Jimb0o schreef:Haha wij zagen jullie weggaan toen we Jim in de wei gingen zetten en toen ze 's avonds terugkwamen kwamen jullie pas terugWaar zijn jullie helemaal heen geweest dan?
Jim moest gisteren serieus aan het werk met mijn (achter)nichtjes van 5 en 2 jaar!![]()
![]()
Was echt heel schattig, eerst ging de grootste op Jim en de kleinste op Max, maar toen zaten ze erop en ze wilden al helemaal los (wij bleven er wel gewoon naast lopen) en toen wilden ze ineens ruilen! Dus toen ging de kleinste van 2 jaar gewoon op Jim en ze vond het helemaal geweldig!En meneer heeft geen stap verkeerd gezet natuurlijk
Hij heeft er weer twee fans en toekomstige ruitertjes bij en hij heeft een heleboel kusjes en knuffeks gehad op stal!![]()
We zijn de treek in gegaan.. hebben daar geel gereden toen zijn we overgetoken naar blauw en bij bergzicht overgestoken... toen waren we op oranje en toen ineens stopte oranje en werdt t groen/wit en toen wist ik t niet meer!! waren we ineens op een soort rotonde een half uur later waren we daar ook weer.. we kwamen ook nog herrie(de baas van de treekhoeve) tegen met manege paarden.. die mafkees ging pas 3 meter voor ons stappen.. terwijl ze aan kwamen stormen in galop :S :S
Ik zag ze nog ff zitten toen we terug kwamen echt fet schattig!!!!!!

BTW... NIEUWE BLZZ!!

WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE