Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 14:48

thx 8-) . Ja.. zo staat hij er inderdaad dagelijks bij, nu nog een foto, dat boon aan Venga staat geplakt als we het weiland uit lopen. :P

wonderworst_

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:47

dank jullie..
kimbaie: hahah me nieuwe laarzen zijn nog niet binnen, mobiel was niet goed, dus terug naar de winkel, en een ander besteld cadeau was nog niet binnen hahaha dus nog niet veel behalve van andere mensen geld...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 22:08

Dat klinkt als een geslaagde verjaardag. :+

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:17

Coby10 schreef:
Hmmm... van de week kwam hij (tenminste ik denk dat het Sjonnie was ;) blaffend op me af rennen, maar hij ging gelukkig ook snel weer weg. Anders is het advies: op de grond liggen en wachten tot er hulp komt? :D

ww: gefeliciteerd!

Moet je dit even lezen! Staat vandaag op de site van het AD.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:17

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:27

De hond heeft waarschijnlijk de vrouw als indringer gezien.
Ik hoop dat dit artikel ook door de zadeldief gelezen wordt!
Bij de Groen Meer hebben ze een Sjon! Als deze op je wordt losgelaten! brrrrrrrrrrrrr!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:54

Gatver!! het zal je gebeuren zeg! Als je gewoon even bij een pony wil kijken...

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:16

gatsiee....

kimbaie: haha dat was het wel alleen een beetje kaal :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 19:55

Is er nog leven in de brouwerij? :D

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 20:53

Ja hoor!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 08:40

Coby10 schreef:
Gatver!! het zal je gebeuren zeg! Als je gewoon even bij een pony wil kijken...

Ik vraag me af hoe laat het was ongeveer ..

Ze ziet er niet best uit zeg :n

Getsie, ben weer aan het werk.. :+

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 08:45

Maar niet zo heel veel leven gister... ;) Kim is met vakantie, dus de komende weken ben ik wat vaker op stal. Gister heb ik ook lekker op Venga gehobbeld. het ging wel heel lekker, ondanks dat de bak wel een beetje nat was. ik had helemaal niet door dat het zo hard geregend had gister. Misschien dat het in Den Haag droger was dan in Stompwijk, maar toch... Het wordt wel s avonds weer snel donker! Ik ging om een uur of 10 weg, toen het net schemerig was. Na alle verhalen was ik wel even bang dat Sjonnie los zou lopen. in combinatie met schemerig/donker en iemand die je niet kent... :o
Laatst bijgewerkt door Coby10 op 13-08-09 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 08:46

Ik ben ook op m'n werk maar nog niet aan het werk.
Heb zo vast geslapen dat ik eerst wat koffie moet gaan tanken.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 08:49

Ik ook. Ik woon aan een park en er waren mensen die het nodig vonden om daar om half twee met veel lawaai en scoortertjes doorheen te scheuren. En om 3.14 (om precies te zijn) waren ze er weer! Echt heeeeeeel irritant!!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:36

Goodmorning allemaal!
Ik ben ook alweer aan het werk, maar om de een of andere vage reden komen mijn clienten niet opdagen... is erg vervelend!! :?
Dus dan maar even bokken :D

Ik heb niet veel bijzonder te melden. Met Tiff gaat het goed, die houdt lekker vakantie tot zolang het weer het toelaat. Ik kom elke dag alleen even om lekker te knuffelen en een emmertje voer te geven :). Na dr vakantie gaan we nog een keer terug naar de kliniek voor een extra scan en als die goed is gaan we weer lekker aan de slag :)

En ik ben een beetje hyper op het moment, want Nick en ik hebben misschien een huisje op het oog. Zijn gister toevallig tegen een kennis aangelopen die zijn hele huis aan het renoveren is, en een appartement boven zijn garage aan het laten maken is (echt op een supermooi plekje midden in zoetermeer). We zijn even wezen kijken en ik werd er echt helemaal hyper van. Er zitten wel wat maar-en aan, maar we hebben afgesproken er allemaal over na te gaan denken... Volgende week zondag afgesproken om onder het genot van een hapje en een drankje er even op terug te komen, dus ik ben echt reuze benieuwd :)
Gaan jullie met me mee duimen? :D

Desyma: hoe is het eigenlijk met Malvin eigenlijk afgelopen bij de kliniek? Ik heb je gister wel gezien, maar ben helemaal vergeten ernaar te vragen.. sorry :o

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:47

Klinkt goed! Het is ook wel heel lekker als je appartement net gerenoveerd is. Weet je tenminste zeker dat alles weer helemaal nieuw is!

Wanneer moet je weer terug naar de kliniek? Wat had Tiff eigenlijk?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:59

Coby10 schreef:
Klinkt goed! Het is ook wel heel lekker als je appartement net gerenoveerd is. Weet je tenminste zeker dat alles weer helemaal nieuw is!

Wanneer moet je weer terug naar de kliniek? Wat had Tiff eigenlijk?

