. Ja.. zo staat hij er inderdaad dagelijks bij, nu nog een foto, dat boon aan Venga staat geplakt als we het weiland uit lopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kim is met vakantie, dus de komende weken ben ik wat vaker op stal. Gister heb ik ook lekker op Venga gehobbeld. het ging wel heel lekker, ondanks dat de bak wel een beetje nat was. ik had helemaal niet door dat het zo hard geregend had gister. Misschien dat het in Den Haag droger was dan in Stompwijk, maar toch... Het wordt wel s avonds weer snel donker! Ik ging om een uur of 10 weg, toen het net schemerig was. Na alle verhalen was ik wel even bang dat Sjonnie los zou lopen. in combinatie met schemerig/donker en iemand die je niet kent...

. Na dr vakantie gaan we nog een keer terug naar de kliniek voor een extra scan en als die goed is gaan we weer lekker aan de slag 

Coby10 schreef:Klinkt goed! Het is ook wel heel lekker als je appartement net gerenoveerd is. Weet je tenminste zeker dat alles weer helemaal nieuw is!
Wanneer moet je weer terug naar de kliniek? Wat had Tiff eigenlijk?

)

. Noah2006 schreef:Cool Jarrah, wonen jullie al samen of gaan jullie dan samen wonen? En ook lekker als het helemaal nieuw is, dan kun je er makkelijk in! En hoef je ook geen rotzooi van anderen op te knappen.

)
. Ik hoop dat het gaat lukken voor jullie.
. Zaterdag nog samen met haar in de bak gereden toen ik op flash reed. Wat voor huis heb je op het oog?
Hij vond het wel wat al die paarden.