mntj schreef:jammer hoor. maar ja. centjes Zijn ook belangrijk.
Tja, dat is ook weer waar. En....nu kan ik mooi nog ff oefenen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...tot straks!!! winnitou schreef:winnitou schreef:
Sorry jullie mogen niet proeven van deze taart! Maar wil het wel even aan jullie laten zien.
Morgen nog de finishing touch en de andere afmaken en dan worden ze 's middags opgehaald.
en nu duik ik ook mijn bed in
zo de 2e taart is ook klaar..... en nu poetsen

xan schreef:@Sandra
Wat ontzettend fijn dat je First gaat rijden. Ook voor Petra ben je waarschijnlijk een hele fijne,
goede en betrouwbare bijrijdster. Je blijft dan toch lekker "in de paardjes" en op de manege.
En uiteraard houdt Mav een bijzonder plekje in je hart, tesamen met dat bijzondere plekje van Shailo denk ik zo.

_sandra schreef:hallo veldt schatjes, weet niet of ik het al gedaan heb. maar na alle toestanden de laatste weken ben ik niet helemaal geordend geweest in mijn hoofd.
maar ik wil jullie bij deze bedanken voor alle lieve woorden, gedichtjes en gesprekjes over mij en mavantos.
ik ga om de week op zaterdag en voorlopig op woensdag first van petra verzorgen en rijden. ben er ontzettend blij mee dat ik dit voor petra mag doen. zo heb ik toch nog iets leuks te doen op de manege. voorlopig hou ik het hier bij, heb er zoals het er nu voor staat geen zin in om weer op zoek te gaan naar een ander paard. misschien wel helemaal niet meer. de tijd zal het leren. ga in ieder geval lekker met first genieten!!!!!!!!!!!
en mavje heeft een heel bijzonder plekje in mijn hart!!!!!!
_sandra schreef:hallo veldt schatjes, weet niet of ik het al gedaan heb. maar na alle toestanden de laatste weken ben ik niet helemaal geordend geweest in mijn hoofd.
maar ik wil jullie bij deze bedanken voor alle lieve woorden, gedichtjes en gesprekjes over mij en mavantos.
ik ga om de week op zaterdag en voorlopig op woensdag first van petra verzorgen en rijden. ben er ontzettend blij mee dat ik dit voor petra mag doen. zo heb ik toch nog iets leuks te doen op de manege. voorlopig hou ik het hier bij, heb er zoals het er nu voor staat geen zin in om weer op zoek te gaan naar een ander paard. misschien wel helemaal niet meer. de tijd zal het leren. ga in ieder geval lekker met first genieten!!!!!!!!!!!