sybje schreef:oh gossie.. was het zo erg? Ik kon vandaag niet vanwege schooldus ik heb de schade nog niet gezien dat komt dus morgenmiddag wel
Afgelopen zaterdag wel.. ik kom maar 1x in de 2 weken, dus weet niet hoe Sieb er nu bijstond
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:oh gossie.. was het zo erg? Ik kon vandaag niet vanwege schooldus ik heb de schade nog niet gezien dat komt dus morgenmiddag wel

Damber schreef:Xeen schreef:jezus, dat is niet niks Damber
lekker buiten ritje gemaakt met Vesra d'r net
Was Vesra nu wel braaf
! zeker wel 
NuggT schreef:Net terug van mijn sollicitatie gesprek.
Ging onwijs goed, ze weet bijna zeker dat ik aangenomen word.
Heb zaterdag van 10.00 tot 18.00 een proefdag!
Ben erg benieuwd en hoop dat t goed gaat.
Vanavond even gauw naar Pintje.
Damber, die foto's zien dr niet goed uit.
hahahaha erg leuk allemaal er heeeeel erg spannend
en hij was flink bezweet tussen zijn voorbeentjes
verder renk nog binnen gezet wat een gewissel met die paarden

! Echt jammer dat je dit weekend toch niet weg kan... maar als Aniet niet een ander weekend kan, gaan we samen nog wel eens een weekend weg
Hij heeft sinds dinsdagavond bloedneuzen, eerst uit 1 neusgat en gisteren dus uit beide neusgaten. Soms kwam er aardig wat bloed uit stromen. Na overleg met de da besloten om het weekend niet weg te gaan... Ko moet nu rustig aan doen, mag ook het land niet op. Geen druk op de longen
Kijk, dat ik die kosten moet betalen dat snap ik wel, vind ik ook geen probleem, die 2 tientjes kunnen me echt gestolen worden. Een gezond paard is mij veel meer waard!! Maar ik denk dat ik meer baal als zij
Marieke_ schreef:Vaag hoor, wat wil ze dan dat je doet. Ko daar naartoe brengen om hem is die box te zetten?!
Ik was ook véél liever gewoon lekker gaan rijden van het weekend, maar als ik dat ga doen dan rij ik Ko (en zijn longen) verrot en hij moet toch nog wel iets langer mee gaan dan 1 weekendje
Nu hebben we maandag dus nog een kliniekpaardje... Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen!!
ben wel een beetje moe maarja wat wil je anders ?