Ja daarom, ik ben ook echt reuze benieuwd of het wat gaat worden, ik was iig echt razend enthousiast :D

En Tiff, die had een redelijk lichte blessure aan de oppervlakkige buiger. Ze heeft 2 maanden binnengestaan dat ik alleen mocht stappen. Toen zijn we teruggegaan naar de kliniek en hebben we goed nieuws mee gekregen, ze mocht officieel nog niet naar buiten, maar ik mocht wel weer gaan opbouwen in de training. De blessure zag er zelfs zo goed uit dat we niet meer terug hoefden te komen voor controle.
Echter ben ik behoorlijk eigenwijs en ben ik niet op gaan bouwen, maar heb besloten Tiff weer dag en nacht op het land te zetten en haar daar nog 6 weken te laten revalideren. Ze was in die weken stal zo ontzettend ingevallen, wilde niet meer glimmen en liep erbij als een doodgeschopt paard, dat ik haar geen dag langer binnen wilde houden.
Wel was ik bang dat als ik én land én opbouwen zou doen dat het dan teveel zou worden, dus had ik besloten haar eerste gewoon weer lekker op krachten te laten komen (en voor mezelf vind ik het stiekum ook wel erg lekker, even tijd voor mezelf, het dier heeft de laatste tijd aardig wat van mijn energie opgeslokt :P )
Dat gaat tot nu toe supergoed, ze loopt helemaal rad en je ziet niks aan het been, maar voor mijn eigen gemoedsrust wil ik toch nog een keer terug om te scannen... dan weet ik zeker of ik niks beforceerd heb met dr toch naar buiten te doen en durf ik weer fijner aan de gang te gaan straks :)
We moéten dus niet meer terug, maar zodra het weer minder wordt, haal ik dr binnen en wíl ik nog een keer terug :)

Hey en jij lekker Venga de komende tijd :)
We moeten wel maar even een beetje kortsluiten wie wanneer wat doet, voordat dat dier straks 7 dagen in de week lekker fanatiek getraind wordt :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:21

Cool Jarrah, wonen jullie al samen of gaan jullie dan samen wonen? En ook lekker als het helemaal nieuw is, dan kun je er makkelijk in! En hoef je ook geen rotzooi van anderen op te knappen ;).

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:49

Noah2006 schreef:
Cool Jarrah, wonen jullie al samen of gaan jullie dan samen wonen? En ook lekker als het helemaal nieuw is, dan kun je er makkelijk in! En hoef je ook geen rotzooi van anderen op te knappen ;).

Uhmm nou wij wonen nu ruim 2 jaar 'samen' bij zijn ouders in :D
Is dus wel 'samen' maar toch niet echt samenwonen, we zijn nu wel toe aan een plekje voor onszelf :)

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:30

Aha, dan zou ik inderdaad ook maar het zekere voor het onzekere nemen voor je weer aan het werk gaat! Het is weer even een dierenartsbezoekje, maar dan weet je tenminste zeker dat je weer wat kunt doen en ook misschien even overleggen over een opbouwschema.

dat zou wel lekker zijn, een plek voor jezelf!

Ik had in de planning om Venga vanavond te longeren. Ik denk dat het handig is als ik hem zijn dagen 'vrij' geef, omdat ik hem het meeste doe, maar als het jou of Lindsey beter uit komt, laat dan maar even weten. Zaterdag heb ik trouwens les. Heb er wel ontzettend veel zin in!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:50

weer terug van vakantie,
was heerlijk, maar blij om weer terug te zijn.

vanochtend gelijk door gegaan naar de kliniek.
scan was weer positief, en we mogen weer verder met opbouwen
de hele buitenlaag van de pees is zo goed als genezen. alleen de binnenkant moet nog een beetje sterker worden.

over een maand of 2 / 2,5 gaan we weer terug voor een scan en dan komt het einde waarschijnlijk een beetje inzicht

@ ww.. beetje laat, maar nog gefeliciteerd!

@ jarrah.. gaaf joh, zou wel lekker zijn een eigen stekkie

dan gooi ik het ook maar in de lucht.

kef en ik hebben ook een huisje op het oog, dus wie weet ook hier misschien binnenkort een huisje

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:48

Haaa goed nieuws allemaal Kim!! Zowel paard als huisje...allebei leuke dingen :D
En hoe was trouwens je vakantie? Heb je het lekker gehad? :)

Coby: goed dat ik het weet, dan werk ik hem morgen gewoon een beetje los, niet al te gek, dan kan jij hem zaterdag met je les lekker doorpakken!

Lindsey: als je dit nog leest voor je naar stal gaat, je hoeft niet meer ver te lopen, de dames staan weer lekker vooraan (ik zat met Suraan op het bankje in de zon, zie ik ineen mijn paard voorbij vliegen in dat land, stond wel even raar te kijken :D )

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:37

Fijn dat het weer goed gaat met je paard! En een nieuw huis... spannend!

Beetje afstemming over de plannen met Venga is inderdaad wel een goed idee! Ik heb naast de les geen wilde plannen. Jullie wel? ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:42

Dat is wel lekker inderdaad Jarrah dat jullie dan echt iets samen hebben straks :). Ik hoop dat het gaat lukken voor jullie.

Kim; lekker van Bailey, ze gaat echt met sprongen vooruit :). Zaterdag nog samen met haar in de bak gereden toen ik op flash reed. Wat voor huis heb je op het oog?

Ik heb hier in de schuur nog 2 gave 'poeven' staan. 2 vierkante blokken met een mooie stof erop. Ik gebruik ze niet meer, dus als ik er iemand blij mee kan maken? laat ff weten, stuur ik je een foto.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 07:28

Kim gefeliciteerd,fijn dat het goed gaat.

Gisteren zijn we naar het westerpark geweest,samen met Lisanne en Tjelle.
Heerlijk gereden,een kudde exmoorpony`s en een kudde koeien getrotseerd en in het park een groep van een manege tegen gekomen,dat had hij bij mij nog nooit gezien. :D Hij vond het wel wat al die paarden.