Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.moossie schreef:mooi gezegd Fieke, ik ben benieuwd naar de foto's!
KiWiKo schreef:Ik denk dat er weinig buitenbakken goed zijn op dit moment, en geloof me ik zie ze echt stukken slechter dan hier![]()
![]()
Er zijn zelfs de afgelopen 2 weken heel wat lesuren minder gegeven omdat de buitenbakken absoluut niet te rijden waren.
En dat valt hier nog wel mee![]()
![]()

NIEUWTJE
JoYcE1982 schreef::DNIEUWTJE
![]()
![]()
Bij deze willen Renee en ik, na al onze onduidelijke grapjes hier op bokt, laten weten dat wij a.s. zaterdag naar Groningen gaan om te kijken voor een paard. Mocht het klikken tussen het paard en ons dan komt onze nieuwe aanwist gelijk zaterdag mee naar Stal Midden Delfland. spannend spannend, we zijn allebei heel erg zenuwachtig en kunnen niet wachten tot het zaterdag is.
Het paard heet Combart en de vader is een Holsteiner en de moeder is NRPS en Volbloed. Hij is 9 jaar en schofthoogte 1.80 mtr. Kleur donkerbruin en zwarte manen/staart.
Dit wilden we even met jullie delen, degene die er zaterdag zijn, zullen hem zien als we hem meenemen...
Groetjes Joyce en Renee, Renee en Joyce
1 ding scheelt John, jij en Anous zullen de eerste zijn die hem zien, behalve wij en Kim natuurlijk!!!!
JoYcE1982 schreef:;)1 ding scheelt John, jij en Anous zullen de eerste zijn die hem zien, behalve wij en Kim natuurlijk!!!!
KiWiKo schreef:hihihi ik ben zeer, zeer benieuwd........... moet ik mijn bp meenemen???