Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:zo willie is thuis hoor!
Larm was echt super braaf niet meer aan de kletter gegaanWas 2x eerste met 2 winstpunten had 189 en 192
Nog 4 en dan naar het MI
Eerst volgende week maar eens de selectie haha kijken hoe dat gaat
Esther: Zielig voor gilles hopen dat het snel over is we gaan er vanuitvan wel he
Lekker bren dat Bo het naar zijn zin heeft hoor! Pascha was nadat jij weg was na 10 min alweer rustig dus dat loopt wel los!
Karin zeker een lekker gevoel da je weer even bij je paardje bent geweest! En wat ik vergeten in de PB was te zetten! Mike zit met nicole in Parijs vandaar dat hij niet opneemt! Morgen is hij weer bereikbaar
nou hopen dat ie t volgende week weer zo goed doet met je selectie!
sjorsie schreef:waarom nou een nieuw topic? viewtopic.php?f=160&t=711248&p=21857360&hilit=#p21857360
zijn wij niet goed genoeg meer
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:waarom nou een nieuw topic? viewtopic.php?f=160&t=711248&p=21857360&hilit=#p21857360
Is niet de bedoeling dat je dit zo open en bloot neerzet hier.
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:waarom nou een nieuw topic? viewtopic.php?f=160&t=711248&p=21857360&hilit=#p21857360
pascha7 schreef:waarom niet het is toch zo
En waarom maken jullie je er in vredesnaam zo druk om
kekaro schreef:jeetje goeiemorgen.
leuk dat nieuwe mensen zo welkom zijn.....
nou ja dag topic dag stal
veel plezier nog met z'n allen.
. Verder zijn stalgenoten hier allemaal welkom!
Het andere topic is idd voor de onder onsjes en hier gewoon het centrale topic! Uiteraard zijn de nieuwelingen gewoon welkom in dit centrale Taams topic 
Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt zeg, en je broer ook! Hoop dat Gillis en je broer gauw weer samen hun rondjes kunnen lopen. Heb je het nog steeds naar je zin daar??
Wat ontzettend fijn zeg dat Kevin weer thuis is! Hij zal wel blij zijn om weer naar de Mac te kunnen! Dat wordt feestvieren!
Jij hoorde idd bij de oude garde maar staat niet meer bij ons op stal... dus over de dagelijk gang van zaken kun je natuurlijk helaas niet meer meepraten. Dat was het idee wat erachter zat. Waarom zou je je hier niet meer welkom voelen? Dat is idd helemaal onze bedoeling niet! Ik vind het erg vervelend dat jullie je niet meer welkom voelen hier in dit topic want dat is de bedoeling niet zoals ik al zei.AnneOmie schreef:Waarom zou er een slotje op dit topic moeten komenJij hoorde idd bij de oude garde maar staat niet meer bij ons op stal... dus over de dagelijk gang van zaken kun je natuurlijk helaas niet meer meepraten. Dat was het idee wat erachter zat. Waarom zou je je hier niet meer welkom voelen? Dat is idd helemaal onze bedoeling niet! Ik vind het erg vervelend dat jullie je niet meer welkom voelen hier in dit topic want dat is de bedoeling niet zoals ik al zei.
Dit topic is voor iedereen en het andere topic voor een clubje oude garde. Uiteraard kan iedereen daar meelezen, daar gaat het niet om!
kekaro schreef:Wat fijn om te lezen, Karin! Hoewel ik persoonlijk geen ervaring heb met slecht ziekenhuis eten (in het Slotervaartziekenhuis was het 15jaar geleden GOED eten!) is de MAC natuurlijk altijd beter en lekkerder voor zo'n ukje heHai laatste update van kevin voor de mensen met interesse,
hij is thuis, moet nog een week antibiotica.
we gaan nu richting de mac donalds want hij is het ziekenhuis eten meer dan zat.
kekaro schreef:Hai laatste update van kevin voor de mensen met interesse,
hij is thuis, moet nog een week antibiotica.
we gaan nu richting de mac donalds want hij is het ziekenhuis eten meer dan zat.