep lekker en tja, af en toe iets erbij houden. Bowie kon ook wel zo eigenwijs zijn, gewoon gaan staan vreten, wat je ook doet, slaan, trekken, schoppen, maakt niets uit. En Es, ik ga ff kijken wat met werk handig is, dat ik niet tot 4/5 u aan het werk ben en dan nog naar stal moet.
Misschien kan ik wel door het bos wandelen en wat foto's maken... Als er nog iemand mee wil wandelen....
Zo, kom net binnen. Nog even een heerlijk rondje gewandeld met een vriendin. Eerder op de avond al met de honden op pad geweest, maar toen was het errug benauwd. Zowel de honden als ik kwamen niet vooruit
Het was ook warm vanavond! Wel heerlijk gereden! Mocht op Adje !!!! Heb echt 4x achter elkaar op de haflingers gereden (Ushi - Adje - Ushi - Adje). Wilde eigenlijk in hemdje gaan rijden en iedereen raadde dat af, dus ik vest aan + hesje....nou, had prima in hemdje kunnen rijden....pffff, had het bloedheet! Had vandaag camera mee en paar filmpjes gemaakt. Ushi nam ergens een alternatieve route en Upps deed ook wat raars. verder gepoogd het mooie stukje lucht op de film te zetten en misschien zijn de herten ook nog wel ergens te zien....haha! Het is dat ik mijn camera met klittenband op mijn cap heb (of je moet wat klittenband op je cap niet erg vinden), anders mag je hem wel lenen. Als ik een borstharnas vind voor mijn andere camera, kan je die anders misschien ook wel een keer lenen....maar dan moet ik wel eerst een systeem vinden waar die camera op kan!
hij was weer toppie ! Had wel dat hij in de laatste galop op het strand aan het opbouwen was om iets uit te gaan vreten, maar hij heeft zich weer keurig gedragen! Zelfs niet overkruist gegaloppeerd!
Ik kon hem voor het rijden niet kriebelen Wendy......hij was al op pad met de eerste groep en vriendinnetje zat er op! Die had ook heerlijk gereden op hem!
Hey ja ben er nog! Heb op Arko gereden, zelf gepoetst en hoofdstel gedaan en samen met een andere ruiter het zadeltje erop gelegd. Fijn gereden in het begin vd les flink aan moeten pakken want meneer wilde zijn eigen plan trekken, weet ik ook weer dat ik dat durf
In de bak wel, hij wil graag achter andere paarden aan het is echt een volger. Buiten is hij wel braag hoor maar daar hoeft hij ook alleen maar te hobbelen
Op vertrouwde Arko dus! En in de stal gepoetst en hoofdstel zelf gedaan !
Mogelijk ga ik maandag trouwens niet rijden. Vriendin heeft mogelijk een begrafenis waar ze heen wil (maar even afwachten wanneer begrafenis is). Maar misschien ga ik ook wel.
Morgenavond colourrun in Vlissingen! Heb er zin in!
Milou: Colorrun heb ik ook over gehoord, ben heel benieuwd hoe dat is . Kan je je toch ook laten sponsoren voor een doel ofzo?
Sas: We gaan ergens 14 juli weg volgens mij.... Voor het eerst dat ik op vakantie ga en pas drie weken ofzo weet waar ik naar toe ga . En weet ook nog niet wat het gaat kosten, zooooo niks voor mij .