haha Aiko geeft Stormpie graag een handje hoor, die heeft voor de grootste ijzers uit de voorraad hihi, worden waarschijnlijk ook wel schoenen die ik pas haha
Ruben heeft net Minous doodgereden gevonden.Ze was precies 3 maanden van huis en Ruben had haar een paar weken geleden nog gezien, maar totaal verwildert.Erg verdrietg en sneu maar misschien wel het beste voor de kat, die anders doodgegaan was aan de wormen en wij hoeven ons geen zorgen meer om haar te maken. Blijfyt wel erg naar en verdrietig.
Ach Anita. Wat sneu ............ sterkte. Wel fijn (hoe raar dat ook klinkt) dat je haar nog hebt gevonden. Nu weet je tenminste waar ze is gebleven..............
Ja dat vonden wij ook Kaar, en als ik eerlijk ben is dit misschien toch het beste, als ze niet meer thuis gekomen was, dan was ze zeker door de wormen omgekomen, want dan had ik haar nooit meer kunnen ontwormen en ze leefde dus op wat ze ving aan kleine dieren.
Guten morgen, 21 graden en stralend zonnetje na wat regen vannacht.
Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.
Zo....Marion is weer vrijgezel...en dat moeten we maar zo gaan houden Weer gaan werken aan een leuke toekomst,het heft weer in eigen handen nemen..werk vinden,Mandy zien te behouden,genieten van de kinders en het kleinkind . Nu even alles op een rijtje zetten...en dan morgen met Mandy naar het meertje om weer te gaan genieten van alles! Karin leuke b.bq vandaag...Jet ook haha...ik ook volgend weekend op stal samen met Karin
En om Anita maar even na te apen....hier in Delft te warm om poep te scheppen in het weiland...morgen zal het er ook nog wel liggen...maar we klagen niet hoor!
Wat een rot leven heb ik toch............. vandaag BBQ en volgende week zaterdag weer en dan gezellig met Marion mee naar mijn oude stal bij Piet en Mieke. Zulke lieve mensen...........
Jetta
Geplaatst: 18-08-12 15:09
Ik heb ook zo'n pokkeleven .... Is het eindelijk heet buiten, moet iedereen weer aan de bak op school of werk....Jetje niet. Jetje heeft vakantie! Lekker hoor. Maandag ga ik Bippen bezoeken. Een leuk klein plaatsje in Deutschland. Samen met Kees. Blijven we daar een paar daagjes. Leuke B&B ..... relaxen .... biertje.....knolhobbelen .....schnapsje.... Geniessen!
Chess
fijne vakantie jetje en veel plezier in bippen. morgenavond (oftewel vanavond) gaan wij ook bbqen gezellig met en bij mijn ouders. zo lekkernaar mijn bedje en morgenochtend bijtijds naar stal voor een ritje op mijn wilde pony.. marion sterkte met alles weer op de rit krijgen, ik weet zeker dat het je lukt.
AnitaJoeri
Geplaatst: 19-08-12 08:45
haha die Marion je verwart me met Thessa, ik schep altijd poep, of het nou warm of koud is, mijn eigen landje ben ik zuinig op, ga ze vanavond weer omweiden het gras waar ze stonden is weg en het nieuwe stuk heeft weer genoeg voor ze.
Jetje BBQ staat klaar voor meteen maandag met wijn, bier, schnaps en een heerlijk aperatiefje. Hoe rot is dat.Vergeet Kees niet hè.Haha
Zo. lekker bezig Aniet! Mijn dikke boomloos pad gewassen. De droogt wel bij deze warmte. Huis een beetje aan kant.... Spatbordje weer op mijn fiets gemaakt. Nu naar Storm en niet vergeten mijn spullen mee te nemen als ik naar huis fiets. Vanavond uit eten met kinders en schone kinders . Germa , de spaanse schone van Oskar is jarig.
doppie45
Geplaatst: 19-08-12 13:24
Nou toch nog een goede kant aan het werkloos zijn en even weer samen geweest te zijn....het huisje knapt er van op Lekker spik en span een bloemetje ieder 2 weken,wat nieuwe lampen en plantjes...een nieuwe vloer....behangetje van 15 jaar geleden er af,wat verf hier en daar en heerlijke nieuwe "gespachtelputste" muren! Ik wordt hier weer erg blij van moet ik zeggen
haha die Jetje, ik ken hem niet, geloof dat ik dat ook niet wil haha
Wat ziet je huis er gezellig en mooi uit Marion, toppie
AnitaJoeri
Geplaatst: 20-08-12 08:12
guten morgen 24 graden en stralend zonnetje.Zo eerst even met toeristen en Aiko met de koets weg, pfffffffff wel heel erg warm voor die jongen, maar goed ik heb ook nog nooit een baas gehad die tegen me zei doe maar lekker niks, want het is zo warm.Dus hoppa aan de slag enne dan komt Jetje met Kees, hoe gezellig is dat
Marjo_Wystan
Geplaatst: 21-08-12 06:12
Morning ladies, veel gebeurd zie ik!!! Moet nog bijlezen...! Zijn jullie al klaar voor een buitenrit ?
spettertjuh
Geplaatst: 21-08-12 07:07
Marjo_Wystan schreef:
Morning ladies, veel gebeurd zie ik!!! Moet nog bijlezen...! Zijn jullie al klaar voor een buitenrit ?
Wanneer wanneer, wel graag in het weekend. Ze zijn bij ons natuurlijk volop aan het bouwen met de nieuwe binnebak en dan krijg ik Blando echt niet uit het weiland........
AnitaJoeri
Geplaatst: 21-08-12 08:28
guten morgen 20 graden en zon.
Jetje en Kees zijn er. Lekker aan de taart en daarnaaan de BBQ en natuurlijk aan het bier en de schnaps. Vandaag gaat Kees pizza maken en voor Ruubje natrium arm, de tas met ingredienten die ze mee hadden genomen staat al klaar in de keuken. Heerlijk Anietje wat gebruikelijke klusjes en dan ook een beetje vakantie. Misschien vanmiddag nog even een duikje in het zwembad en kees nog ff lekker fietsen en misschien gaat Jetje ook nog wel met hem fietsen.
Jetta
Geplaatst: 21-08-12 19:58
Jaja...het is toppie hier! Lekker wezen fietsen in de mooie omgeving. Pizza gemaakt met Kees en lekker gekletst met Aniet. Nu zijn Ruben en Kees aan het schieten en we gaan aan de koffie. Tussendoor een emmertje boontjes uit eigen tuin afgehaald. Kan Aniet lekker blancheren.
Chess
hoi dames, jullie zijn lekker bezig en vermaken je prima, gezellig hoor. he marjo, ook weer op bokt, ja we moeten een keer wat afspreken om richting karin te gaan, de zomer is al zowat weervoorbij..