Vanavond weer op...eh...weet niet meer hoe ze heet, gereden:P In ieder geval, dezelfde als vorige week. Echt een leuk dier, ze deed erg dr best vanavond, hoewel ze soms niet echt wist wat nu de bedoeling was. Maar er zit absoluut geen kwaad in:D
In hasselt wil ik een schriktraining gaan organiseren.. gaan we aan de hand met paar dof pony van allerlei opstakels langs om ze eraan te laten wennen.. en om te laten zien hoe belangrijk ju houding is bij het omgaan met paard en pony...
hahaha vet lachen met mijn oude botjes, heb op Taco gestaan , rondje om de wereld half op zijn hals gehangen en toen op mijn rug liggen chantal lol ik nl. niet meer omhoog komen de vlag en verder weet ik al die benamingen niet, dus zal het morgen echt wel voelen. niet te streng reageren dames dit was mijn eerste keer.
Morgen heb ik een casting voor een tv-programma waarvoor ze op zoek zijn naar amazones. Stond een oproep van op knhs.nl. Programma heet 'weten zij veel' en daarvoor zoeken ze dus mensen vanuit allerlei verschillende categorieen, waaronder dus ook amazones. Ik eropaf dus:P Nu belden ze vandeweek of ik morgen langs wil komen in Amsterdam voor een casting, het klinkt heftiger dan het is volgens mij, maar toch, wel lachen. Moet ik ook nog eens in mn wedstrijdtenue komen, gelukkig kan ik me daar omkleden hihi, want in die kleren duurt de treinreis vanuit Zwolle errug lang. Daarna ga ik nog ff gezellig met Paul Amsterdam in. Wordt een gezellig dagje dus.
Gaan er nog mensen naar het stratenfestival vanavond? Ik ga gezellig met Paul en nog twee andere vrienden:)
Ik ga niet stad in, moet rijden tot 8, en morgen weer werken, dus blijf lekker thuis
Jolien87
Geplaatst: 21-08-09 15:43
Lin4Life schreef:
Tuurlijk is Sieb heilig!!! Niemand is zoals Siebrandje
Hahaha oke, jij wint, Sieb is wel een unicum hihihi... Maar toch, Zieb is toch anders van Sieb:P Ach en zo vaak denk ik niet met het paard te gaan praten;)
Sieb was vandaag na vanmorgen enkele stribbelingen te hebben gehad toch wel braaf Hoewel trekkers die stilstaan super eng zijn
Had 1e proef 190, Slingerde ik wel beetje veel en veel spanning.. 2e proef 189.. toen was die mooi constant maar wel minder actief.. maar dan heb je iig controle en gaan we daarin achter wel meer actie ontwikkelen.. Controle staat nu toch wel ff voorop de planning
maarja alweer 2 puntjes erbij en een 3e prijs
dus hij mag al bijna L starten
millennium
Geplaatst: 23-08-09 16:13
Voltege! Leuk hoor, zelf nog nooit gedaan maar als hier op de manege de voltegeclub komt en ik zie die kindjes fanatiek bezig zijn, ziet het er best spectaculair uit!
Grappige namen hebben de nieuwe manegepaarden! Beetje ingewikkeld, maar wel leuk!
Goed gedaan Linda, dat schiet al lekker op zeg!
Ben zelf gisteren op concours geweest: CH Haulerwijk, groot jaarlijks concour. Had 183 en 187 dus weer 2 winstpunten rijker.Ze was in tegenstelling tot vorige week lekker fris waardoor ik er meer aan kon rijden. Kleine teleurstelling was dat er tijdens mijn 2e proef het paard in de ring naast mij uitbrak en bij mij in de ring belande, recht voor onze neus waardoor ik ook even de controle kwijt was. Daarna nog een paar rondjes spanning maar kon uiteindelijk de proef goed afsluiten. Maargoed, kan gebeuren!
Tevens heeft Cris met Puk gesprongen (B) en is er in het klassiek 8e mee geworden en in het progressief weer 1e van de 74 combinaties! Bij elkaar 70 euries aan prijzengeld! Daarnaast is die nog 2e geworden int B met een ander paard in het progressief en ook daar nog 8ste in het klassiek (Dubbel prijzenklassement). Met een 4 jarige ook nog foutloos in het B (wel Horse Concour) dus dat was netjes. Vandaag nog een keer er heen geweest, was het M, Z en het ZZ en aangezien hij moest starten in het M waren we vandaag nog een keer van de partij. In het progressief (jachtparcour) 8e geworden en weer 20 euries gewonnen.
Maar halleluja, ik kan me dood ergeren aan het asociale gedrag van mede-bouwers tijdens het losspringen: gisteren tijdens het B springen wordt er een oxer gesprongen, de oxerpaal wordt er keihard afgetrapt, beland ruim 5 meter verder en de moeder van dat die amazone (die dus aan het bouwen was) loopt gewoon weg, legt niet even die paal erop. Nougoed, ik hem er weer op gelegd, maar vandaag weer zoiets doms met diezelfde vrouw. Ik heb een oxer opgebouwd, aardig aan de maat, ik sta naast die oxer, loopt die zelfde vrouw langs mij heen en bouwt die oxer weer naar beneden...HALLO, normaal gezien overleg je even, helemaal als iemand hem net heeft opgebouwd waar je bij stond. Mn broek zakte zowat naar beneden. Maargoed, zulke aso's zullen we altijd wel houden. Jammer alleen.