manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:40

hey Bar, je sjaal is al halverwege hahaha...moet nog ff meten met n sjaal van mezelf hoelang die moet worden...wil je ook sliertjes aan de onderkant of gewoon recht...? vind m zelf echt cool worden, zou m bijna zelf willen houden hihihi......
Nel, dat van Michelle was maar n grapje, omdat zij alles in t roze heeft, ik wil er hierna dus best een voor jou maken....moet je maar ff zeggen wat voor kleurtjes je wil? Nog meer mensen????kan ik mn bankrekening weer een klein beetje bijvullen hahaha.... Bloos

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 00:05

Euhm doe m maar gewoon recht aan de onderkant, die sliertjes komen altijd tussen mn rits Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:30

O das goed Mariekje, dan zal ik nog even nadenken wat voor kleuren!
Moet ik zelf wol kopen, of doe je dat liever zelf?
Dan doen we je gewoon een beetje sponsoren... haha
Tja een paardje is duur, als ik niet zulke schoonouders had gehad, had ik voice allang moeten verkopen.

Nou ik ga zo rond kwart over 9 met Daniël naar t kinderdagverblijf.
Sinterklaas komt op bezoek, dus daar gaan we even bij op schoot zitten natuurlijk....Daniël bedoel ik dan...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:17

Sorry, maar ik heb echt al genoeg sjaals Clown
Plezier bij de sint Nel!
En ze zeiden al op t nieuws dat het een gekkenhuis gaat worden met de nieuwe dienstregeling, dus succes Anne Nagelbijten / Gniffelen

Ga zo eens kijken hoe t met Nous gaat!
Er zit nu trouwens een stuk hout voor dr ruif, kan t niet meer gebeuren.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:59

Hoihoi!
Nou het was zeker schrikken gisteren zeg, ik zat echt de hele ochtend aan Nous te denken! Gelukkig dat ze al wat beter loopt; het is idd gewoon afwachten. Maar wat zuur voor jullie zeg; net lekker aan het lessen en dan komt er weer iets tussen... 2008 gaat Nous gewoon een jaar goed lopen (moet ze net redden Knipoog )!!
Marieke, ik wil geen wollen sjaal voor mijn nieuwe jas, maar zoek een ander soort spul dat gladder is: kun je toevallig ook met katoen iets? Of is dit een stomme vraag?
Nel, bij Sinterklaas op schoot zitten?? Jaja en dan zeggen dat Daniël dat wil... hihi! Heb je foto's van Daniël met de sint?
Anne en Kims, da's behoorlijk balen weer zo'n nieuwe dienstregeling! Ik zal m'n zus ook meteen ff mailen, die weet het volgens mij nog niet!
Nou, op naar Nous en Janis; ik hoop dat de laatste zich vandaag gedraagd, want zaterdag is de eigenaresse er al af gevallen na een paar van die rare sprongen (net zoals woensdag Nel!). Het weer is in ieder geval weer lekker stormachtig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:11

O o Janis stout..?!
Nou succes met rijden Bianz, ik hoop dat het goed gaat!

Het sinterklaasfeest was leuk vanmorgen.
Alle kindjes mochten bij de sint op schoot, maar ze moesten allemaal huilen, alleen Daniël zat vrolijk op schoot en vondt het niet eng.
Ik heb foto's, maar "mijnalbum.nl" werkt even niet, dus kan ze niet uploaden.

Tis zeker lekker aan t stormen, ik wil zo op voice gaan rijden, Gerlien zei al dat ze gister lekker stout en fris was, dus ben benieuwd...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:35

Ahhh lijkt me zo schattig, daniël op schoot bij sinterklaas Haha!!

Ik had gisteravond nog priveles van Leunes van Lieren... het ging best goed, ondanks dat Sharon een beetje sloom was (ik rijd zonder zweep omdat ik dat in mijn proeven ook moet doen, maar helaas weet sharon dit erg goed).
Ik moet goed gaan oefenen op mn middendraf, veel schakelen en mn appuyement naar rechts moet ook beter worden. Mijn appuyement naar links gaat namelijk super goed, dus nu zit er een beetje veel verschil tussen.

Hij zei nog: "jammer dat ze niet 20 cm groter is". Tsja. helaas, maar ik ga gewoon proberen om zo hoog mogelijk te komen.

