Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PatriciaB

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:34

Blij om te horen renaat!!
En is de dierenarts nog heel?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 16:09

Hallo allemaal!

We moeten weer wat meer gaan posten of gewoon wat meer gaan meemaken, zodat we wat kunnen posten Haha!

Zo, gisteren behoorlijk met im bezig geweest, eigenwijze knol. Het ging uiteindelijk wel goed, dankzij de "aanwijzigingen" van Elwin... jeetje... ik kan echt niet rijden, haha!

Maar dit keer ga ik écht niet opgeven, ik ga door... net zolang tot ik het kan!!!

O en Sylvia... wat gebeurde er gisteren met Max? Ik hoorde een hoop kabaal en hoorde later dat Max zelf maar eens het terrein ging bekijken?! Hihi... gekke paarden toch ook allemaal he?

Mensen, hebben jullie het al door? Als ik nu om 5 uur weg ga van m'n werk, is het niet meer pikkedonker... we gaan weer richting licht! En licht = 's avonds buiten, licht = minder wat minder regen (uhh...), licht = geen lindsy meer die lampjes komt bietsen en uiteindelijk......... licht = zomer!!!!!

En weten allemaal wat zomer is.... WARMTE!!!!!!!!!! Yeeeeeeaaaaaaaaaahhhhhh!!! We're getting there!!! Haha!

Ps. ben morgenavond weer op stal!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 16:19

hey zit nog op mn werk helaas maar ga vanaaf weer naar stal is echt slecht weer zeg word idd al lichter buiten enne linds je kan wel rijden hoor groetjes chantal

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 16:24

Haha thnx meis Knipoog Ja, ik kan wel blijven zitten, maar verdorie dat aan de teugel rijden, dat is gewoon niet mijn ding ofzo... I dunno... ik weet hoe het moet, maar... het lukt gewoon niet!

Volgens mij nemen die knollen me allemaal in de maling... Max lukte me wel redelijk, liep nog niet zoals het hoort, maar ja haha... niet zo raar natuurlijk als je opeens op z'n rug klimt!

Zit ook nog op m'n werk... iemand zin om aanstaande zondag een lange buitenrit te gaan maken? Gewoon lekker relaxen, kletsen enzo... bv. Manege -> Vlakte -> Meyendel -> Rechtsaf lus -> Buurtweg -> Manege

Chantal jij zin? Nog iemand? Iemand? Gezellig joh!!! Haha!

En btw Im is altijd wel lief tegen andere paarden buiten, dus daar hoef je niet bang voor te zijn! hihi Knipoog

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:09

Heerlijk dat het weer langer licht word...
Ik had voor deze maand ook allemaal plannetjes met Odessa,Lekker naar buiten met haar.
Maarja gaat voorlopig niet door. Dus weinig te vertellen hier

Dat aan de teugelen lukt mij ook niet..
Op sommige manegepaarden lukte het me op een gegeven moment wel in de lessen.
De instructrice praatte me er dan naartoe.
Maar met Odessa lukt het niet,ze schijnt er ook moeilijk mee te zijn dus we hebben een wisselwerking.
Ik weet het niet zo goed en zij WIL niet zo goed hahahahaha

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:41

heeeeeeeeeeee nou heb wel zin om zondag heerlijk buiten te rijden hoor, maar HET KAN NOG NIET snik...........maar ga binnenkort wel weer op blan want hij is niet meer echt gezellig nu die alleen stapt........dus we gaan weer aan t werk met me knollie!!!!!!!

vandaag pieta gereden en losgezet in de storm gingen dr manen mooi staan hahaha ze was natuurlijk weer uberbraaf!!!! en blannie weer lekker gestapt en getut!

oaj max wilde inderdaad gister even het terrein in zijn eentje bekijken haha maar had hem snel weer te pakken gelukkig! jaja de paardjes zijn erg leuk als het stormt!

net als mijn autorij instructeur!!!!!!! wilde hij vandaag dat ik over de boulevard ging rijden om te voelen hoe hard het waaide..........?????!!!!!!!!!! heb het overleefd gelukkig hahah ben morgen dagje vrij van stal!!!!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:58

Ik ben (officiël) ook een dagje vrij van stal... tenminste...als iemand Keesje vanavond hooi kan geven! Even Mariette lief aankijken,maar Keesje dwingt haar altijd al om hooi te geven als ze voor Kallis hooi gaat pakken haha!! Bloos

Sannie is lekker vrij vandaag,moet voor haar theorie!! Allemaal hard duimen!! Ik hoop echt dat ze het haalt! Het scheelt een hoop als San ook haar rijbewijs heeft!

