RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pmlover

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:59

MissMarije schreef:
Kanjer is egt een poepie!
Behalve dat hij nu probeert om iedereen eraf te gooien:P
Wat gezellig:P Ik dacht echt dat er niet werd gearegeerd:P

behalve dat hij nu probeert iemand eraf te gooien Clown nooit iets van gemerkt ik vind kanjer juist wel betrouwbaar Tong uitsteken

pmlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:03

Heeft iemand nog leuke foto's van partyman? Pling ik heb op ponykamp op hem gereden, maar heb helaas alleen filmpje van hem. T is mijn lievelingpony bij ini Haha!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:00

Hoi Emilie (SM'er *LOL*)

ik zal binnekort ff voor je kijken of ik nog foto's heb van PM. Ja
Weet jij of we eigenlijk nog de dvd (met de proefjes erop) van kamp opgestuurd krijgen? Nagelbijten / Gniffelen Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:11

lessen zijn weer begonnen toch?
Zin in morgen Haha! Heb nog 5 lesjes voor mn operatie...pff dan ongeveer een half jaar niet rijden!!! waaaah wat moet mn draakje zonder me? (of eigenlijk ik zonder hem hihihi)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:08

La_Fleur schreef:
Weet jij of we eigenlijk nog de dvd (met de proefjes erop) van kamp opgestuurd krijgen? Nagelbijten / Gniffelen Lachen

Dat vroeg ik me ook af.
Volgens mij krijgen we alleen foto's hoor. En ik heb gehoord dat dat er maar 2 zijn No Cheer .

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 19:49

_Irene11_ schreef:
La_Fleur schreef:

Dat vroeg ik me ook af.
Volgens mij krijgen we alleen foto's hoor. En ik heb gehoord dat dat er maar 2 zijn No Cheer .

Eigenlijk, wil ik ook de filmpje.
Wil toch graag weten hoe ik heb gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:27

_Irene11_ schreef:
La_Fleur schreef:

Dat vroeg ik me ook af.
Ik weet niet hoe het dit jaar gaat met de foto's en filmpjes omdat ik dit jaar niet op kamp ben geweest. Vorig jaar en het jaar daarvoor wel. Ook toen zijn de proefjes gefilmd. We hebben die met z'n allen in het kamphuis bekeken, maar ik heb er geen kopie van gekregen. Ik weet niet hoe het nu zit hoor, maar ik denk dat je de dvd niet opgestuurd krijgt. Als je het echt graag wil, dan kun je misschien even bellen om te vragen of ze het voor je op dvd willen zetten. Lachen
Bij de kampen waar ik bij was kregen we een paar foto's; die van de groepsfoto, van de keuring en soms ook een foto van het proefje. Lachen

Afgelopen maandag was echt een superleuke les! Het ging inderdaad bij iedereen echt super, maar Injoy stak er toch echt met kop (hoofd Tong uitsteken ) en schouders bovenuit, hihi! Ze sprong keurig haar changementjes, wijken ging echt fantastisch, echt super gereden, Marjolein!
Ik zat zelf op Nini en die was ook zooooo fijn Lachen ! Even een gekke sprong omdat ze schrok van de microfoon die rare geluiden maakte, maar ze was verder echt superbraaf! Heb alweer zin in maandag!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:30

snif snif... ik gisteravond knallende koppijn dus maar in utrecht gebleven... dacht: ach dan stap ik gewoon om 6 uur in de auto, dan red ik het nog! Was vanmorgen mn hoofd het daar nog niet mee eens... bah bah en nog eens bah! Ik Ini bellen om af te melden, waren er nu nog maar 4 over in de les! Jeetje wat een afmelddag vandaag!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:04

Deze keer bij het kamp ging het niet helemaal goed met het bandje(waar de proefjes op stonden). Het kon dus niet op de tv bekeken worden. Dus ik heb het proefje nooit gezien
Ik dacht (vooral omdat ze zeiden dat je de foto's pas in december krijgt) dat je veel foto's zou krijgen, maar dat is dus niet zo Verward

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:35

Afgelopen jaar kreeg ik maar 2 foto's. Van de keuring en van de groep.

