stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 22:06

helemaal klaar dr mee Boos!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:08

Azzaro schreef:
zo willie is thuis hoor!

Larm was echt super braaf niet meer aan de kletter gegaan Haha! Was 2x eerste met 2 winstpunten had 189 en 192 Haha! Nog 4 en dan naar het MI Haha! Eerst volgende week maar eens de selectie haha kijken hoe dat gaat

Esther: Zielig voor gilles hopen dat het snel over is we gaan er vanuitvan wel he Haha!

Lekker bren dat Bo het naar zijn zin heeft hoor! Pascha was nadat jij weg was na 10 min alweer rustig dus dat loopt wel los!

Karin zeker een lekker gevoel da je weer even bij je paardje bent geweest! En wat ik vergeten in de PB was te zetten! Mike zit met nicole in Parijs vandaar dat hij niet opneemt! Morgen is hij weer bereikbaar

gefeliciteerd wil!! Haha! Haha! nou hopen dat ie t volgende week weer zo goed doet met je selectie! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:10

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 22:11

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:18

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:
waarom nou een nieuw topic? viewtopic.php?f=160&t=711248&p=21857360&hilit=#p21857360
zijn wij niet goed genoeg meer Verward

Is niet de bedoeling dat je dit zo open en bloot neerzet hier.

Ik vind het erg vreemd 2 topics voor een stal, maar ik reageer voorlopig niet meer, alles wat er hier gezegd word geeft op een of andere manier wel een negatieve reactie, ik dacht op een gezellig topic te zitten, erg jammer

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:19

pascha7 schreef:
waarom niet het is toch zo

Omdat niet iedereen v hier ook daar hoort. Daarom. Je hebt pb v Annemieke Bren.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:20

Maak er niet allemaal zo'n drama van. Dit is het centrale staltopic en wij hebben een besloten topic geopend voor vrienden onder elkaar, voor de oude garde. Niet mis aan , waarom zou dat niet mogen Verward En waarom maken jullie je er in vredesnaam zo druk om Verward

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 23:26

truste allemaal.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:31

Truste! Doei! Dromen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 08:13

jeetje goeiemorgen.
leuk dat nieuwe mensen zo welkom zijn.....
nou ja dag topic dag stal
veel plezier nog met z'n allen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:15

kekaro schreef:
jeetje goeiemorgen.
leuk dat nieuwe mensen zo welkom zijn.....
nou ja dag topic dag stal
veel plezier nog met z'n allen.

Het gaat niet om oude of nieuwe stalgenoten Kekaro.
jullie zijn hier meer dan welkom maar naast dit toppic hebben we een toppic voor de onder onsjes. We zijn nl een groep vrienden die elkaar redelijk tot zeer goed kennen, ook buiten stal met elkaar omgaan. Tja met die groep hebben we t 2e toppic opgezet. Om daar verder te gaan met de vriendschap. Dus het gaat er niet om of anderen welkom zijn, maar niet iedere stalgenoot is een vriendin. En daar leggen we nu een 2e toppic voor aan. Niets meer en niets minder Knipoog
Niemand hoeft zich aangevallen te voelen het is nl niets persoonlijks. Men hoeft zich ook niet ze gekwetst te voelen want zo is t niet bedoeld. Als we met zijn allen afspreken om naar de jumping te gaan is er ook niemand verbaasd dat er stalgenoten niet worden gevraagd, zo moet je dit ook zien, we maken als vrienden een uitstapje Knipoog . Verder zijn stalgenoten hier allemaal welkom! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 12:49

Ik ben ook van plan om hier gewoon te blijven posten hoor Lachen Het andere topic is idd voor de onder onsjes en hier gewoon het centrale topic! Uiteraard zijn de nieuwelingen gewoon welkom in dit centrale Taams topic Lachen

Hoe is het nu met Kevin Karin? Ik hoop al weer wat beter!

Esther wat erg zeg van Gillis Bloos! Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt zeg, en je broer ook! Hoop dat Gillis en je broer gauw weer samen hun rondjes kunnen lopen. Heb je het nog steeds naar je zin daar??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:51

Ja Esther ben door t heel gedoe helemaal jouw ellende vergeten. Wat naar dat die 2 mannen v je nu even slecht ter been zijn. Wens je broer heel veel sterkte! Hoop ook dat Gilles snel weer t heertje is.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 14:44

Esther; wens je broer heel veel sterkte! sneu voor Gillis zeg. Hopenlijk is t snel weer over. Maar komt goed!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:07

Hai laatste update van kevin voor de mensen met interesse,
hij is thuis, moet nog een week antibiotica.
we gaan nu richting de mac donalds want hij is het ziekenhuis eten meer dan zat.

