wat stil zeg.. Ben vandaag de eerste die wat zegt.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat stil zeg.. Ben vandaag de eerste die wat zegt....
zul je altijd zien!! Biz had wel een paar haakjes, maar niet heel ernstig. Christie kwam er later achter dat biz een losse kies heeft, en die moet er uit!! Ze had er nu helaas geen tijd meer voor, want ze had me tussen 2 afspraken gepropt...haakjes zijn wel weg... het is wel een beetje een raadsel wat de bulten nu zijn geweest... ze ging t nog ff overleggen met de Raaphorst, ze dacht dat het iets met kaakspieren kon zijn...
echt uberlief!! Eerst wat heen en weer gebrul en spaanse pas.... om daarna gebroerderlijk buik aan buik te grazen.... zijn echt vriendjes!! zo schattig, ze bleven steeds bij elkaar in de buurt
hahahaa

!
, haha je moet hem ook nog wel een keertje meenemen als ik thuis ben hea
Afgelopen donderdag voor het eerst geholpen op de manege voor gehandicapten hier in de buurt. Echt leuk! Ik heb een blinde man geholpen met paardrijden, wat me echt extreem eng lijkt als je niets kunt zien. En een jongen van 11 jaar die een raar been en een rare arm had. Ik weet niet precies hoe het heette, maar hij kletste echt de oren van mn hoofd haha. Aan het eind van de avond heb ik ook zelf les gehad. Groeples met zn zessen, best netjes
Ik heb op een fjordje van 1m37 gereden, Vonneke, zo klein hihi met van die lange manen. Ze was niet heel makkelijk te rijden, maar Sander gaf echt goed les. Helemaal blij 

Maar er moet eerst geld voor verdient worden dus ik ben toch enigszins nuttig bezig geweest en weer een stap in de goede richting.
Ga denk even naar buiten, stappend.

!

) 

..