En ja, d'r zullen d'r weinig door de selectie komen, maar 't gaat dan ook om ons uitzicht enzo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe was jullie Pasen? Lekker weekend gehad, 30cm sneeuw dus het was onwijs druk in de omgeving ivm de skipistes en langlauf routes. Hoewel we het leuk hebben gehad sprongen we wel bijna 2m in de lucht iedere keer als mijn telefoon ging. Thank god voor de nummerherkenning, kon dus al meteen zien dat het niet Eef was die belde. Ondanks dat Whis alweer goed ging vrijdag zit je toch niet echt relaxed. Nouja, gelukkig gaat ze nu weer helemaal goed en ben vanmiddag alweer geweest om te knuffelen
Heel erg bedankt dat jullie op m'n meissie hebben gelet, dat gaf me echt een geruststellend gevoel. Als ik ooit eens iets voor jullie kan doen: graag! 

Dan heb je oa deze http://www.youtube.com/watch?v=KfEE_nYehZ8 
ik hou van die misheard lyrics 

Soms kan je daar echt ruzie over krijgen, over wat er nu precies gezegd word in zo'n liedje. Er staat ook een van Rammstein tussen, die is ook echt heel leuk. Net als die van Smells like teen Spirit! 

Welke zit je aan te denken dan?

Word nu nog meliger dan ik al was. Wil je weten welk liedje ik al de hele tijd in mijn hoofd heb?

Nou dat had ik niet van jou gedacht...