Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 23:30

@Ate: Rowan vindt zijn schoenen prachtig, hoog model en met groen (en oranje) wat zijn lievelingskleur is, dus dat zit gebakken.
Heb bij de Tijdgeest nog wat spullen voor kamp gekocht, o.a. nieuwe beugelriemen.
@Meelen, gezellig dat je er weer bent, schieten meteen weer wat bladzijden op.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 23:35

Zoals Xan al schreef, vanavond dus gemend bij de ZR met Napoleon voor de kar, een hele leuke belevenis. Ben trots op hem, vond het erg leukom met hem te doen.
Xan bedankt voor het rijden en je hulp (je buurmeisje voor het oppassen).
Duikertje bedankt voor het lenen van je trialer en het tuig.
De toeschouwers voor hun aanwezigheid (had in eerste instantie liever niet dat jullie er waren, vond het wel spannend hoe Nap zou reageren, maar nadat hij super braaf aan de gang ging maakte jullie me ook niks uit).
En natuurlijk dat Napoleon mee mocht. Valeria vond dat haar moeder ook maar moet gaan mennen, kunnen we volgens haar samen gezellig op les.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 23:41

Baal een beetje van het vrachtwagen gebeuren voor het kamp. Blijkt dat er nu nog maar 6 paarden in de vrachtauto meegaan. (reken maar uit wat dat gaat kosten)
En iedereen maar roepen dat ik/Napoleon ook mee moest gaan in de trailer om de kosten te drukken (solidariteit).
Ben dus ook niet verder gaan zoeken en heb opgegeven om ook in de vrachtwagen mee te gaan. Maar baal dus nu best wel een beetje......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 09:58

winnitou schreef:
Baal een beetje van het vrachtwagen gebeuren voor het kamp. Blijkt dat er nu nog maar 6 paarden in de vrachtauto meegaan. (reken maar uit wat dat gaat kosten)
En iedereen maar roepen dat ik/Napoleon ook mee moest gaan in de vrachtwagen om de kosten te drukken (solidariteit).
Ben dus ook niet verder gaan zoeken en heb opgegeven om ook in de vrachtwagen mee te gaan. Maar baal dus nu best wel een beetje......

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:30

@Winnitou, baal je er zo van dat je het ook maar 2x plaatst? Ach gut

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:25

Vanmiddag mijn eerste middag als officiele vrijwilliger bij de Blijde Ruiters gehad.
Nou dat was lachen. Ik hielp een leuk jochie van zo'n 7 jaar, verstandelijk gehandicapt, maar hij voelde zich een cowboy !!! Nou dat kan aardig lukken als ik help Ach gut
Ik dacht toch echt dat ik goed had aangesingeld, niet dus, zakt halverwege de les het hele zadel naar links, jochie dus ook, ik grijp het jochie beet en trek hem naar me toe, zadel dus de andere kant op. Bloos En het mannetje vond het prachtig. Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard Duivel
Later in de middag een meisje in een electrische rolstoel. Wat zij heeft weet ik niet, maar ze kan niet veel. Zo knap dat ze überhaupt op dat paard kon blijven zitten. Dan loopt er dus iemand naast dat meisje om vast te houden en ik liep met het paard. En naarmate de les vorderde ontspande het meisje zich ook meer. En dan nog in draf gaan ook. Super. Zadel aangepast, stijgbeugels zijn een soort schoenen waar haar voeten in gaan. De teugel heeft lussen waar haar handen in gaan.
En dan hebben die kinderen dus een half uur plezier en ontspanning. Heerlijk gewoon.
En de paarden worden na zo'n les helemaal dol geknuffeld door de kinderen Kusje

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:43

xan schreef:
Vanmiddag mijn eerste middag als officiele vrijwilliger bij de Blijde Ruiters gehad.
Nou dat was lachen. Ik hielp een leuk jochie van zo'n 7 jaar, verstandelijk gehandicapt, maar hij voelde zich een cowboy !!! Nou dat kan aardig lukken als ik help Ach gut
Ik dacht toch echt dat ik goed had aangesingeld, niet dus, zakt halverwege de les het hele zadel naar links, jochie dus ook, ik grijp het jochie beet en trek hem naar me toe, zadel dus de andere kant op. Bloos En het mannetje vond het prachtig. Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard Duivel
Later in de middag een meisje in een electrische rolstoel. Wat zij heeft weet ik niet, maar ze kan niet veel. Zo knap dat ze überhaupt op dat paard kon blijven zitten. Dan loopt er dus iemand naast dat meisje om vast te houden en ik liep met het paard. En naarmate de les vorderde ontspande het meisje zich ook meer. En dan nog in draf gaan ook. Super. Zadel aangepast, stijgbeugels zijn een soort schoenen waar haar voeten in gaan. De teugel heeft lussen waar haar handen in gaan.
En dan hebben die kinderen dus een half uur plezier en ontspanning. Heerlijk gewoon.

Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je nou bedoeld met de zin: Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard.

Dat je wat niet wist? Blond

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:16

ATE Doei!

Ik zag je wel rijden hoor om half zeven.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:18

xan schreef:

geweldig he wat de paarden zo doen voor de kinderen ook met handicap ik ben eigenlijk ook voor mijn dochters zo met paarden begonnen omdat het zo ontspand heb er zelf dan ook heel veel aan de meiden gelukkig ook kunnen vele emotie s kwijd in de paarden

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:47

meelen schreef:
ATE Doei!

mij ik heb niet gereden Ach gut mijn dochters wel

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:47

ik ga bedje opzoeken truste allemaal

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 23:57

ATE schreef:
meelen schreef:
ATE Doei!

in je auto MUTS

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 08:36

meelen schreef:
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap niet wat je nou bedoeld met de zin: Iedereen kon er om lachen, de instructrice was ff vergeten dat ik dat nog niet wist bij dat paard.

Ach ja als ik enthousiast wat opschrijf vergeet ik soms wat details (so what !!!) Blond
Maar je hebt gelijk hoor, het probleem met dit paard is dus dat hij zijn buik heeeeeeeeeeeel erg uitzet met opzadelen, en dat met een tweede keer aansingelen nog steeds kan.
En dat wist ik dus niet, vandaar dat het zadel nog steeds losjes zat, en dus kan schuiven.
Snap je het nu ?????? Clown
Ik denk het wel, zo blond ben je nu ook weer niet. Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:03

meelen schreef:
ATE schreef:

in je auto MUTS[/quote]
Haha! Haha! Haha! ooooooooooohhhhhhh zeg dat dan

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:05

ga straks werken van 12 tot 5 .eerst breng ik de meiden naar de manege die redden zch wel en na het werk kom ik zelf ga dan met liquita en sandra nog ff rondje dijk

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:06

xan schreef:
meelen schreef:

Ach ja als ik enthousiast wat opschrijf vergeet ik soms wat details (so what !!!) Blond
Maar je hebt gelijk hoor, het probleem met dit paard is dus dat hij zijn buik heeeeeeeeeeeel erg uitzet met opzadelen, en dat met een tweede keer aansingelen nog steeds kan.
En dat wist ik dus niet, vandaar dat het zadel nog steeds losjes zat, en dus kan schuiven.
Snap je het nu ?????? Clown
Ik denk het wel, zo blond ben je nu ook weer niet. Knipoog

Ja, nu begrijpt iedereen het. whahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:10

@ATE, je weet toch wel dat je om half zeven nog niet op de manege was? hihihi Toen reed je bij station Zaandam richting manege.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:13

Zo, he he, dat was me het dagje wel. En hij is nog niet om.
Vandaag 2 slaapkamers van laminaat voorzien. Echt mooi geworden al zeg ik het zelf. Morgen weer terug om een stuk zolder te doen, en dan zijn we klaar. Vanaaf naar de manege, dus ik zie jullie daar wel weer denk ik.
Ik wens iedereen die meedoet veel succes.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 21:04

Het huppelt door het bos en laat kruimeltjes achter... ?

Broodkapje?

Nee hoor....ATE en LIQUITA die zo proberen de weg terug te vinden in de Kootwijkse Bossen Clown ROFL

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:08

LIQUITA schreef:
Het huppelt door het bos en laat kruimeltjes achter... ?

Broodkapje?

Nee hoor....ATE en LIQUITA die zo proberen de weg terug te vinden in de Kootwijkse Bossen Clown ROFL

hahaha doen we het toch maar met zilver papiertjes

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:09

wat een rust hier
iris heeft heel netjes gereden met gipsy ben trots op hun ze heeft wel niks gewonnen maar toch 175 punten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:31

meelen schreef:
Zo, he he, dat was me het dagje wel. En hij is nog niet om.
Vandaag 2 slaapkamers van laminaat voorzien. Echt mooi geworden al zeg ik het zelf. Morgen weer terug om een stuk zolder te doen, en dan zijn we klaar. Vanaaf naar de manege, dus ik zie jullie daar wel weer denk ik.
Ik wens iedereen die meedoet veel succes.

hoeveel kosten jullie ????? Haha! Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:32

ben benieuwd wat sanne heeft gereden

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:02

Hallo allemaal Lachen
Gister harstikke zenuwachtig maar ik heb hem weer gereden
helaas geen winstpunt gereden maar ik was super trots Lachen
171 punten hebben we gehaald en ik reed met slof en geen aftrek gekregen op me punten vanwege me slof Lachen

ik ga me snel weer inschrijven voor me volgende wedstrijd Lachen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:55

Super San, maar kan het de volgende keer wat langzamer Haha!
Dan kan ik dat beter bijhouden met voorlezen Duivel