Echt balen voor je, Sarah! Hopelijk volgende week beter... Idd, zowieso al weinig in de les dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:38

Aaaaah maandag was weer zoooo'n heerlijke les! Ik mocht op Partyman en hij was superfijn! Ik dacht eerst wel ooo jeee, want ik ben al behoorlijk vaak van hem afgevallen en we gingen buiten rijden, maar achteraf was ik blij dat we in de buitenbak reden. Binnen was het hartstikke warm en buiten was het prima te doen! Partyman was fijn, eerst ging het nog niet zo fantastisch maar dat kwam omdat ik zelf ook een beetje gespannen was, maar na de eerste galop had ik het vertrouwen weer een beetje terug en toen durfde ik er ook wat meer aan te rijden. En toen was hij fijjjjn! Haha! Hij is één keer opzij gevlogen omdat hij schrok van de trekker, maar verder ging het lekker Lachen .

Enneh, Sarah, we zullen een foto van je maken en die in de stal van Rallywood hangen, zodat hij je tijdens je operatie en het herstel ervan niet hoeft te missen Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:23

hahaha hou ik je aan!!!
De 30e is nu de officiele operatiedatum! En de 13e zit ik een weekendje op texel dus nog 3 lesjes en dan is het voor een half jaar ofzo gebeurd! Hopelijk niet veel langer dan dat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:26

Hihi o jee Tong uitsteken . Aaaaah spannend!! Maar hopelijk ben je dan van het gezeur met je knie af en kun je probleem- en pijnloos rijden Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:29

idd! En dan hoeft het draakje niet meer af en toe toch te schoppen in de linkergalop wegens mn wiebelbeen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:43

Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:10

Ik was vandaag naar de manege gegaan in de hoop dat ik mijn inhaalles zou kunnen rijden. Ik zou s'middags kunnen vrijrijden op Oppy. Ik blij want Oppy is wel aardig rustig maar kan je toch wel lekker rijden. Maar toen bleek dat Noraly nog een inhaalles had en die mocht op Oppy. (Na de les: woow dat was Vet Cool joh! Oppy is echt heel gaaf! Tong uitsteken ) Nou toen kwam het hoor, ik zie staan, Tamara: Fotty. Ik dacht OMG, is ze ooit al weer eens gereden en weten ze wel dat ik er maar ooit een half uurtje heb op gereden? Maar ze was al een paar keer gelongeerd en er had ook al eens iemand een kwartiertje op gereden. Eerst der uit de wei gehaald, ze ging eerst heel hard weglopen en toen ging ze me van een afstandje staan aankijken van; nou kom je nog? Clown Toen opgezadeld, jemig want een dikke buik. Tong uitsteken En toen erop, we gingen buiten rijden (anne reed ook vrij op Okke en nog 2 kindjes op Bianca en king) want binnen was wel erg warm. Maar het viel echt reuzeeeeee mee en woow ik was bijna vergeten hoe hemels Fotty zat. Er zat in de stap niet heel veel pit in maar ze was wel lekker ontspannen aan de teugel en toen draven.... ahh echt een verschil met oppy of bram. Tong uitsteken Maar me binnenbeen was een beetje zoek en volgens mij was mevrouw ook wel een beetje nukkig want op een gegeven moment kreeg ik der niet over de hoefslag, dus ik schoppen met mijn binnenbeen en zij harder maar ik dacht; ik krijg je op die hoefslag. Dus mevrouw gaf zich uiteindelijk wel gewonnen en toen ook even een galopje gemaakt ahh echt waar, als er 1 paard lekker zit dan is het Fotty. Ik heb driekwartier gereden en heel rustig aangedaan want ze had dus nog maar een kwartiertje gelopen die andere keren. Nou ze was niet heel bezweet ofzo maar de aderen waren wel opgezet maar het veulen, jeetje die was echt zeik. Tong uitsteken

Maar het viel dus echt reuzeeeeeeeeee mee en het was super leuk. Haha! Op naar maandag. En oja, Anne, ja Anne van de zaterdag ja Anne uit havelte met de krullen. Tong uitsteken rijdt van oktober ook bij ons in de les als het goed is. Lachen Dus volgens mij hebben we wel een leuke les. Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:44

