Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liesje89 schreef:Koud hè
Noesie schreef:Yeeeh!
Ik heb een nieuwe avatar!!

Maar ik kan het tegenover Banjer niet maken om "maar weg te blijven omdat mijn brommer het niet meer doet"... die lieve blik in haar ogen doet me alle pijn vergeten...

vroeger moesten we altijd fietsen toen we bij vlugt stonden

Bitchy vond 't ook reuze boeiend dus die jongens moest keihard lachen om dat kleine biggetje wat zich helemaal stoer loopt te maken
Aardige gasten. Dus ik wil terug naar huis, en (tenminste dat dacht ik) stop bij m'n portiek de sleutel in de deur. Doet het niet. Ik kijken naar die sleutel, misschien is 'ie wel krom? Kaarsrecht. Dus probeer het nog een keer, en nog een keer, niks. Begin een beetje met die deur te rammelen en raak lichtelijk in paniek.. Sta je dan, 14.00, moeders is pas over een uur klaar met werken en Michelle zit in antwerpen.. Verder heeft Frans de sleutel maar die werkt tot 5 uur
. oliebol oliebol oliebol!!!!! Ik draai me om en kom tot de conclusie dat m'n scooter is gejat!!! fiets! Denk ik, n grijp al naar m'n telefoon om mijn moeder te bellen. Dan krijg ik even een 'ingeving' en kijk naar links, waar ik m'n scooter zie staan. Even dacht ik nog, godver iemand heeft 'm verplaatst, maar daarna besef ik dan ein-de-lijk dat ik bij de verkeerde deur sta.
Geweldig Liesje
DaanxBien schreef:![]()
![]()
Je bent toch ook donkerblond!?