xan schreef:Veel plezier, en de groeten aan TamaraIk ga afsluiten en naar huis.
Snel eten en dan gaan.
Jullie horen wel hoe het gegaan is.
Doeiiiiiiiiii
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Nou, dan ga ik toch voor de gezelligheid meeHahahha,Nou het leek me gezelliger.Jullie zijn hier meer bekend in de buurt dan ik nog.En ken hier geen goeie shop vandaar.Maar ik heb er al een op mijn onder rug dus ik durf het wel hoor.Maar het leek me gewoon gezellig.En ben niet boos hoor.
. Ik ben niet zo'n held om zo maar zo'n shop binnen te stappen, daarom vind ik het wel prettig om met iemand mee te gaan
. Volgens mij wilde mntj ook nog voor een tattoo gaan. LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Nou, dan ga ik toch voor de gezelligheid meeHahahha,Nou het leek me gezelliger.Jullie zijn hier meer bekend in de buurt dan ik nog.En ken hier geen goeie shop vandaar.Maar ik heb er al een op mijn onder rug dus ik durf het wel hoor.Maar het leek me gewoon gezellig.En ben niet boos hoor.![]()
. Ik ben niet zo'n held om zo maar zo'n shop binnen te stappen, daarom vind ik het wel prettig om met iemand mee te gaan
. Volgens mij wilde mntj ook nog voor een tattoo gaan.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Heb ff snel gekeken op die site op hyves maar daar staat geen adres bij ofzo iets klopt dat.
Ik ben lid geworden van die Hyves, en dan zie je wel een adres. Ik PB je het adres en telefoonnummer ( tel.nummers mogen niet op Hyves dacht ik)