Shenavallie schreef:Wat was het f*cking druk vanmorgen in de bak! Ik begreep dat er 's middags een wedstrijd zou zijn en daarom iedereen in de ochtend ging rijden...
Echt tijd voor een 2e binnenbak!!!
*zucht*
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:jjetje wat een drama allemaal vanochtend.
zo vroeg op om te longeren maar kon mn bed niet uitkomen.
geloof dat dat dus maar beter weas. anders zou ik een gefrustreerde zondag overhouden. nu tegen mn gevoel maar uurtje molen gedaan. morgen maar weer aan de lijn.
LIQUITA schreef:Ik heb vandaag Casper eens flink ontdaan van overtollig haar. Erg leuke bezigheid, hahaha niet dus. Niet voor Casper en niet voor mij. Heb het meteen weer in m'n rug. Maar hij ziet er weer prachtig uit, al zeg ik het zelf
.
Nu is Cloë helemaal verliefd op hemze is namelijk weer loops
.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik heb vandaag Casper eens flink ontdaan van overtollig haar. Erg leuke bezigheid, hahaha niet dus. Niet voor Casper en niet voor mij. Heb het meteen weer in m'n rug. Maar hij ziet er weer prachtig uit, al zeg ik het zelf
.
Nu is Cloë helemaal verliefd op hemze is namelijk weer loops
.
jammer dat cas geen ballen meer heeft hahahahahahha
zou leuke combie zijn
mntj schreef:jjetje wat een drama allemaal vanochtend.
zo vroeg op om te longeren maar kon mn bed niet uitkomen.
geloof dat dat dus maar beter weas. anders zou ik een gefrustreerde zondag overhouden. nu tegen mn gevoel maar uurtje molen gedaan. morgen maar weer aan de lijn.
Je had blijkbaar een goed voorgevoel.