Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris_Absan schreef:Stefanie:
Adios 1
Mexx 2
Zorro 2
Figador 1
Maxi 1
Aron 1
Thomars 1
Vainqueur 1
Karin:
Mexx 1
Tracy 3
Thalita 1
Robin 1
Amanda:
Wizzard 3
Kelvin 3
Zavier 1
Ietsen 3
Joyce:
Manno 1
Koos 4
Ollever 1
Iris:
Thomars 2
Tracy 1/2
Maxi 1/2
Zorro 1
Adios 3
Theo 1
Gup 1
Jeannette
Gup 6
Vainqueur 1
Femke:
Zorro 7
Manno 1
Wizzard 1
Vainqueur 1 1/2
Thomars 1/2
Celine
Macho 7
aatjuh12 schreef:AUCH ik ging zondag bij femke harde broodjes eten.. maar het mes was scherper, en het broodje zachter dan in dacht.. je raadt het al! een enorme (toch wel 2 cm) snee aan de binnekant van mijn handen alsof dat niet erg genoeg is.. snijd ik gisteravond terwijl ik een kiwi onder handen probeerde te nemen haast mijn duim eraf
pff.. kleine kinderen mogen ook helemaal niet met messen spelen!
aatjuh12 schreef:ja bah.. heb een klein winterdipje denk.. ben er echt klaar mee! begin trouwens wel steeds minder zenuwachtig te worden als ik mt dit weer moet autorijden
Mallow schreef:Ja, alleen kunnen we gewoon niet zoveel, met dit weer!
Maar van de zomer wil ik er toch wel een zadeltje op leggen, niet opzitten hor
aatjuh12 schreef:ja ik las het in de krant inderdaad steef.. en vandaag ben je vrij?
jaa stom natuurlijk ook.. je moet van je af snijden.. maar ik vind het toch makkelijker om het broodje in mijn hand te leggen en dan te snijden
werd gister trouwens wel flauw ervan.. heb dat nooit.. maar sneed in mijn vinger, hand boven de wasbak alles rood.. doekje gepakt en erop gedrukt.. liep naar de kamer.. werd helemaal misselijk en draaierig ervan.. toen liep ik naar de wc.. keek in de spiegel en zag ook echt lijk bleek! blegh!