En ehm,,als iemand nog eens twilight boeken over heeft:$ ik wil ze nou ook wel eens lezen, jullie hebben me erg benieuwt gemaaakt!
@ Kim: die penny elastiekjes dienen natuurlijk wel gebruikt te worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimLittle schreef:Morning iedereen!!RheaNisan schreef:@ Kim: die penny elastiekjes dienen natuurlijk wel gebruikt te worden
Ja natuuuuuurlijk!! Ik zou zeggen; ga je gang hoor! Ik zal de elastiekjes anders aan de staldeur hangen, zodat je ze makkelijk kan vinden...

Helaas waren de strandjes druk bevolkt dus even stiekum hoefjebaden ging niet dus mss dat dat een volgende keer wel kan
Jammer dat het weer zo is omgeslagen vanmiddag, maar een beetje regen kan geen kwaad voor de plantjes en de grasjes
IJp schreef:Ik heb weer een advertentie geplaatst, iemand interesse? [EA-TK-AP] 2e hands westernspullen+ andere ruitersportartikelen.
Ik heb trouwens foto's in mijn Paard en Naald hyves staan van de spullen die ik in de loop van de week verwacht binnen te krijgen.
marjolijn81 schreef:Goedemorgen!
@beau en kim: ik denk dat Bailey een goede penny pony gaat worden (of eigenlijk al is) zaterdag na het bad van Kim vond ze het heerlijk al die pennies om haar heen!