maaruh ff voor de zekerheid: Wilde jij Zinzi nog vlechten????
Anders moet ik even iemand anders zoeken. Als je het niet red of geen zin hebt, moet je het gewoon zeggen hor!!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maaruh ff voor de zekerheid: Wilde jij Zinzi nog vlechten????
Anders moet ik even iemand anders zoeken. Als je het niet red of geen zin hebt, moet je het gewoon zeggen hor!!!!
LaFunkyJazz schreef:@ Annika, ehm,... blond hoor, maar bureau jeugdzorg? wasda
het is een onderwerp dat tegenwoordig veel in het nieuws is omdat ze er veel fouten gemaakt hebben...denk aan ale gezinsdrama's volgens de media een fouten van bureau jeugdzorg:) ook helpen ze erbij als mensen zeer moeilijk opvoedbare kinderen hebben...dan kunnen ze zorgen dat je kind uit huis wordt geplaats of wordt je uit ouderlijke macht ontzegt en wordt bureau jeugdzorg een soort van voogd
hihi een beetje in het kort uitgelgd zo
nu weet ik het wel

Haha!
Wel gezellig denk ik!
Bij de supermarkt in tdorp, ga ook nog kijken of ik bij de Welkoop in ter aar kan werken. en dan kijken wat leuker is 
En dan hoor ik het wel
sorry dat ik het zeg... je kan er gewoon niet normaal op rijden. het leek wel een net ingereden paard.. net zoiets als natas 1 jaar geleden.... ik hoop dat ze weet waar ze aan begint, het is een moeilijke opgaaf..
anders is een andere dag ook prima hoor!!
mooi de volle mep betalen 
haha

jummie jummie!
en de saus er tussenin 
moet je daar 1 en 2 ook voor gezien hebben?
dan ga ik iedereen lopen bekogelen met popcorn en m&m's
LaFunkyJazz schreef:of premenition, lijkt me ook gaaf
hihi die was lache
dus ik ga de volgende keer wel mee
tisje schreef:mr bean on holliday heb ik al gezienhihi die was lache
echt té erg gewoon!
wil iemand die zien? geef maar een gil
we moeten trouwens ff bedenken welke films we willen meenemen op vakantie, dan regel ik die ff!