en oje idd het is idd week 34 XD (lekker blond van mij
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liindii schreef:Annie_ schreef:hhha je ziet echt op de holter weg op foto's een limo fles liggen
jaaa daar schrok Demi van
Christien, heb je foto's verwijderd van Demi
Caro, ze hebben geen kluisjes.. Misschien kan je hem aan eline geven? Dat ze hem binnen legt?

en is ook zo banketstaaf dat als hij er staat ik nog in mijn bed lig en niet op het station sta om hem op te halen
ramb0lientje schreef:YEAAAH OP ROSAA! ruth eerst kelt en nu op onyx, sam eerst onyx en nu nix haha! merel tommie lois amber kim torino lisa dakota maar morge drol.. loes desie want armani was te druk.. renee op dicapri en chelsea op maroc ! houu jullie wel op de hoogte!! ROSA IS DE LEUKSTE!! X
Ikwashier schreef:Moet ik ook een rugzak mee?
En hoeveel mag je meenemen op de trektocht? Wat is verstandig om dan mee te nemen?
En bestek?
Sorry als ik erover heen gelezen heb als het antwoord er al was.
ramb0lientje schreef:YEAAAH OP ROSAA! ruth eerst kelt en nu op onyx, sam eerst onyx en nu nix haha! merel tommie lois amber kim torino lisa dakota maar morge drol.. loes desie want armani was te druk.. renee op dicapri en chelsea op maroc ! houu jullie wel op de hoogte!! ROSA IS DE LEUKSTE!! X

Desiree_1993 schreef:Trouwens vraagje aan de mensen die ook met een eigen pony gaan: Rijden jullie op zondagavond wel of niet?
xClairex schreef:Wat doen jullie eigenlijk met een lange rit met de trailer, stoppen jullie tussendoor om water te geven enzo?

Desiree_1993 schreef:Trouwens vraagje aan de mensen die ook met een eigen pony gaan: Rijden jullie op zondagavond wel of niet?
) Ingridje16 schreef:Desiree_1993 schreef:Trouwens vraagje aan de mensen die ook met een eigen pony gaan: Rijden jullie op zondagavond wel of niet?
Ik niet, ze heeft dan al lang in de trailer gestaan (ong 3 uur), en vind het niet echt nodig om haar daarna nog te rijden. Laat haar lekker wennen aan de omgeving, ze moet die week al genoeg doen.xClairex schreef:Wat doen jullie eigenlijk met een lange rit met de trailer, stoppen jullie tussendoor om water te geven enzo?
Wij rijden gewoon door, dan mag ze er alleen maar sneller weer uit. Die 3 uur is nog wel te doen.
Denk dat ik beide zadels meeneem, laat mijn trailer daar toch staan, zit een zadelkamer in dus kan ze makkelijk meenemen.
Neem denk ook mijn ventilator mee als het warm wordt, had ik in 2007 ook, was echt heerlijk op die kamer