meelen schreef:DoeiWij gaan even naar Ranzijn, hondenvoer halen.
Beau gaat fijn uit logeren bij mijn koffieadres volgende week.
Tot laters, tot Bokt
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:DoeiWij gaan even naar Ranzijn, hondenvoer halen.
Tot laters, tot Bokt
. 
LIQUITA schreef:xan schreef:De vrouw van Remco heet Bianca en het paard heet Milton.Ik dacht ook nog aan (sorry weet haar naam even niet) Remco zijn vrouw, die nu ????????? (chips weet ik ook ff niet meer) van de manege hebben gekocht. Help me ff met de namen
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed idee.

xan schreef:Gelukkig heb ik daar nooit last vanHihihi, erg hè, opeens kon ik er niet meer opkomen.
Maar dat lijkt mij ook leuk. Als ik haar vanavond zie, zal ik haar dan vragen ???
. Ja doe maar, LEUK!!! 
xan schreef:Ga ff koffiedrinken en daarna uitmesten
Doeiiiiiiiiiii
.
. ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ik word er gek van ik krijg hem niet te pakken.ik kan nou in ene niet meer knippen en plakken.Jeetje zeg!!!!!!!!!
gewoon doorgaan
,nou anders maar geen foto`s hoor
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik zou het niet weten. Ik kan Sandra (v. Mavantos) vragen. Alleen wil zij geen twee küren rijden. Ik zou met haar een Pas de Deux gaan rijden, maar die zouden we dan niet kunnen doen. Ik zal wel even met haar overleggen. Dan moeten natuurlijk wel nog een 8e man/vrouw vinden. Of anders met z'n 6en?????
Ik dacht ook nog aan (sorry weet haar naam even niet) Remco zijn vrouw, die nu ????????? (chips weet ik ook ff niet meer) van de manege hebben gekocht. Help me ff met de namen
![]()
![]()
![]()
![]()
meelen schreef:Wij gaan even naar Ranzijn, hondenvoer halen.
Tot laters, tot Bokt
meelen schreef:Krijg ik nu zeker allemaal bestellingen voor elastieken? hihihi
Sanniiy16 schreef:Hier even een berichtje vanuit portugal
we hebben het heerlijk hier erg veel zon zeker elke dag rond de 35 graden dus bloedheet!
Ik mis iedereen wel heel erg en vooral me paardje maar hoorde dat het super goed met hem gaat en dat hij goed zijn best doet!
nou ik zie of spreek jullie allemaal volgende week wel weer!
Gr Sanne
Nicole1995 schreef:Hooi, ik heb voor mijn doen een aardug kleurtje gekregen. Ik word niet zo snel bruin (helaas) en het was zo heet dat ik me goed moest insmeren (begon met factor 30) en de tussen 12 en 16 uur in de schaduw heb gezeten. Anders verbrand ik levendHoi Petra,Ik lees dat je het erg lekker hebt gehad.Ben je lekker bruin geworden?
. Sanniiy16 schreef:Heerlijk heHier even een berichtje vanuit portugal
we hebben het heerlijk hier erg veel zon zeker elke dag rond de 35 graden dus bloedheet!
Ik mis iedereen wel heel erg en vooral me paardje maar hoorde dat het super goed met hem gaat en dat hij goed zijn best doet!
nou ik zie of spreek jullie allemaal volgende week wel weer!
Gr Sanne
. Geniet er maar lekker van
. Tytje schreef:Hé Winnitou, ik zat net aan je te denken! Een nieuw huis, waar? In Westzaan? Word een drukke tijd voor je.
Ja, ik heb er zin in, in kamp, ga jij nog?
winnitou schreef:Hoi Liquita, Heb vorige week donderdag jullie huis goed in de gaten gehouden (ben 4x langsgereden) weet nu dan ook waar je woont. Lekker uitgerust van vakantie teruggekomen? en is Liquita nu een knuffelpaardje geworden of toch niet?
Wat goed van je, thanks.
. En niet mee gaat op kamp (lees ik net). Ik begrijp het wel hoor, gezellig als je in ieder geval een dagje langs kan komen.