Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Roosmarijn_ schreef:@ Pauline: Heel veel plezier met Shamrock! Tenminste, als alles door gaat dan. Ik heb het topic eens even bekeken, en ik denk dat het wel een geschikt paardje voor je is!Ik vind z'n naam trouwens wel erg mooi!
_Roosmarijn_ schreef:@ Anneke: Je moet wel uitkijken met een jong paard hoor, die snappen niet altijd dat ze jou niet als "paard" kunnen behandelen. Je moet Semm wel eerst zover hebben dat hij echt weet hoe hij met je om moet gaan enz. Ze moet wel eerst weten wat haar plek is voordat je bijv. tikkertje gaat doen. Ik bedoelde eigenlijk meer iets als haar laten spelen met een bal of iets dergelijks.

Kom ik 's middags op stal, gaat het regenen!
ik heb ergens op de officele site gezocht naar die dvd ofz. en die was al 60 dollar! oeps had zo duur niet verwacht
en dan moet je die andere spullen ook nog bij kopen. mmm misschien iets goedkopers zoeken. heeft iemand ideeen? vd lijkt me ook wel wat. maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. heb wel een heel mooi boek waarin alles beschreven staan (die mandy overigens nog heeft) en daar staat het ook wel goed in beschrven enz. maar heb met ol en suus ook geprobeerd en daar kwam ook nix van.. dus eigenlijk zo ik dan ook iemand moeten kennen die me op weg zou kunnen helpen
en ja die ken ik niet... iemand nog ideeen dus? 
xxx

Tot morgen zowieso!

haha.. maandag 

hestejente schreef:Hoi Lisa!
Anneke, met Rachel (ook een haf) heb ik wel es een round-up gedaan. Dat hoeft ze niet te leren, het is natuurlijk paardengedrag en heel goed voor jullie onderlinge relatie! Is alleen wel van Monty Roberts en niet van Parelli... op internet moet daar denk ik wel wat over te vinden zijn.

Ik heb er echt zin in! 
Haha, maar het gaat zeker leuk worden!
mAnDyXX schreef:goeiemorgen!
Roos gezellig dan hebben we tenminsten ons groepje weer terug ons oude tenminsten Van de les! Maar anneke ik heb idd je VD boek hier nog ik neem hem vanfond wel mee anders wil je ook dan mijn foto's mee nemen of heb je die al gegeven of nog niet ingescant haha! Maar geeft niet.
Veder met het VDen werk ik niet met een klikker want dan moet je ze dat ook nog gaan leren. Maar idd ik zou hem laten wennen aan alles bijv. auto's fietsbellen. enz. is een erg goeie opdracht voor hem. en kan je misschien later naar buiten met hem gaan