En dat zou beter passen dan dat Melanie daarop zou gaan rijden.
En dat Mel gewoon Macho gaan doen ofzo, nou meiden veel succes ermee

1 ding weet ik zeker het zijn erg leuke pony/paarden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Astor schreef:Emma weetje wie ik super leuk bij jou vind passen: de pony Sky van Jennifer
En dat zou beter passen dan dat Melanie daarop zou gaan rijden.
En dat Mel gewoon Macho gaan doen ofzo, nou meiden veel succes ermee
1 ding weet ik zeker het zijn erg leuke pony/paarden
Emmaa_ schreef:Jaa, ik maak het met PSP 12 ja
Maaikeee schreef:Okee, ik moet toegeven, Victor is een leukerd![]()
We mochten kiezen vandaag, maar sabrina had me al ingedeeld op victor, dus voor mij niet veel keus haha![]()
Ze had al gezegd dat ie in de binnenbak wat onvoorspelbaarder kon zijn, opeens stoppen of even bokken ofso.
Dus in het begin was het beetje zoeken voor ons allebei, hij was erg kijkerig en nog niet echt gefocused op mij, en ik moest even uitvinden hoeveel ik van hem kon vragen etc.
Maar na een half uurtje begon ie lekker te lopen! Had ik eindelijk goed z'n aandacht, en kwam ie ook lekker naar beneden! Laatste galopje liep ie lekker!
Hij kan ook verruimen als de beste, en ook verzamelen vind ie geen probleem!
Hij heeft geen stap verkeerd gedaan eigenlijk, ook niet in het eerste half uurtje, alleen kijken!
Had zo nog een uurtje verder met hem willen werken haha!
Leuk paardje!
!
!
! kan niet wachtten tot woensdag weer! Jenniferr schreef:Melissa, Ik zoek niemand voor sky, Die heeft al een jaar de zelfde bijrijdster en dat gaat super!

Pebbs schreef:Kirsten heeft gesproken
mooi gesproken kirst ! ben het helemaal met je eens !
Pebbs schreef:precies ! helemaal mee eens !
heb net weer het filmpje gekeken wat melissa voor me gemaakt heeft.. over Pebbs..
dat kwam wel ff hard aan zeg
Annie_ schreef:zelfs victor heeft nog eerder een verhaaltje
dan worlino
Liisette_ schreef:Moooi , kirsten!![]()
Moest ook gelijk weer denken aan de periode dat me vader overleed..( en me oma, opa, oma, opa, tante, oom..)
incalover schreef:Ik wil ook iets schrijven, maar over wát ik godsnaam...
Kirsten_S schreef:incalover schreef:Ik wil ook iets schrijven, maar over wát ik godsnaam...
Over U.P of natuurlijk wacho, van het springen enzo of de 1e keer wedstrijd?!
maar ik kan echt niks bedenken... meestal weet ik wel leuke dingen ..

Emmaa_ schreef: