k heb weer gereden, ging wel goed, weer balkjes gedaan, en ze was erg braaf meestal is ze erg kijkerig, en onzeker als ze r over moet, maar vandaag vertouwde ze helemaal op mij
en mn moeder zou foto's maken, maar heeft alleen bij t uistappen gemaakt, dus heb niet echt leke foto's jammer genoeg
nou ik leef nog hoor! haha we hebben 60 cm gesprongen , ook vanuit galop enzo ik durfte eigenlijk niet meer maar toen toch maar gegaan, me ouders waren komen kijken dus ik dacht niet aanstellen
en er is nog een leuke foto uitgekomen ook van de 50 cm
Britt_Sisi
Geplaatst: 11-09-10 18:43
50 cm
maar ed neemt alles wat ruimer dus hier spring tie eigenlijk 70 ofzo dus bij de 60 sprong die eigenlijk 80 en dus ben ik supergoed maarrr debalk lag dus wat lager haha
Ziet er goed uit Britt. pff gister naar horse event geweest, ging 06.30 weg en kwam 23.00 terug was wel supertof vanochtend weer 7u me bedje uit om te werken van 8tot6
Jah ik ben ook kapot pfffff....was weer lekker druk op me werk... Ik hou ook egt enorm van springen!! Op me vorige school (waar simoon nu dus op zit) hadden we om de week springles en dan ook egt een hoog parcourtje elke keer, egt super tof!! Nu op de manege springen we als we geluk hebben 3 hindernissen maar wel allemaal vet laag....
_Lucy
Geplaatst: 11-09-10 22:32
dat is wel jammer ja, had ik geluk dat ik op zo'n manege reed, was niet echt een echte manege, en reden op sportpaarden, met zn 3e in 1 les, en dan les van iemand die daar zelf wedstrijden reed, en sprongen ook wel een stukje hooger als je t aan kon.
Uhm hoe hoog zouden we daar gesprongen hebben....80 cm tot 1 meter miss? (Simoon? Weet jij dat?) En nu springen we miss max 60 ofzo...egt heel jammer...