Ik was verzameld aan het galopperen toen zei hij dat ik een arbeidspirouette in moest zetten, dus ik dat gedaan. Hij was echt super verbaasd hoe netjes Sharon dat deed en vind dat ze er echt aanleg voor heeft Haha!! Ik wordt echt blij als ik dat van zo iemand, die er zo veel vanaf weet, hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:52

Haha Daniël zal dus lekker op z'n gemak bij de Sint! Hij heeft 'm vast nog zo'n onweerstaanbare glimlach gegeven!
En Nel? Dit keer geen halve bomen mee genomen?
Ik heb Janis eerst maar even aan de longeerlijn gehad; toen ging ze helemaal uit d'r plaat met stijgeren en al. Dus daarna er op en ze liep hardstikke lekker! Los was ze dus iig al Knipoog
Wat super Bar, dat Leunes het zo goed vindt gaan! En ach die 20 cm doe je toch zo? Breng je ze even naar zo'n kliniek waar ze aan beenverlenging doen? Voor mensen kan dit, dus voor Hafjes toch ook? Haha!
Ik ga nu eens ff lekker huishouden; m'n huis kan wel weer een schoonmaakbeurtje gebruiken!
Doeidoei!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:11

Mariekje22 schreef:
Michelle ook een sjaal? Met Roze?

haha hoeft niet hoor, net een nieuwe gekochtblauw Haha!
kan iemand mij vertellen of appisionata (hoe je het ook schrijft;) ) leuk is? ik wil er graag heen met mn moeder, maar als het niet leuk is ga ik het natuurlijk niet doen..
Xus michelle.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 16:51

Citaat:
@ Anne: getver, wéér verandering! En volgend jaar dan weer vanwege die stoptreinen die doorrijden?

Deze blijft tot december 2008 gelden Ja
en die dienstregeling is inderdaad prut Scheve mond Zowiezo een hele omschakeling: stoptrein en intercity zijn omgedraaid qua tijd. En dat kwartier wachten in roosendaal vind ik verre van tof.. Wil ik nóg liever de intercity Clown

Ah, wat lief dat Daniel zo rustig bleef Ja Knap hoor! Ben benieuwd naar de foto's!

Ben benieuwd hoe t blijft gaan met Nous. Denk dat het inderdaad wel slim is om er hout voor te doen. Wat nu gebeurd is, kan zo nog een keer gebeuren natuurlijk en wie weet breekt ze dan wel haar been ofzo. Hopen dat t dit keer flink meevalt Ja (nouja, meevallen.. absolute rust 10 dagen, daarna weer heel voorzichtig wat gaan doen.. Ok, Ok, kan altijd erger, dat wel)
Ik dacht nu eigenlijk al wel dat Nous alles had gehad. Zo veel pech, meer kan ze niet hebben. Wel dus.. Maar ik ga net als Bianz voor een nieuw, kreupel en ongelukken loos jaar Lachen Wordt wel eens tijd na al dat gesukkel! Knipoog

Gekke Janis Clown Ik vind haar helemaal niet zo'n "uit je dak ga paardje" heb ik me dus toch in vergist Tong uitsteken Gelukkig liep ze na t longeren wel lekkr!

En ook hier de sint weer overleefd Tong uitsteken whaha, heb echt zo gelachen Haha! Heerlijk die kids! *Sinterklaaaaaaas!* Hoppa alles in spasme. En dan is sinterklaas binnen en dan heb je een huilend, in elkaar gekropen mannetje.. Toch best eng! Gelukkig wou Sint wel graag hem in zijn loopwagen zien én dan kan je de hele wereld aan natuurlijk! hihi, ook meteen een meisje op hem af: "hallo??" "Hee meisje, jou ken ik wel jij bent.. M? Ja, jou ken ik natuurlijk wel" Dwars door de laatste 3 woorden heen "Heb je kadootje?" Vork *grinnik*
En daarna nog in een andere klas. Ze hadden suprises gemaakt, dus niemand gelooft meer in de Sint. Alles was al uitgepakt, dus ze liepen wat op de gang "WHAAAAAAA, Sinterklaaaaas! Hyper!" Iedereen snel naar binnen, deur dicht en stil luisteren. Gingen ze eerst naar de buur-klas Clown Dus toen ging juf maar een verhaaltje voorlezen tegen de stuiter kinderen. Over een jongetje die een poes wou, maar die dat niet mocht van moeder & het dus aan sint vroeg. Was natuurlijk de vraag: krijgt hij dat van Sint? Rijtje af in de klas. 1) nee, te duur 2) jahoor 3) nee, te duur 4) Uhm.. nou nee, want Sinterklaas bestaat toch helemaal niet! En moeder wou geen poes, dus die koopt er geen
Vork hihi, dus mn begeleider en ik vroegen ons al af hoe dat met Sint zou gaan
"Hee Sint! De pieten en jij weten toch alles? Nou? was ik vorige week woensdag gaan paardrijden of niet!" Vork De juffen meteen onderling zoeken naar t antwoord, de Sint opzoek naar t antwoord bij iemand van de klas Clown Uiteindelijk maar een leuke gok gedaan: "nee niet geweest" Fout gegokt Tong uitsteken
Over alle kindjes was wat verteld, dus Sint vraagt; Kunnen jullie nog een liedje zingen voor Sint? door de gangmaker meteen ingezet natuurlijk: "Dag Sinterklaasje,.. " Huilen van het lachen Boodschap duidelijk Vork
Dus was een leuk dagje Haha!

