Dominiqueee schreef:Super vervelend Sanne! Hoop voor je dat je niet al te veel mist op school...
Kreeg vandaag ff te horen dat ik m'n officiele cijferlijst van het schoolexamen moet inleveren. Dus ik ben nu thuis om die te halen en ik moet ook nog langs het werk van me moeder want er moet een handtekening van een ouder op. Ben ik echt op tijd achter gekomen (not!).
Vanmiddag ff naar de manege, want die man van de lease zadels komt en ik wilde wat dingen vragen over mijn zadel. (Voor de mensen die het nog niet wisten: veel zadels van de manege paarden zijn erg slecht en waarschijnlijk komen er lease zadels.) Als deze niet meer goed ligt, gaan we voor Ginger een zadel leasen als het niet te duur is, want anders kan je net zo goed een nieuw zadel kopen.
Dat zou erg fijn zijn voor je DOminque. Hebben jullie toen die tijd dat jullie Ginger overnamen ook het zadel overgenomen? Want dan is de kans dus groot dat jullie zadel ook kapot is. Of heb je hier al wel eens naar laat kijken? Dat leasen is een erg goede optie en daar zitten ook goede voorwaarden bij begreep ik. Ben erg benieuwd naar alle nieuwe zadels!

.
't Zou toch wat zijn, een knuffelmuildier op de manege
(al een uur maarja
)
ik ga zo ff een 'filmpje' maken van mijn foto's van zondag!

Maar ik kan niet van de chocoladerozijnen afblijven..