Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
M'n moeder komt om 7 uur voorrijden en ik mag de rest chauffeuren (moeders vind het eng om 's avonds te rijden, als het zo druk is). M'n vader is allang blij dat ik mee ga, want dan heeft hij een goede smoes om op de motor die kant op te gaan, ha ha!
Shenavallie schreef:Wat een ren- en vliegdag vandaag! Buiten hetgeen ik vandaag al gedaan heb, moet ik zo dadelijk meteen - als Wes uit school is - met hem naar tennisles, daarna eten maken, daarna tas inpakken en meteen daarna richting Brabant. Ik had beloofd dat ik - als ik dit weekend niet hoefde te werken - mee zou gaan naar de caravan van m'n ouders en dat ik dan met Wesley in de tent zou gaan logeren, dus daar zit ik dan aan vast!M'n moeder komt om 7 uur voorrijden en ik mag de rest chauffeuren (moeders vind het eng om 's avonds te rijden, als het zo druk is). M'n vader is allang blij dat ik mee ga, want dan heeft hij een goede smoes om op de motor die kant op te gaan, ha ha!
![]()
Zondag is er een cadeautjes/verkoopmarkt op het terrein en Wes en ik hebben een enveloppenspel in elkaar geflanst met wel 146 prijzen! Hele organisatie, maar wel leuk! Nu maar hopen dat de bezoekers het ook leuk vinden en dat er überhaupt aanloop is (en niet iedereen met z'n luie reet in het zonnetje blijft zitten, ha ha)!
. Ik heb de tegels eerst schoon gespoten met de hoge druk, beste klus maar ze zijn weer als nieuw. Het knapt echt enorm op
.

.

LIQUITA schreef:Vanmorgen heerlijk gereden bij Mntj. Daarna First lekker gewassen.
Vanmiddag zijn we begonnen met het ophogen van de tegels, althans Erik. Ik heb de tegels eerst schoon gespoten met de hoge druk, beste klus maar ze zijn weer als nieuw. Het knapt echt enorm op
.
Terras voor:
en tot nu toe:
Wat een verschil he.
Nu gaan we lekker eten en dan vanavond onderuit op de bank voor X-Factor!!!
zo peet, dat knapt idd lekker op!!! we haddden gisteren hetzelfde idee. heb mav gisteren avond heerlijk gewassen. de drab kwam ervan af. hij vond hetzelf ook heerlijk. hij stond bijna te slapen hahahaha
Doegie
Shenavallie schreef:Wat een ren- en vliegdag vandaag! Buiten hetgeen ik vandaag al gedaan heb, moet ik zo dadelijk meteen - als Wes uit school is - met hem naar tennisles, daarna eten maken, daarna tas inpakken en meteen daarna richting Brabant. Ik had beloofd dat ik - als ik dit weekend niet hoefde te werken - mee zou gaan naar de caravan van m'n ouders en dat ik dan met Wesley in de tent zou gaan logeren, dus daar zit ik dan aan vast!M'n moeder komt om 7 uur voorrijden en ik mag de rest chauffeuren (moeders vind het eng om 's avonds te rijden, als het zo druk is). M'n vader is allang blij dat ik mee ga, want dan heeft hij een goede smoes om op de motor die kant op te gaan, ha ha!
![]()
Zondag is er een cadeautjes/verkoopmarkt op het terrein en Wes en ik hebben een enveloppenspel in elkaar geflanst met wel 146 prijzen! Hele organisatie, maar wel leuk! Nu maar hopen dat de bezoekers het ook leuk vinden en dat er überhaupt aanloop is (en niet iedereen met z'n luie reet in het zonnetje blijft zitten, ha ha)!
mntj schreef:san weet je al waar we heen gaan??
wordt nieuwsgierig waar je heen wild.
kootwijk???
_sandra schreef:mntj schreef:san weet je al waar we heen gaan??
wordt nieuwsgierig waar je heen wild.
kootwijk???
hahahaha, IK WEET HET NIET!!!!!!!!!!!!!!! is kootwijk niet te ver???????
vind het prima hoor, maar dan zijn we wel de hele dag weg.
ik dacht misschien spaarnwoude? als jij daar tenminste de weg weet. ik ben er nog nooit geweest! is het daar leuk rijden?
je hebt wel kans dat het daar druk zal zijn vanwege 3e pinksterdag en het mooie weer!
maar kootwijk vind ik ook prima.
ik ben morgen in de loop van de ochtend op de manege. ben jij er dan ook?
zullen we dan ff overleggen?!
heb in ieder geval wel zin in een ritje!!!!!!!