Gister was idd gezellig
. Ik zat op Prins en het enige wat ik de hele les gehoord heb is dat de teugels te lang waren (moet ik m dan bij het bit vastpakken, ik had gewoon netjes contact....) en dat Prins niet voorwaarts was (hij ging wel niet heel hard maar ja...). Voornamelijk zat ze de hele tijd over de teugels te zeuren omdat ik die niet op maat had ging hij telkens met mij aan de haal, mijn kijk hierop was meer dat ie door mijn been liep (wat mij logischer lijkt, je moet met je benen sturen niet met de teugels daarmee moet je wel begrenzen maar in eerste instantie met je been!).
Maar ja Prins dus de hele les vooruit mogen pushen maar met balkjes draven kreeg ie dr al iets meer zin in en springen vond ie helemaal geweldig. Ik moest hem echt inhouden voor de hindernis anders had ik dr echt overheen gevlogen (wat ik wel tof vindt, maar ja is vast niet goed....). Bij het uistappen (waar ik mijn beugels even uit deed) schrok Prins nog even van de wind
, toen volgende een paar mooie galopsprongen en een bok (en ik bleef wonderlijk genoeg nog zitten ook.....).
Maar ja heb niet echt super gereden (hopelijk volgende keer beter
) en ik wordt gewoon gek van dat roodharige kreng!!! Zelfs diegene uit de les na ons geeft beter les... Haar tips kloppen alleen dr eigen rijstijl niet
.