Citaat:
@ Anne: getver, wéér verandering! En volgend jaar dan weer vanwege die stoptreinen die doorrijden?
Deze blijft tot december 2008 gelden 
en die dienstregeling is inderdaad prut
Zowiezo een hele omschakeling: stoptrein en intercity zijn omgedraaid qua tijd. En dat kwartier wachten in roosendaal vind ik verre van tof.. Wil ik nóg liever de intercity 
Ah, wat lief dat Daniel zo rustig bleef
Knap hoor! Ben benieuwd naar de foto's!
Ben benieuwd hoe t blijft gaan met Nous. Denk dat het inderdaad wel slim is om er hout voor te doen. Wat nu gebeurd is, kan zo nog een keer gebeuren natuurlijk en wie weet breekt ze dan wel haar been ofzo. Hopen dat t dit keer flink meevalt
(nouja, meevallen.. absolute rust 10 dagen, daarna weer heel voorzichtig wat gaan doen.. Ok, Ok, kan altijd erger, dat wel)
Ik dacht nu eigenlijk al wel dat Nous alles had gehad. Zo veel pech, meer kan ze niet hebben. Wel dus.. Maar ik ga net als Bianz voor een nieuw, kreupel en ongelukken loos jaar
Wordt wel eens tijd na al dat gesukkel! 
Gekke Janis
Ik vind haar helemaal niet zo'n "uit je dak ga paardje" heb ik me dus toch in vergist
Gelukkig liep ze na t longeren wel lekkr!
En ook hier de sint weer overleefd
whaha, heb echt zo gelachen
Heerlijk die kids! *Sinterklaaaaaaas!* Hoppa alles in spasme. En dan is sinterklaas binnen en dan heb je een huilend, in elkaar gekropen mannetje.. Toch best eng! Gelukkig wou Sint wel graag hem in zijn loopwagen zien én dan kan je de hele wereld aan natuurlijk! hihi, ook meteen een meisje op hem af: "hallo??" "Hee meisje, jou ken ik wel jij bent.. M? Ja, jou ken ik natuurlijk wel" Dwars door de laatste 3 woorden heen "Heb je kadootje?"
*grinnik*
En daarna nog in een andere klas. Ze hadden suprises gemaakt, dus niemand gelooft meer in de Sint. Alles was al uitgepakt, dus ze liepen wat op de gang "WHAAAAAAA, Sinterklaaaaas!
" Iedereen snel naar binnen, deur dicht en stil luisteren. Gingen ze eerst naar de buur-klas
Dus toen ging juf maar een verhaaltje voorlezen tegen de stuiter kinderen. Over een jongetje die een poes wou, maar die dat niet mocht van moeder & het dus aan sint vroeg. Was natuurlijk de vraag: krijgt hij dat van Sint? Rijtje af in de klas. 1) nee, te duur 2) jahoor 3) nee, te duur 4) Uhm.. nou nee, want Sinterklaas bestaat toch helemaal niet! En moeder wou geen poes, dus die koopt er geen
hihi, dus mn begeleider en ik vroegen ons al af hoe dat met Sint zou gaan
"Hee Sint! De pieten en jij weten toch alles? Nou? was ik vorige week woensdag gaan paardrijden of niet!"
De juffen meteen onderling zoeken naar t antwoord, de Sint opzoek naar t antwoord bij iemand van de klas
Uiteindelijk maar een leuke gok gedaan: "nee niet geweest" Fout gegokt
Over alle kindjes was wat verteld, dus Sint vraagt; Kunnen jullie nog een liedje zingen voor Sint? door de gangmaker meteen ingezet natuurlijk: "Dag Sinterklaasje,.. "
Boodschap duidelijk
Dus was een leuk dagje 
Ben jij vrij vandaag Thirz?