Nou ik ben erg verdrietig erover
want hij heeft alleen een punctie gehad en nu is het wachten op de uitslag maar hij noemde het al een tumor, maargoed het zou in principe ook een goedaardige tumor kunnen zijn natuurlijk. Dus daar hoop ik op. En hij kon het niet onder plaatselijke verdoving weg halen zei hij dus hij moet binnenkort onder algehele narcose en daar ben ik best wel van geschrokken eigenlijk. Kost natuurlijk ook dat het barst, dat betaal ik met liefde natuurlijk dat wel, maarja als we het nou eerder hadden laten weg halen, de veearts had er 1 x eerder naar gekeken en zei toen: nah dat is een bindweefselklier ontsteking en alleen als het groter wordt moet het weg gehaald worden, maarja toen wist ik niet dat ie meteen onder algehele narcose zou moeten. Maar hij was weer ontzettend lief, ook met laden, Alleen jammer dat iemand mij na ging praten toen ie niet in 1 x laadde, want ik had gezegt dat ie altijd goed laadt, en toen nam Kim hem mee en ging ie niet de eerste x, dus meteen met zo'n piep stem mij na praten: hij laadt altijd in 1 x, ach toen zou mevrouw wel even een lijn pakken, ik tegen Kim: welnee zet hem er nu maar op hoor en jahoor daar stond ie, altijd braaf!!!! OEWWW
wat heb je toch een irritante K. mensen soms, maargoed zij is wel the least of my problems dus ach whatever, ze weet niet beter denk
, gewoon een irritante bemoeial. Laatst ging ze ook aan Melissa vertellen hoe lang Luc al stil stond, 3 hele dagen, sure was er maar 1, wat een fantasie weer. Maargoed ik ga mij er trouwens niet meer druk om maken. Morgen komt mijn zussie lekker weer bij Bruin en gaan ze saampjes de linie op en ik duim maar voor een goede uitslag van de punctie.
Na regen komt tenslotte altijd zonnenschijn 
Oja en ik moet even mijn onderschrift veranderen