Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:hallo hallo het rijden ging best wel al is het heel vreemd dat je een automaat rijd tom zei er wel bij dat het bij mij wel tijdje gaat duren omdat ik moeite heb met de achteruit rijden ik stuur veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeel hij is wel heel eerlijk dat mag ik wel ik zei doe er liever langer over dan te snel hij zei ook ik vind het zonde van je geld dat ze je hebben laten afrijden hij had ook kunnen zien dat je zo niet gaat halen maar goed ik begin dus van voren af aan en zie wel hoe het loopt
heb nick ook opgegeven voor een pproefles die zal het volgens mij heeel snel halen die vind het dan ook dom dat ze moeder al paar keer is gezakt a.s maandag heb ik weer les
smuidra schreef:ATE schreef:hallo hallo het rijden ging best wel al is het heel vreemd dat je een automaat rijd tom zei er wel bij dat het bij mij wel tijdje gaat duren omdat ik moeite heb met de achteruit rijden ik stuur veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeel hij is wel heel eerlijk dat mag ik wel ik zei doe er liever langer over dan te snel hij zei ook ik vind het zonde van je geld dat ze je hebben laten afrijden hij had ook kunnen zien dat je zo niet gaat halen maar goed ik begin dus van voren af aan en zie wel hoe het loopt
heb nick ook opgegeven voor een pproefles die zal het volgens mij heeel snel halen die vind het dan ook dom dat ze moeder al paar keer is gezakt a.s maandag heb ik weer les
Gewoon VOLHOUDEN. Je haalt het wel hoor JO.![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:Vanavond lekker naar t Twiske.
Ben er nog nooit geweest, en ik ben heel benieuwd hoe No het gaat doen buiten. Het is voor hem ook al weer een tijd geleden dat hij in het bos is geweest.
Nu maar hopen dat het galopperen een beetje in de hand te houden is.
Ben er stiekum een beetje bang voor.

ATE schreef:hallo hallo het rijden ging best wel al is het heel vreemd dat je een automaat rijd tom zei er wel bij dat het bij mij wel tijdje gaat duren omdat ik moeite heb met de achteruit rijden ik stuur veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeel hij is wel heel eerlijk dat mag ik wel ik zei doe er liever langer over dan te snel hij zei ook ik vind het zonde van je geld dat ze je hebben laten afrijden hij had ook kunnen zien dat je zo niet gaat halen maar goed ik begin dus van voren af aan en zie wel hoe het loopt
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita ik moest van tom proberen te oefenen met trailen zou erik dat paar keer willen doen ga jij ook mee dan kun jij ook oefenen
Dat willen we al een tijdje gaan doen, maar het komt er nooit van. Zal het weer eens bespreken
.

xan schreef:Vanavond lekker naar t Twiske.
Ben er nog nooit geweest, en ik ben heel benieuwd hoe No het gaat doen buiten. Het is voor hem ook al weer een tijd geleden dat hij in het bos is geweest.

meelen schreef:xan schreef:Vanavond lekker naar t Twiske.
Kijk uit voor mannen met honkbalknuppels.