Ben jij vrij vandaag Thirz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:03

Haha, ik heb genoten van je sint-verhaal Anne, geweldig! Haha! Heb jij ook nog wat gekregen? Ik ben idd vrij, dus hoor volgende week hoe de kids het hebben gevonden. Kleinigheidje: ik heb de kado's uitgezocht, dus ben benieuwd of ik dat goed heb gedaan Clown

Cool dat je les hebt van Leunes Bar en dat ie zo positief over je is!
Die stoere Daniel is ook nergens bang van he!

Janis was heel braaf, alleen was ik -gewikkeld in uitrijdeken- nog wel eng in de hoek Vork
En nu Jade op ijzers staat, scheurt ze vast de bak rond Marieke!
Nous wordt helemaal volgepropt met zemelen omdat ze anders dr medicijnen niet eet, muts! Maar ze staat er rustig bij en geeft een normale indruk, dus das wel fijn Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 17:08

jaja een chocolade letter Knipoog kreeg hem mooi opsekop met de boodschap: "Uhm, de A was op, maar deze snap je vast ook wel" Vork Muts Tong uitsteken haha
Wel slim: de persoon die de kado's uit zoekt thuis laten. Als ze dan gaan zeuren, is t iig niet jouw fout Haha! (of nouja.. T is natuurlijk zowiezo Sint zijn fout)
Echt zo leuk. Op school schijnen ze ook ieder jaar een film te maken met sinterklaas. Dit jaar was Sint ziek, dus de klas had pilletjes gemaakt en drankjes enzo (en ik al die tijd maar denken dat ze het iver een sint programma op tv hadden Clown Hadden ze t zelf gemaakt!) Wel heel gaaf! Want dan is het dus ook hun zuster die de sint beter maakt enzo Ja

Haha, logisch dat dat eng is Thirz Clown Wat moet jij nou in een uitrijdeken Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:18

Zo album.nl doet het weer, dus heb foto's geupload.

Eerst wat van voice..
Ging woensdagmiddag lekker rijden, harde wind en regen, maar we gingen toch!
Afbeelding
Jut en Juul op de paddock..
Afbeelding
Afbeelding
Een gepoetste pony Haha!
Afbeelding
Opgezadeld en wel, en natuurlijk de beroemde uitrijdeken!!!
Afbeelding
Voice en ik zijn er heel blij mee!
Want met dit soort weer gebruiken we de deken continu!
Nogmaals bedankt thirz en kims!!! Knipoog

En nu Daniël bij de sint op schoot....
Afbeelding
Eerst willen we even zn mooie pietenmuts showen!
Afbeelding
Afbeelding
Zo en nu bij de sint op schoot.
Daniël had nog een nat kleverig spekje in zn hand....bah
Afbeelding
Er werdt een gedichtje voorgelezen...
Afbeelding
En het cadeautje.....
Niet interresant genoeg...

Dat was het weer!

Hoe gaat het met Nous?

Mariekje heb je nog gereden?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:22

AHHH superschattig Nel! Wat heb je toch een knap kindje Haha!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:45

idd Haha!
echt lief, daniel bij sint op schoot.. helemaal niet bang ofzo..
ik ben tot mijn vierde huilend rennend bij de sint weggegaan Huilen van het lachen
xxuz!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:46

Wat een mooie deken heeft Voice Knipoog Ze ziet er goed uit, en graag gedaan hoor, fijn dat we jou er blij mee konden maken. Daniel heeft t wel naar zn zin op schoot bij de Sint, superleuk!

