Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Baal een beetje van het vrachtwagen gebeuren voor het kamp. Blijkt dat er nu nog maar 6 paarden in de vrachtauto meegaan. (reken maar uit wat dat gaat kosten)
En iedereen maar roepen dat ik/Napoleon ook mee moest gaan in de vrachtwagen om de kosten te drukken (solidariteit).
Ben dus ook niet verder gaan zoeken en heb opgegeven om ook in de vrachtwagen mee te gaan. Maar baal dus nu best wel een beetje......

En het mannetje vond het prachtig. Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard

xan schreef:Vanmiddag mijn eerste middag als officiele vrijwilliger bij de Blijde Ruiters gehad.
Nou dat was lachen. Ik hielp een leuk jochie van zo'n 7 jaar, verstandelijk gehandicapt, maar hij voelde zich een cowboy !!! Nou dat kan aardig lukken als ik help![]()
Ik dacht toch echt dat ik goed had aangesingeld, niet dus, zakt halverwege de les het hele zadel naar links, jochie dus ook, ik grijp het jochie beet en trek hem naar me toe, zadel dus de andere kant op.En het mannetje vond het prachtig. Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard
![]()
Later in de middag een meisje in een electrische rolstoel. Wat zij heeft weet ik niet, maar ze kan niet veel. Zo knap dat ze überhaupt op dat paard kon blijven zitten. Dan loopt er dus iemand naast dat meisje om vast te houden en ik liep met het paard. En naarmate de les vorderde ontspande het meisje zich ook meer. En dan nog in draf gaan ook. Super. Zadel aangepast, stijgbeugels zijn een soort schoenen waar haar voeten in gaan. De teugel heeft lussen waar haar handen in gaan.
En dan hebben die kinderen dus een half uur plezier en ontspanning. Heerlijk gewoon.
En de paarden worden na zo'n les helemaal dol geknuffeld door de kinderen

xan schreef:Vanmiddag mijn eerste middag als officiele vrijwilliger bij de Blijde Ruiters gehad.
Nou dat was lachen. Ik hielp een leuk jochie van zo'n 7 jaar, verstandelijk gehandicapt, maar hij voelde zich een cowboy !!! Nou dat kan aardig lukken als ik help![]()
Ik dacht toch echt dat ik goed had aangesingeld, niet dus, zakt halverwege de les het hele zadel naar links, jochie dus ook, ik grijp het jochie beet en trek hem naar me toe, zadel dus de andere kant op.En het mannetje vond het prachtig. Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard
![]()
Later in de middag een meisje in een electrische rolstoel. Wat zij heeft weet ik niet, maar ze kan niet veel. Zo knap dat ze überhaupt op dat paard kon blijven zitten. Dan loopt er dus iemand naast dat meisje om vast te houden en ik liep met het paard. En naarmate de les vorderde ontspande het meisje zich ook meer. En dan nog in draf gaan ook. Super. Zadel aangepast, stijgbeugels zijn een soort schoenen waar haar voeten in gaan. De teugel heeft lussen waar haar handen in gaan.
En dan hebben die kinderen dus een half uur plezier en ontspanning. Heerlijk gewoon.
En de paarden worden na zo'n les helemaal dol geknuffeld door de kinderen
meelen schreef:ATE![]()
Ik zag je wel rijden hoor om half zeven.
mijn dochters wel 
ATE schreef:meelen schreef:ATE![]()
mij ik heb niet geredenmijn dochters wel

meelen schreef:Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je nou bedoeld met de zin: Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard.
Dat je wat niet wist?![]()
meelen schreef:ATE schreef:
mij ik heb niet geredenmijn dochters wel
ooooooooooohhhhhhh zeg dat dan 
xan schreef:meelen schreef:Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je nou bedoeld met de zin: Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard.
Dat je wat niet wist?![]()
Ach ja als ik enthousiast wat opschrijf vergeet ik soms wat details (so what !!!)![]()
Maar je hebt gelijk hoor, het probleem met dit paard is dus dat hij zijn buik heeeeeeeeeeeel erg uitzet met opzadelen, en dat met een tweede keer aansingelen nog steeds kan.
En dat wist ik dus niet, vandaar dat het zadel nog steeds losjes zat, en dus kan schuiven.
Snap je het nu ??????![]()
Ik denk het wel, zo blond ben je nu ook weer niet.

LIQUITA schreef:Het huppelt door het bos en laat kruimeltjes achter... ?
Broodkapje?
Nee hoor....ATE en LIQUITA die zo proberen de weg terug te vinden in de Kootwijkse Bossen![]()
meelen schreef:Zo, he he, dat was me het dagje wel. En hij is nog niet om.
Vandaag 2 slaapkamers van laminaat voorzien. Echt mooi geworden al zeg ik het zelf. Morgen weer terug om een stuk zolder te doen, en dan zijn we klaar. Vanaaf naar de manege, dus ik zie jullie daar wel weer denk ik.
Ik wens iedereen die meedoet veel succes.