Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elja schreef:Ik heb reflecterende beendingen voor Gringo gekocht maar ze zien er wel heel groot uit dus van de week maar even passenHet wordt alweer zo snel donker dus moet goed beschermd naar buiten :p Heb voor mezelf ook een reflecterende jas en licht
Maar nu ben ik vrij dus ga gauw rijden

maar anders valt er ook wel een compromis te sluiten 
Maar hangt ervan af wie er nog meer allemaal mee gaan

Ik moest in eerste instantie mee met m'n broertje naar voetbal omdat we 's middags naar mn opa en oma gaan voor sinterklaas maar nu hoef ik toch niet mee.
esiebessie schreef:Ik wil ook naar jumping!
Oh trouwens Gina, ik kan zaterdag wel mee naar de paarden, maar ik kan niet heel erg lang blijven.Ik moest in eerste instantie mee met m'n broertje naar voetbal omdat we 's middags naar mn opa en oma gaan voor sinterklaas maar nu hoef ik toch niet mee.
Romana01 schreef:esiebessie schreef:Ik wil ook naar jumping!
Oh trouwens Gina, ik kan zaterdag wel mee naar de paarden, maar ik kan niet heel erg lang blijven.Ik moest in eerste instantie mee met m'n broertje naar voetbal omdat we 's middags naar mn opa en oma gaan voor sinterklaas maar nu hoef ik toch niet mee.
is goed!! ga je met kerst weg???
@Jiska: gaan we zaterdag samen rijden??