Update Nous: ze is nu hip in limegroen Vork

Afbeelding

Afbeelding

Gister hebben we het verband verschoont en de wond zag er redelijk goed uit. Dus maar weer verder afwachten!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:43

Stoer verband hoor!
Fijn dat het al beter gaat met nous!
Heb je zand op je paddock gegooid?

He Mariekje, sorry niet meer gerageerd op je smsje.
Wilco was weer weg vanavond, dus kon toch niet weg...
Maar hoe ging het rijden?
Zal ik anders dinsdag weer komen?

Kims: gaat jullie (jou en cis) feestje de 22ste nog door?
Op welke dag valt dat eigenlijk?
Hoelaat begint het?

Ik moest vandaag met Daniël terug naar het ziekenhuis bij de kinderarts op controle, maar wat ik al wist, was dat het goed gaat met m.
Nog wat slijm op zn longen maar das niet zo erg.

Ik ben moe dus ga nu al lekker mn bedje in!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:39

Arme Nous... vind dat groene verband wel gaaf staan...
Ik ga dinsdag mee met Marieke naar Jade Haha!, ben erg benieuwd hoe het nu met dr gaat!

Fijn Nel dat het nu beter gaat met Daniël!!!

Ik heb vanmiddag wedstrijd, er rijden 30 mensen mee in t M1 ofzo, echt super veel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:10

Nous staat in de zandbak, omdat ze geen ijzer meer onder de hoef heeft en deze anders te snel slijt en ze daar weer last van krijgt! Dus kan ze lekker zandkastelen bouwen Clown
Goed nieuws van Daniel Lachen
Hoe ging je wedstrijd nog Bar? Idd veel mensen!
Kims nog lekker bijgeslapen?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:37

Ach gut , arme nous! wel hip verband Pling lekker zandkastelen bouwen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:49

Ik had 178 en 184, er waren 2 jurys omdat het een selectie wedstrijd was!
Maar heb er dus weer een puntje bij, weet niet precies hoeveelste ik ben geworden, maar ik ben super trots! Bij die selectiewedstrijden doen altijd zo veel goede mee!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:13

Gefeliciteerd Bar Lachen super van Shaar, zomaar M lopen Pling

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:39

Geweldige foto's Nel! Wat wordt Daniël al groot zeg Bloos!

Arme Nous Ach gut Hoe gaat t nu met dr Thirz?
Ik ben in ieder geval alweer lekker bijgeslapen! ben om 7 uur vanavond wakker geworden. Zal er wel weer om 10 uur inliggen Dromen

Het feestje de 22e gaat door hoor! De uitnodigingen volgen (nog steeds Knipoog ) Ben er een beetje laat mee! Ik had iets gemaakt in MS publisher, kwam alleen tot de ontdekking (nadat alles gemaakt was) dat niet iedereen dat kon bekijken Clown
De 22e komen jullie om 17:30 naar mijn huis om een hapje te eten. Meer details in de mail!

Veel plezier met stappen vanavond Lachen Gaan jullie weer met stal?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:37

Hi!
Het is weer eens lekker weer vandaag! Voor iedereen die gaat rijden; geniet er van, ik zou nu ook willen dat het woensdag is!
Het gisteren dus weer gezellig bij het uitgaan! Jammer dat ik er niet bij was, maar ik heb ook een heel leuk verlaat Sinterklaasfeestje gehad! Hij besloot dit jaar bij ons toch nog wat langer te blijven Knipoog Heb leuke cadeautjes gehad voor in huis, zoals een figuurtjes voor in de kerstboom, spulletjes voor in badkamer/wc én een kookboek! Dusseh... ik ga jullie in het nieuwe jaar nog eens uitnodigen om een creatie te komen proberen Lachen Trouwens, nu we het daar over hebben; Anne en ik hebben nog overblijfsels (drank...) staan van ons feestje en vonden dat het echt eens op moet. Dus plannen we nog eens een gezellig avondje?
Nous zag er gisteren lekker vrolijk uit, dus ondanks d'r pijnlijke beentje ziet ze er goed uit. Da's wel fijn! Ook Jade weer gemeet en lekker in de regen naar Mariekje gekeken; Jade vindt Thirza in regendeken overigens niet vreemd in de bak Anne Haha!
Gefeliciteerd Bar met je winstpunt!
Daniël bij de Sint ziet er echt heel tof uit; hij heeft het gewoon echt super naar z'n zin! Ook 5 december brengt de Sint leuke cadeautjes bij jullie Nel!
Kims, blij dat je weer wat bij kon slapen; je hebt het echt druk he! Heb je wel kerstvakantie, of gaat de stage gewoon door? Weet dat ik daar bij ons altijd zo van baalde; geen school, wel stage!
Het is nu erg stil in huis; Gijs is uit logeren! Gisterenavond ging ik erg laat naar huis en omdat ik straks op verjaardag bij Tamara ga en daarna weer door naar mijn ouders om te eten, vond ik het een beetje zielig hem elke keer mee te slepen. Dus nu is hij maar bij mijn ouders gebleven... zij ook weer blij, die zijn zo gek met die kat! Eén voordeel: hij kan me nu niet van m'n werk afhouden haha!
Schrijf je nog even een verslag van hoe het rijden op Wachter was Thirz? En heeft Jade zich weer gedragen vandaag Marieke?
Tot laters!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 19:27

