Nouja, vosmerrie, 163, gevonden in Barneveld
Staat op ongeveer 10 minuutjes fietsen en ik mag dr beschouwen als me eigen paard. Hoef alleen lessen en verenigingslidmaatschap te betalen en is de bedoeling dat ik dr ga starten(opkostenvandeeigenaar!!). Was vandaag kijken... paard poetsen, heeft ze zich nog losgerukt ook(halsterkapot) vanwege de wind, was nogal onrustig. Had een week niet gelopen maar is doorgaans geen probleem. Dus hatseflats zadel dr op en ik stap op... nou ik had me beugel nog niet in of ze springt/rent weg en blijft springen, paar steigers gehad maar ondertussen rustig met de eigenaar overleggen... goh zal ik dr maar afstappen volgens mij zit t zadel niet goed.. Ja stap dr maar af... oke marlous wil afstappen en dat liet ze me rustig doen. (even over t zadel, oude verzorgster had eigen zadel aangeschaft en daarbij t oude ingeruild, dus had geenz adel, heeft ie zaterdag ergens gekocht maar gaat t vandaag terug brengen) dus ik was dr af en nog ff gelongeerd, maar toen was ze niet fris, dus lag echt aan t zadel(denken we) dus nu gaat ie n nieuw zadel zoeken. De les die die woensdag wilde rijden (ik dus, voor nop) gaat waarschijnlijk niet door hihi... maar komt snel genoeg. Normaal als ik n paard zo heb zien/voelen doen ga ik hard twijfelen, maar ik kan niet wachten tot ik dr weer op kan!! Ze staat op n weiland, en daarvoor is n paddockje en een blokhut, in de blokhut 2 boxen en een zadelkamer en ik heb n buitenbak
Heb de sleutel ook al gekregen.Zo zie je maar weer, ik kan beter blijven zitten dan ik denk.
En normaal schrik ik heel erg als n paard dit doet... Maar ze voelde gewoon, onlangs dr rare gespring en gedoe, zoe veilig!

Toen keek ik in me boekie