Go jij! Go jij!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:11

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:
waarom nou een nieuw topic? viewtopic.php?f=160&t=711248&p=21857360&hilit=#p21857360
zijn wij niet goed genoeg meer Verward

Is niet de bedoeling dat je dit zo open en bloot neerzet hier.

ik volg de laatste dagen alleen het topic en post niet zo veel meer........

nu zag ik dit....
ik ZOU er niet eens willen posten
ik heb er namelijk maar een paar afbeelding en 2 woorden voor:
erg kinderachtig!
Rolleyes Verward Misselijk Lips are sealed

ik snap heel erg goed waarom mensen fel reageren en zich niet meer welkom voelen en niet meer posten.
en nee..........ik voel me niet persoonlijk aangesproken (voordat dat weer gezegd gaat worden)
jullie geven nieuwe mensen en buitenstaanders een perfecte indruk van taams
heel erg jammer aangezien het echt een leuke stal is (de leukste die ik tot nu toe heb meegemaakt! )

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:15

@Karin: haha reaced naar de mac! Lekker voor jullie dat hij weer thuis is. Zal wel fijn zijn! ik heb ook al eens eerder vernomen dat dat ziekenhuis eten niet geweldig is.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:22

Super Karin Go jij! Go jij! Wat ontzettend fijn zeg dat Kevin weer thuis is! Hij zal wel blij zijn om weer naar de Mac te kunnen! Dat wordt feestvieren!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:30

Ik ben het helemaal met je eens Naadje24. Ik heb op deze manier ook geen zin meer om te posten. Er wordt nu toch onderscheid gemaakt tussen mensen, althans zo voelt het. Afgezien van het feit dat ik ook ruim 1 1/2 jaar bij Taams heb gestaan (en dus blijkbaar niet bij de oude garde hoor...) geeft het de mensen die later bij Taams gekomen zijn ook niet echt een welkom gevoel. Ook al is dat niet de bedoeling, het gevoel is bij een aantal mensen wel zo overgekomen en dat is al genoeg. Waarom dan een apart topic? Iedereen kan dat ook meelezen. Heel jammer, voor mij hoeft het zo niet. Misschien slotje op dit topic, aangezien de meeste nu met een rotgevoel posten? Boos!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:37

Waarom zou er een slotje op dit topic moeten komen Verward Jij hoorde idd bij de oude garde maar staat niet meer bij ons op stal... dus over de dagelijk gang van zaken kun je natuurlijk helaas niet meer meepraten. Dat was het idee wat erachter zat. Waarom zou je je hier niet meer welkom voelen? Dat is idd helemaal onze bedoeling niet! Ik vind het erg vervelend dat jullie je niet meer welkom voelen hier in dit topic want dat is de bedoeling niet zoals ik al zei.

Dit topic is voor iedereen en het andere topic voor een clubje oude garde. Uiteraard kan iedereen daar meelezen, daar gaat het niet om!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:47

AnneOmie schreef:
Waarom zou er een slotje op dit topic moeten komen Verward Jij hoorde idd bij de oude garde maar staat niet meer bij ons op stal... dus over de dagelijk gang van zaken kun je natuurlijk helaas niet meer meepraten. Dat was het idee wat erachter zat. Waarom zou je je hier niet meer welkom voelen? Dat is idd helemaal onze bedoeling niet! Ik vind het erg vervelend dat jullie je niet meer welkom voelen hier in dit topic want dat is de bedoeling niet zoals ik al zei.

Dit topic is voor iedereen en het andere topic voor een clubje oude garde. Uiteraard kan iedereen daar meelezen, daar gaat het niet om!

Ik snap het. Uit het oog uit het ....

Is uiteraard niet de bedoeling, maar geeft veel mensen toch een naar gevoel. Is ook al een aantal keren in dit topic aangegeven. Volgens mij durven een aantal mensen nog nauwelijks te posten. Dan denk ik aan de reactie op Karin toen Kevin in het ziekenhuis lag. Het geeft me een heel onprettig gevoel. Voor de rest no hard feelings, maar heb er zo gewoon geen zin meer in.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:42

kekaro schreef:
we gaan nu richting de mac donalds want hij is het ziekenhuis eten meer dan zat.

Go jij! Go jij!
Wat fijn om te lezen, Karin! Hoewel ik persoonlijk geen ervaring heb met slecht ziekenhuis eten (in het Slotervaartziekenhuis was het 15jaar geleden GOED eten!) is de MAC natuurlijk altijd beter en lekkerder voor zo'n ukje he Haha!
Hopelijk doet de antibiotica zijn werk, en is Kevin snel weer beter. Haha!

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:36

Lijkt wel payton place bij jullie op het topic zal de stal zweer ook niet ten goede komen vrees ik

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:53

Goedenavond allemaal.Karin Toppie dat hij thuis is kan eindelijk iedereen weer tot rust komen.Wat een toestand allemaal.Maar gelukkig dat het infuus eraf is en hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt,en jouw man natuurlijk ook.Beterschap en morgen ga ik Zirano even opzoeken zodra ik klaar ben met behangen.
Ik zal Amigo ook even een lekkere knuffel geven en wat fot"s(ja Ellen echt waar) maken.Dus Ullaatje tot morgen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:55

kekaro schreef:

Go jij! Go jij!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wat zal hij genoten hebben van een 'hherlijk' maal Haha!
Wat heerlijk ook voor jullie dat hij nu weer fijn thuis is, dan gaat hij dus toch echt de goede kant op en daar gaat t om Karin. Kan jij ook weer even rustig bijkomen.
Ben heel blij voor jullie en hoop dat t nu voorbij is met die ellende.