Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:52

sybje schreef:
oh gossie.. was het zo erg? Ik kon vandaag niet vanwege school Boos! dus ik heb de schade nog niet gezien dat komt dus morgenmiddag wel Haha!

Afgelopen zaterdag wel.. ik kom maar 1x in de 2 weken, dus weet niet hoe Sieb er nu bijstond

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:54

Goedemorgen trouwens Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 08:50

Mogguh Lachen

Da kwam gisteren pas laat, ik denk tegen 7-en, Job had ff tussendoor een spoedoperatie gehad. Hoest zit bij Biz erg diep en we moeten nu ff rustig aandoen, Ventipulmin en slijmoplosser gehad en als er na het weekend nog geen verbetering is dan moet da weer terugkomen. Job kon nl wel een ontstekingsremmer geven maar als er een infectie zit dan krijgt die vrij spel!! Dan zou er weer een dosis antibiotica bijmoeten en Job wilde het liever ff afwachten.

Ko is ook meteen nagekeken, die gaf laatste dagen soms ook een kuch, ook hij moet een aantal dagen aan de Ventipulmin. Volgens Job had Ko het koud, want zijn temp was 36,5! Nu heeft Ko altijd een lagere temp (altijd in de 36 graden) maar ik heb hem voor de zekerheid maar lekker een dekentje omgedaan, missch is het ook wel de reden dat Ko nu al een aardig vachtje begint te kweken. Ook Biz staat lekker met een regendeken op. Hoop alleen dat het vanmiddag niet te warm is om met dek te staan Bloos

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:31

Ik geloof dat ze mazzel hebben, ik vind het koud buiten..

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 18:01

Net terug van mijn sollicitatie gesprek.
Ging onwijs goed, ze weet bijna zeker dat ik aangenomen word.
Heb zaterdag van 10.00 tot 18.00 een proefdag!
Ben erg benieuwd en hoop dat t goed gaat. Pling

Vanavond even gauw naar Pintje. Lachen

Damber, die foto's zien dr niet goed uit. Lips are sealed

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:52

Damber schreef:
Xeen schreef:
jezus, dat is niet niks Damber Nagelbijten / Gniffelen

lekker buiten ritje gemaakt met Vesra d'r net Bloos

Was Vesra nu wel braaf Nagelbijten / Gniffelen

Jaaaaaa Haha! ! zeker wel

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:53

en en en .... goedzo Anoesje Pling
Ik ben ook hard opzoek naar een baantje !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:56

NuggT schreef:
Net terug van mijn sollicitatie gesprek.
Ging onwijs goed, ze weet bijna zeker dat ik aangenomen word.
Heb zaterdag van 10.00 tot 18.00 een proefdag!
Ben erg benieuwd en hoop dat t goed gaat. Pling

Vanavond even gauw naar Pintje. Lachen

Damber, die foto's zien dr niet goed uit. Lips are sealed

Heej gaaf joh Noes, was dat bij de body shop of ergens anders??

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 12:29

Super hoor NuggT.. ben benieuwd hoe het zaterdag gaat... Ik zal voor je duimen hoor!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:39

Hallo ex-stalgenootjes!!

Hoe is het met jullie!!??
Met mij gaat alles goed ik ben alleen een beetje dik geworden maar ja dat hoort erbij he!
De meeste zullen al wel gehoord hebben dat ik zwanger ben voor de gene die het nog niet wisten!!??

IK BEN ZWANGERRRR Haha! hahahaha erg leuk allemaal er heeeeel erg spannend

Het was dus maar een geluk bij een ongeluk dat dat paard dat ik wilde kopen niet goed was!!!! anders had ik nu met de gebakken peren gezeten! nou ja het had wel gekunt maar nu heb ik alle tijd voor mijn kleintje! nou ja ons kleintje natuurlijk!

Maarre is allemaal leuk en aardig maar ik had eigenlijk een vraagje! Is er iemand van stal die deze dikke dame wil helpen met mijn lieve verzameling konijnen?? hihihihi Het is geen geweldig leuke job eigenlijk is het gewoon strond scheppen! Maar ik dacht dat zijn wij paarden mensen wel gewend dus wie weet is er iemand die zich geroepen voelt!
Er moeten ongeveer 1 keer in de 2 a 3 weken 3 hokken verschoond worden! De boven verdieping gaat nu nog wel maar de benedenverdieping word nu toch wel een beetje lastig! Zodra ik buk gaat mijn kleintje in de aanval en komt mijn maaginhoud weer fijn naar boven of naar benden het is maar net hoe je het ziet he! als je ondersteboven hangt!

Ik zoek dus eigenlijk een konijnenverzorgstertje hihihi

Nou mensen als er iemand zin en tijd heeft? of iemand weet die dit zou willen doen dan hoor ik het graag!
Dank je wel!! enne voor info o.i.d. kan je altijd ff pben ofzo!

Liefs Renee

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:05

hoi hoi hoe ist ermee

vandaag na school nog lekker bij de paardjes geweest met diddle gefietst was egt leuk hij had t lang niet gedaan maar deed t super braaf en luisterde goed Pling en hij was flink bezweet tussen zijn voorbeentjes Bloos verder renk nog binnen gezet wat een gewissel met die paarden Knipoog
Doei!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 21:04

Nous, ja dat was bij The Body Shop. Ja

Damber@ Bedankt! Pling

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:09

Zo het personeels etentje zit er weer op,was wel gezellig,ik heb er wel een goed gevoel bij.
Rond 1 November gaan we starten,dus jongens allemaal naar de D.A en gelijk ff langs het Postkantoor voor een staatslootje ofzo Haha!

