Broccoli schreef:Gelukkig is Alyssa oké zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kwam der maar niet vanaf! 
Pebbs schreef:halloooo! ik zag een super schattige pluizebol voorbij komen!![]()
Ik had een stalker op me werk joh!kwam der maar niet vanaf!
ben weer helemaal op de hoogte van alle sappige roddels en weetjes

*ben niet nieuwsgierig hoor*
) ??? 

Ahtnamas schreef:Dunja vind ik vreselijk. Daar kan ik gewoon niet mee springen. Dan ga ik nog liever op Jozele haha..... Ik heb echt springangst op Dunja. Ben ook bang dat als ik wekelijks ga springen ik regelmatig op haar zit en dat heeft me tot nu toe eigenlijk altijd tegen gehouden.
Oh dat zijn er toch nog twaalf. Paarden die ik echt niet leuk vind om op te springen zijn Dunja en Berlingo. Maar voor drie springlessen achter elkaar zijn dat er niet veel.
Maar als ik zo hoor zijn die dieren wel veranderd zeg.
(verbaast me een beetje dat Dunja en Berlingo er nog steeds zijn...)
die mocht niet meer mee springen omdat ze alleen maar weigerde en klote deed... Kan me niet voorstellen dat dat nu een leuk paard is
Wat een **** knol was dat zeg
Jozele en Gé en Grava, dat waren de enige waar ik echt niet op wou rijden. Parade was leuk, Aglona, Berlingo, Denver, Hitstar, Onyx (ik heb de eerste springwedstrijd van Onyx op hem gereden, die was echt leuuuuk)... Maja ze zijn er allemaal niet meer he.
Dat zou stom geweest zijn
Kirsten_S schreef:Gé, grava, denver en parade zijn er niet meer! Dunja en berlingo kunnen op zich wel goed springen,
maar het is niet betrouwbaar meer op deze leeftijd. Vroeger konden ze echt lekker springen, maar
weigeren nu zo gemeen dat je meestal gelanceerd word..
Kirsten_S schreef:Heee maar je hebt helemaal geen foto's in je profiel van flowerpowerrrr! Hoe gaat het nu met haar?