Tof dat 't zo goed ging, Mara! Fotty, da's weer es wat anders Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:52

fotty.... kan dr helemaal niks mee!! Ooit een paar keer op gereden en had precies hetzelfde, mevrouw wilde de hoefslag niet op... zucht... uiteindelijk kon ik wel "alles" met haar (ze luisterde iig) maar gelukkig nooit weer op gereden want ik heb er totaal geen klik mee! Wel super leuk dat het zo goed ging! Ik vind haar juist helemaal niet lekker zitten, apart he? hoe zoiets per persoon verschilt!
De les met rally ging wel aardig, met name de laatste 10 min! Ik merk heel duidelijk dat mn knie echt te slecht word want hij loopt af en toe echt onder me uit omdat mn been te instabiel is. Ik merk gewoon aan em dat het een stukje protest is op mijn rijden... maar aan het einde liep hij superlekker, oooohhh wat heeft hij toch een geweldige middendraf! Neusje naar beneden, beentjes naar voren en gaan met die banaan! En een lol dat meneer erin had! echt heeeerlijk!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:32

Maandag mocht ik eerst op Kanjer, had er enorm zin in want ik heb er niet meer op gereden sinds ik er vorig jaar vanaf gevallen ben en aangezien die ook gewoon met de kinderlessen meeloopt zal die wel braaf zijn. Maar ik zag dat die 3 keer achter elkaar moest lopen dus ik was al bang dat ik gewisseld moest worden. Toen zei Inge dat Marije en ik Rallywood en Bram uit de wei moesten halen dus ik was doodsbang dat ik op Bram zou moeten. Tong uitsteken (Marije zat al op RW, echt zoo grappig zo'n 'klein' meisje op die grote reus Vork ) maar toen kwam ik terug en hoorde ik dat ik op Partyman mocht Haha! . (Er stond eerst weer Oppy, ze willen me er volgens mij heel graag op hebben, vorige week maandag al maar toen was ik ziek, zaterdag maar toen werd het fotty en vorige maandag dus ook al maar toen werd het pm) Het ging echt veel beter dan de vorige keer, dit keer was de racemood weg en kon ik wat lekkerder rijden. Maar ow ik zit mezelf zo in de weg, echt enorm irritant. Me binnenbeen lijkt echt altijd zoek te zijn en me handen hebben altijd de neiging om hoger te zijn als de ander en de ene teugel zit altijd strakker als de ander op de een of andere manier. Dus daar lette Henrieke echt enorm op en daar wordt ik dan zo half gefrustreerd van omdat ik weet dat ik het fout doe maar het zit er zo in......

Maar ik heb wel fijn gereden, het gaat stapje voor stapje beter. Vork Hopelijk mag ik er volgende maandag weer op, of Kanjer. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:32

Zwerte schreef:
fotty.... kan dr helemaal niks mee!! Ooit een paar keer op gereden en had precies hetzelfde, mevrouw wilde de hoefslag niet op... zucht... uiteindelijk kon ik wel "alles" met haar (ze luisterde iig) maar gelukkig nooit weer op gereden want ik heb er totaal geen klik mee! Wel super leuk dat het zo goed ging! Ik vind haar juist helemaal niet lekker zitten, apart he? hoe zoiets per persoon verschilt!

Grappig inderdaad! Ik vind Fotty juist een van de leukste en fijnste paarden, en ik mocht er maandag op Lachen . In het begin zat ik ook een beetje aan te modderen, ze ging even tutten en wou toen even niet op de hoefslag, ook niet na een paar keer flink binnenbeen, maar na een tikje achter m'n laars lukte het wel en daarna heeft ze het ook niet meer geprobeerd. Lachen We reden het eerste half uur in de binnenbak en daarna gingen we in de buitenbak rijden. Binnen ging het beter dan buiten, buiten was ze wat minder ontspannen maar ze zit inderdaad zooooooo fijn. Gek dat je dat helemaal niet vindt, Sarah, hihi!

Ach en Mara, dat komt allemaal wel weer goed Ach gut . Echt van die dingetjes die erin sluipen en die je er niet zo makkelijk weer uit krijgt; ik heb het zelf ook. Er valt ook heeeeeeeeel wat te verbeteren aan mijn zit. Volgens mij heb ik verschrikkelijke kapstoktenen en ik vergeet altijd dat ik vooruit moet kijken ipv naar m'n paard Knipoog . Ik heb een tijdje verschrikkelijke klapperbenen gehad, maar dat heeft Ini me afgeleerd door me op Bram met flinke sporen te zetten. Hihi, dan moeten je tenen wel naar voren en dan moet je echt niet gaan klapperen Haha! . En volgens mij heb ik pianohanden, zitten m'n knieen niet altijd goed aan het zadel en moet ik in de galop meer op m'n kont gaan zitten. En ik zou m'n handen wat meer moeten dragen denk ik. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik met m'n rechterhand veel te streng was, daarna deed ik zo had m'n best om rechts los te laten dat ik links vast ging houden, maar volgens mij gaat dat nu wel goed. Ik ga maandag eens op m'n houding letten, dat vergeet ik altijd. Ik ben dan meer bezig met m'n paard dan met mezelf, hihi. Whieeee, zin in maandag!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:49