Karin hoe ging je les met Blando?

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:09

Hey hallo mensen,

Lang geleden, maar ik heb nu even wat minder te doen!! Anous, ik had eigenlijk wel een verhaal van jou verwacht... wat er nu precies aan de hand is met Ko(tje) want ik moet me geloof ik zorgen maken Ach gut ! Echt jammer dat je dit weekend toch niet weg kan... maar als Aniet niet een ander weekend kan, gaan we samen nog wel eens een weekend weg Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:56

Mogguh
Renee, gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb geen interesse in de konijnenverzorging maar missch dat iemand anders zo gek is Clown

Tja Ko'tje Verdrietig Ach gut Hij heeft sinds dinsdagavond bloedneuzen, eerst uit 1 neusgat en gisteren dus uit beide neusgaten. Soms kwam er aardig wat bloed uit stromen. Na overleg met de da besloten om het weekend niet weg te gaan... Ko moet nu rustig aan doen, mag ook het land niet op. Geen druk op de longen
Maandag kunnen we gelukkig al terecht op de kliniek. Piet en Kim zijn zo lief om te rijden, echt superbedankt alvast!! OK dan!

Ik heb dus net ook de manege afgebeld, Anita gaat nog wel met Joepie. Verteld dat ik helaas niet kan komen omdat Ko dus ziek is. Zegt ze doodleuk dat ze daar wel van baalt omdat ze die box al een tijdje heeft vastgehouden Boos! Kijk, dat ik die kosten moet betalen dat snap ik wel, vind ik ook geen probleem, die 2 tientjes kunnen me echt gestolen worden. Een gezond paard is mij veel meer waard!! Maar ik denk dat ik meer baal als zij Stoom uit je oren

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:58

Vaag hoor, wat wil ze dan dat je doet. Ko daar naartoe brengen om hem is die box te zetten?!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:14

Marieke_ schreef:
Vaag hoor, wat wil ze dan dat je doet. Ko daar naartoe brengen om hem is die box te zetten?!

Ja ik denk het. Alsof ik er voor kies dat hij ziek wordt Verdrietig Ik was ook véél liever gewoon lekker gaan rijden van het weekend, maar als ik dat ga doen dan rij ik Ko (en zijn longen) verrot en hij moet toch nog wel iets langer mee gaan dan 1 weekendje Knipoog

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:34

He Nous, balen zeg van Ko. Wat een eng verhaal! Ik hoop dat het meevalt met hem, maar het klinkt wel eng...brrr. Heel veel succes met hem maandag bij de kliniek!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:27

Jeetje Binar, wat een verhaal!! Sterkte met Ko, en laat dat mens lekker in de ****** zakken... Ongeloof'lijk dat zij zich zorgen maken over die box....

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:57

hmpf weer een ziek paardje, dat is balen Boos!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:38

Nou dat schiet inderdaad niet zo op in die ziekenboeg Verdrietig Nu hebben we maandag dus nog een kliniekpaardje... Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen!! Ach gut

Inderdaad een stom wijf dat ze dat niet snapt!! Sommige mensen Frusty

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 17:31

arme ko'tje elke keer die zieke paardjes Ach gut
met mij gaat gelukkig alles goed Haha! ben wel een beetje moe maarja wat wil je anders ?
morgen kom ik weer lekker naar de paardjes Haha! Knipoog
Doei!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:06

He vervelend zeg van Ko.. Scheve mond
Jammer van je weekendje, maar logisch dat je het niet doet.. Ik denk dat het voor jou veel vervelender is dan voor die Miep aan de telefoon!
Wat kan de oorzaak eigenlijk zijn van die bloedneuzen, want hij heeft het ook al vaker gehad toch? Hopelijk is het niks ernstigs!

Gefeliciteerd Renee!! Ik heb het nu echt even te druk met stages, school, werk en eigen beesten helaas.. maar mocht je echt een keer heel erg omhoog zitten en moeten de konijnen een schoon hok dan wil ik dat wel een keertje doen hoor.

Morgen gaat Evietje voor het eerst weer even stappen voor de wagen, ben benieuwd wat ze er van vindt Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:24

Hé, Renée, gefeliciteerd! Ook voor je mannetje, natuurlijk.Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan! Konijnenhokken uitmesten, misschien moet je dat bij KONIJNEN op Marktplaats zetten? Ik heb er geen tijd voor, hartstikke druk op mijn werk en als ik eerlijk ben, ik heb er ook geen zin in! Heb je geen lief zusje, man, vriend(in) die af en toe komt helpen? Als je buikje dikker wordt, is bukken ( je moet door de knieën!!!) en te ver uitrekken inderdaad niet prettig! Ik hoop dat je iemand vindt....
Groetjes, Jet

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:24

hoi hoi,

dank je nous hahaha valt me een beetje tegen dat jij niet wil komen helpen hahahaha nee hoor geeft niet! Tong uitsteken

Ireen super gaaf dank je wel!! ik zal het onthouden! OK dan!

Jetta Ik weet het door je knieen maar ja mijn knieen heupen en enkels begeven het nu al dus ja das ook niet echt fijn! Bloos
Verder gaat alles gelukkig goed!!! Haha!

Voorlopig komt Xeen me helpen!! Jeeeeeeeeeeehhh ben er heel blij mee!!! nogmaals bedankt Xeen!! OK dan! Afgod

Hoe is het verder met jullie???

Nou ik ga maar weer eens plat! doeidoeii