Ik denk dat Blannie erg blij is als je weer met hem gaat rijden Il,hij word wel erg druk he! Nou ja tenminste een teken dat hij zich goed voelt toch!!

Hmm...Keesje zijn tanden moeten gedaan worden,hij eet niet helemaal lekker...pffff als ik er alleen al aan denk... Huilen

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:37

Nou lekker! Vandaag mag iedereen mij dom noemen want dat ben ik namelijk.... Kom ik bij het CBR aan Paspoort vergeten!!!!
DOM DOM DOM DOM.... Sharmayne bleef me uit lachen

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 16:24

Oeps! Blond

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:57

hey linds hoe laat ga je zondag naar buiten dan ? morgen lekker pieta en max doen hopen dat t droog blijft dan kan k lekker naar buiten aan de teugel rijden is idd best lastig met sommige paarden max was gister trouwens niet vooruit te branden maarja hey renaat max zn tanden moeten ook gedaan worden bij wie gaat kees aljid? miss kan ik max dan ook laten doen nou tot morgen weer groetjes chantal

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:03

vira schreef:
hey linds hoe laat ga je zondag naar buiten dan ? morgen lekker pieta en max doen hopen dat t droog blijft dan kan k lekker naar buiten aan de teugel rijden is idd best lastig met sommige paarden max was gister trouwens niet vooruit te branden maarja hey renaat max zn tanden moeten ook gedaan worden bij wie gaat kees aljid? miss kan ik max dan ook laten doen nou tot morgen weer groetjes chantal

Ja bij wie...? Heb alle tandartsen zowat gehad,maar lukt niemand,dus dan de DA,we moeten ff samen overleggen,misschien kunnen we het tegelijk doen! Ik spreek het vd week ff met je af oké ? Misschien kunnen we het samen door de DA laten doen?

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:05

oke renaat goed idee spreek je gauw groetjes

Sharmayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:59

hahah ik hou toch van je san Haha!
nou vandaag lekker gerede met san en keesjee Haha!
wil ik weg gaan zeg pony gedag.. heeft ze een bloed neus
ik helemaal in paniek hahaha Tong uitsteken
dus ik naar san met pony en heet bleef maar bloede..
dus ik ging even langs bas.. die kwam kijke en hij zei dat het niet zo erg was..(hele opluchting voor mij Tong uitsteken)
even geod schoon gemaakt...en toen naar huis gegaan..
nou ik zie jullie morgen fijne avodn allemaal Haha!

san volgende keer niet weer vergete je paspoort hee doos Tong uitsteken

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:30

Fijn dat keesj zn oog weer doet.

was gister op de wildhoef waar ik rijd een ongelukje gebeurd. Paard zat totaal klem met zn hoef onder de bakrand. Heel zielig, nat 20 minuten was hij er eindelijk uit. we hebben de bakrand maar kapot gezaagd. En dat gebeurde in mijn les Huilen Ik was me naar geschroken want ik reed erachter. En mn paard was helemaal blij toen zn vriendje los was want hij begon zachtjes te gillen, hij had het natuurlijk ook voor zn neus zien gebeuren. Nu maar hopen dat zn been nog beter kan worden.

Kusj Silvia

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:03

hey ben k weer vandaag met max buiten wezen wandelen was best braaf liep alleen wel erg snel dus was gauw weer terug daarna nog ff wezen longeren en m ff goed gepoetst nou sil dat was je dagje dan wel gister he nou groetjes chantal

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:46

Sharmayne schreef:
hahah ik hou toch van je san Haha!

san volgende keer niet weer vergete je paspoort hee doos Tong uitsteken

AAAAAh schatje hou ook van jou hoor! Bloos

En als ik em volgende keer weer vergeet kunnen jullie me echt ergens opvegen hahaha Haha! Vork

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 10:07

Goedemorgen!!!!

Zo dan... heb ik gisteren eens even lekker gereden! (Sorry Chantal, was niet meer op bokt geweest, dus had je reactie niet gezien).

Het was natuurlijk sowieso al lekker weer... mag ook wel eens na al die regen!
Mijn route: vlakte -> Meyendel -> Lus bovenlangs -> Wassenaar -> Buurtweg.
Voornamelijk gestapt, nog wat gedraafd en gegaloppeerd op de Buurtweg, Im vond al dat stappen maar niks, haha Lachen
Gewoon heerlijk relaxed ritje!