Ik ben al een beetje meer op aarde neergedaald. Haha! Het was gister echt G-E-W-E-L-D-I-G, ik mocht eindelijk weer op Kanjer en ik ben direct weer fan geworden. (Ik was na mijn val vorig jaar een beetje Kanjer fan-af geraakt) Hij was echt zooooooooooooooow fijn, hij liep echt super voor mijn gevoel, echt super ontspannen (zijn onderlip hing figuurlijk op de grond en klepperde vrolijk Tong uitsteken ) en woowie het ging zo fijn! Voelde me net een engeltje in de hemel, net zoals Eef. Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen te verbeteren zoals mijn benen en armen maar het ging al wel beter dan vorige week op pm. En heb direct gevraagd na de les of ik er volgende week weer op mocht, want het was zoow cool en ik wil dan volgende keer wat meer reactie op me been, hij reageerde wel beter dan normaal maar het moet nog vlugger kunnen. (Haha ik ben geen pietje precies hoor Schijnheilig ) Maar ini zei: zet maar in de agenda! Dus ik hup naar de agenda en nu maar hopen dat ik er volgende week op zit en natuurlijk hopen dat het niet tegen valt. En haha oja we gingen ook nog balkjes draven en hij liep dus netjes aan de teugel maja dan ga je in de verlichte zit en dan kijk je opeens naar de afgrond Nagelbijten / Gniffelen Het was echt geweldig en het kwam ook wel mede door de stang en oké Eef, waarschijnlijk ook wel een beetje door mij maar met stang is die echt véél fijner.

Op naar volgende week!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:25

word kanjer tegenwoordig met stang gereden dan? Waarom?
Klinkt als een heerlijke les!!
De laatste keer dat ik op kanjer heb gezeten is al een paar jaar geleden (ben er nu te zwaar voor denk ik) en dat was net zo'n les!! Totdat ik eraf viel tenminste hihihi Tijdens de galop zat ik ook heeeeeerlijk te genieten en kanjer bokte me ff wakker Haha!
Tis ook zo'n heerlijk dier!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:18

Woow, Sarah, RESPECT!
Ik moest op Rallywood, en ik kon dr werkelijk niks mee beginnen. Geen buiging, niet voorwaarts, niks.
't Is niet echt m'n paardje, zullen we maar zeggen. Was echt vreselijk chagrijnig na de les en ik baalde echt
als een stekker. Ini zei dat ik er volgende week misschien weer op moet. Weet niet of ik daar wel zo blij mee
ben. Ik kán het gewoon écht niet met Rally... Boos!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:38

Zwerte schreef:
word kanjer tegenwoordig met stang gereden dan? Waarom?
Klinkt als een heerlijke les!!
De laatste keer dat ik op kanjer heb gezeten is al een paar jaar geleden (ben er nu te zwaar voor denk ik) en dat was net zo'n les!! Totdat ik eraf viel tenminste hihihi Tijdens de galop zat ik ook heeeeeerlijk te genieten en kanjer bokte me ff wakker Haha!
Tis ook zo'n heerlijk dier!

Nou met stang is die volgens mij wat meer "in de hand te houden", ik weet ook niet precies waarom maar met stang is die volgens mij wat braver. (en fijner Tong uitsteken ) En tja ik vond Kanjer ook echt super leuk totdat ik eraf viel dus, maar ik ben weer helemaal verliefd. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:02

xSwanHeart schreef:
Woow, Sarah, RESPECT!
Ik moest op Rallywood, en ik kon dr werkelijk niks mee beginnen. Geen buiging, niet voorwaarts, niks.
't Is niet echt m'n paardje, zullen we maar zeggen. Was echt vreselijk chagrijnig na de les en ik baalde echt
als een stekker. Ini zei dat ik er volgende week misschien weer op moet. Weet niet of ik daar wel zo blij mee
ben. Ik kán het gewoon écht niet met Rally... Boos!

Was je 1e keer op rally? Dan is het niet zo gek namelijk... meneer moet je eerst leren kennen voordat hij mee gaat werken Haha! en tja met de een klikt het en met de ander niet he! Maar geef het met rally niet te snel op hoor!