hee bianz, logisch dat Jade thirz in een regendeken niet eng vond! Regendeken/ regenjas Ja dat kan nog wel. Maar een uit-rij-deken? Verward Wat moet Thirz daar nou mee?
Vork
Hihi, leuke foto's Nel! Stoere Daan zo bij Sint op schoot Cool En sjieke Voice met nieuwe uitrij deken Haha! Hij staat leuk!

Nous is ook hip in het lime-groen! Staat mooi bij de deken hoor! Welke kleuren hebben jullie nog meer in de aanbieding? hihi
Tis zonde eigenlijk Nous met der zere voetje. Hoe vindt ze t zelf? Is ze nog wel happy opsich? Kan ze zich een beetje vermaken met kuilen graven, zandkastelen bouwen en zandtaartjes bakken? *zodra ze zelf een heus zandkasteel heeft gemaakt, wel even een foto maken hè! Knipoog

Ben wel benieuwd naar de uitnodigingen. (Volgens mn pa kan je die dan omzetten naar PDF? en dan zou iedereen die moeten kunnen zien? Verward Geen idee hoor, maar daar kwam hij ineens mee toen ik t over jullie uitnodiging had) 22 december, 17.30 staat in mn agenda! *LOL*

Citaat:
Anne en ik hebben nog overblijfsels (drank...) staan van ons feestje en vonden dat het echt eens op moet. Dus plannen we nog eens een gezellig avondje?

Het fruit enzo hebben we maar niet bewaard Clown Tenzij er iemand van groen, wit, lopend fruit houdt?
hihi, gaan we dan weer aan de cocktails Bianz? Cool Konden we best goed de vorige keer: geweldig kleurtje, stevige boterham Tong uitsteken Wanneer kan wie? Haha! (gok zomaar dat t op een zaterdag wordt?)

En nee Bianz... Sint en zn Pieten blijven niet langer in Nederland! Dan komt hij in de knoop met zn planning voor volgend jaar! Dus hij heeft gewoon op 5 december de pakjes al gebracht bij jouw mamma, en die heeft ze netjes bewaard en gister als verrassing ineens in de kamer gezet Ja Als een soort hulp Sint dus. Sint langer blijven... gekkie!
Maar dan weet je ook weer dat je dit jaar lief genoeg was Knipoog Leuke kado's hoor Lachen En roep maar wanneer je klaar bent om 1 van je creaties te laten keuren! Vingers aflikken

ben ook erg benieuwd hoe t ging Thirz! Vertel! vertel! Haha!
*bij geen reactie, schakel ik hulpdienst Marieke in: "Whaaa! Wat is er gebeurd? Thirz reageert nie meer!" hihi Zal vast wel goed gedaan zijn Ja Hadden jullie toen nog wel zon? of iig geen regen?
Hoe was Jade vandaag? Ging t een beetje in de slechte bak?
(op scheldestad gaat de binnenbak bodem er morgen uit. Die ligt ook al een poosje écht slecht Scheve mond Gewoon net te zwaar. Ben benieuwd hoe hij zondag ligt Ja )

Phoe.. Gisteraaf was ik nog nie moe, maar vanmorgen wel Bloos uurtje later weer redelijk fit en nu begin ik weer wat in te dommelen... Dromen