!En verder, ik weet niet of ik zo door blijf gaan, aangezien er soms vet veel ruimte tussen verschillende foto's komt.. ik heb het zeg maar niet zo aansluitend als wat jij hebt.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
Maaikeee schreef:Trouwens mel, je had tog vaardigheidsproef gedaan met aglona, geen cbr?![]()
Ik ga ff lekker leren..
Ik moet ook egt drastisch keer leuk profiel maken, maar heb der de tijd niet voor en ik kan het niet!haha
Maar iig ik hoorde gisteren al van Kirsten dat het géén CBR was
! Melanieetjuh schreef:Ja , maar ik heb geen bijzondere lettertyp's! Weet nooit hoe ik dat moet dowloaden& opslaan..!
En verder, ik weet niet of ik zo door blijf gaan, aangezien er soms vet veel ruimte tussen verschillende foto's komt.. ik heb het zeg maar niet zo aansluitend als wat jij hebt.
!
Zo jammer!

Iriis_ schreef:LISÈTT! Ik kan niet tegen je l*llen op msn!![]()
![]()
![]()
![]()

Astor schreef:Zal wel weer Parade of Grava worden...
Wat een leuke les wordt dat![]()
Ik heb smokey eyes

.
. Melanieetjuh schreef:Maaikeee schreef:Trouwens mel, je had tog vaardigheidsproef gedaan met aglona, geen cbr?![]()
Ik ga ff lekker leren..
Ik moet ook egt drastisch keer leuk profiel maken, maar heb der de tijd niet voor en ik kan het niet!haha
Ik weet niet wat ik heb gereden.Maar iig ik hoorde gisteren al van Kirsten dat het géén CBR was
!
: ze hebben een tijdje geleden de vaardighedenproeven ingesteld omdat de kinderen vaak niet weten wat caprillie nou eenmaal inhoudt en hoe dat in ze werk gaat. Het is heel zwaar en moeilijk en zeker voor de eerste keer. En bijna iedereen (ook ik) zakken de 1e keer.
Is goed toch wat ik verteld heb of mis ik wat ?
Melanieetjuh schreef:Paardengedeelte af.
!