Coby10 schreef:Klinkt goed! Het is ook wel heel lekker als je appartement net gerenoveerd is. Weet je tenminste zeker dat alles weer helemaal nieuw is!
Wanneer moet je weer terug naar de kliniek? Wat had Tiff eigenlijk?
Ja daarom, ik ben ook echt reuze benieuwd of het wat gaat worden, ik was iig echt razend enthousiast 
En Tiff, die had een redelijk lichte blessure aan de oppervlakkige buiger. Ze heeft 2 maanden binnengestaan dat ik alleen mocht stappen. Toen zijn we teruggegaan naar de kliniek en hebben we goed nieuws mee gekregen, ze mocht officieel nog niet naar buiten, maar ik mocht wel weer gaan opbouwen in de training. De blessure zag er zelfs zo goed uit dat we niet meer terug hoefden te komen voor controle.
Echter ben ik behoorlijk eigenwijs en ben ik niet op gaan bouwen, maar heb besloten Tiff weer dag en nacht op het land te zetten en haar daar nog 6 weken te laten revalideren. Ze was in die weken stal zo ontzettend ingevallen, wilde niet meer glimmen en liep erbij als een doodgeschopt paard, dat ik haar geen dag langer binnen wilde houden.
Wel was ik bang dat als ik én land én opbouwen zou doen dat het dan teveel zou worden, dus had ik besloten haar eerste gewoon weer lekker op krachten te laten komen (en voor mezelf vind ik het stiekum ook wel erg lekker, even tijd voor mezelf, het dier heeft de laatste tijd aardig wat van mijn energie opgeslokt
)
Dat gaat tot nu toe supergoed, ze loopt helemaal rad en je ziet niks aan het been, maar voor mijn eigen gemoedsrust wil ik toch nog een keer terug om te scannen... dan weet ik zeker of ik niks beforceerd heb met dr toch naar buiten te doen en durf ik weer fijner aan de gang te gaan straks 
We moéten dus niet meer terug, maar zodra het weer minder wordt, haal ik dr binnen en wíl ik nog een keer terug 
Hey en jij lekker Venga de komende tijd 
We moeten wel maar even een beetje kortsluiten wie wanneer wat doet, voordat dat dier straks 7 dagen in de week lekker fanatiek getraind wordt