. Ik op Prins zij op Bowie, dan wordt het helemaal leuk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik op Prins zij op Bowie, dan wordt het helemaal leuk!
. Maar Sas jij gaat weer voor groom spelen?
Dan kunnen jullie de kleren schoon houden 
)
. 
.
(aah nee, er zit nog wel iets aardigs tussen)
. Misschien moet ik gewoon even gaan melden dat ik wel op Prins mijn wedstrijd ga doen, maar er niet elke week op wil
. Wil okkie, paco, nynke (als ze niet meer kreupel is) en Ragna (ja stiekem wel) ook nog uitproberen
. 
ik snap het ook niet.
. Is voor onze groom makkelijker
.
)
Ik heb mijn zweep meer gebruikt dan me lief is, maar peerd liep anders zo met me weg
. Ik zat op Prins en het enige wat ik de hele les gehoord heb is dat de teugels te lang waren (moet ik m dan bij het bit vastpakken, ik had gewoon netjes contact....) en dat Prins niet voorwaarts was (hij ging wel niet heel hard maar ja...). Voornamelijk zat ze de hele tijd over de teugels te zeuren omdat ik die niet op maat had ging hij telkens met mij aan de haal, mijn kijk hierop was meer dat ie door mijn been liep (wat mij logischer lijkt, je moet met je benen sturen niet met de teugels daarmee moet je wel begrenzen maar in eerste instantie met je been!).
, toen volgende een paar mooie galopsprongen en een bok (en ik bleef wonderlijk genoeg nog zitten ook.....).
) en ik wordt gewoon gek van dat roodharige kreng!!! Zelfs diegene uit de les na ons geeft beter les... Haar tips kloppen alleen dr eigen rijstijl niet
. 
.
Maar volgende week al je laatste les, die week erna sla je dus over begrijp ik? Want er is toch nog een week voor de wedstrijd?
Ben trouwens wel onwijs blij dat ik die springles gemist heb!