Nou dat nieuwe pad... wat vind ik ervan? Ik weet het niet hoor...
Kijk op zich is het wel leuk, weer eens wat anders. Mooie brede paden ook wel.
Alleen zijn ze zo zwaar! En ze zijn net nieuw! Ben benieuwd hoe zwaar ze dalijk zijn als ze een jaar in gebruik zijn.
Ook in het begin die heuvel, nou daar ben ik het écht niet mee eens. Hij is hartstikke stijl en zwaar! Vond het echt niet zo goed voor Im haar spieren (en pezen). Ach ja, we moeten het er maar mee doen!

En? Hoe is de start van jullie week verlopen?
Ik had me vanmorgen verslapen... ben ook nog steeds erg moe. Zie je wel, ga ik weer een keer uit, ben ik doodop!
Wordt gewoon te oud! Dromen

Vanavond Gray's Anatomy en Men in trees kijken! Leuk, leuk!
Daarna lekker m'n bedje in... Dromen

Succes vandaag allemaal!

Groetjes van een zeer slaperige Lindsy Dromen

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:00

Hoi chan, het was idd mijn dagje wel ja. Ik had zondag toch wel een beetje last van mn nek en heup en beetje stijf enzo. Maar zaterdag middag had ik gevraagd of ik op een beetje lief paardje mocht, omdat ik last van me schouder had. Maar toen ging die Boris voor mn neus op zn plaat. Mijn arme paardje galoppeerde er bijna over heen. En ging ff rodeo ronde geven.

Maar ik ben blijven zitten hoor, 8 bokkensprongen lang Pling
Had dus wel geleerd van Max zn toeren hihi.
Ik durf er nog op hoor dus alles oke Tong uitsteken

Ik denk dat ik volgende week mijn rijles afzeg. Kan ik lekker blijven hangen op de manege enz.
Gaan we nog nr buiten zaterdag??? Of heeft Max kuren gekregen in de tussentijd Tong uitsteken

Hebben de archeologen nog mijn afdruk in het zand gezien Clown Bloos Pling ik bedoel: wil niet met mijn roem pronken hoor maar mss word ik toch nog heel rijk. Tong uitsteken

Owja mijn beugel is er vanochtend uit gegaan, vandaar dat ik nog thuis ben. Ben lekker sloom aan het doen want ik kon een uur geleden al vertrekken, mn ma vind het wel best. Moet wel zo laat vertrekken want ik heb mijn boekverslag nederlands niet af, dus als ik nog ff een halfuurtje wacht dan mis ik mn les nederlands.

Nou allemaal tot ziens
tudelu
beugelloos-silvia-tje

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 12:15

O lekker gevoel is dat he? Als je beugel eruit is!
Ik weet nog toen mijn slotjes eruit gingen, was zoooo blij!

Had daarvoor namelijk ook al een buitenboordbeugel en een spin (of hoe heten die dingen) gehad, toen nog een paar jaar slotjes... pff... maar ben blij met het resultaat!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:52

zo ben ik weer! mijn week begon bij de dokter! heb bulten op mijn hoofd en ik verga van de jeuk.......is t een soort eczeem en moet nu me hoofdhuid 2x per dag insmeren met een vieze lotion.....maja ik overleef het wel hahaa

Heb zondag weer op blan gereden mensen!!!!!! echt zooooooo fijn weer en hij liep helemaal goed en was lekker wakker dus gister aan de longe gegooid en hij was mooooooooooi haha bokken en rennen hij vond het heerlijk!
dus strakjes ga ik lekker met san en keesje naar buiten! het weer kan wat beter maar maakt me nix uit want ga weer lekker op me eigen paardje!

en zondag was het echt een wonderdag joh want pieta gelongeerd en ze liep perfect! zelfs in draf en galop bleef ze in rondje om me heen lopen ben echt happy met de paardjes op het moment haha ( behalve dat ik net het eerste deel van de rekening van meursing binnen heb.....200 euro zucht) maar we gaan er weer voor!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:06

Hee!
Ik krijg ook nog 3!! rekeningen binnen van de DA...zucht... van de inentingen (in december!)
En van 2x van zijn oog. En dan moeten binnenkort zijn tanden nog gedaan worden,en hij moet eigenlijk een nieuw zadel...hmmm

Ben jaloers op jullie! Allebei lekker vrij!! Veel plezier met rijden dalijk,al plannen waar jullie heen willen?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:14

En nog een Ten Hagen nieuwtje... (voor degene die het nog niet wisten uiteraard Bloos )

Riepco en Jolanda hebben een nieuw paardje gekocht! Haha! Ben erg blij voor ze!
Het is een engels volbloed ( Haha! Haha! ) van 6 jaar,net van de baan af ,een ruintje,beetje zelfde soort kleur als Kallista. En voor 1 februari willen ze hem op Ten Hagen hebben!! Ik ben erg benieuwd,en hoop dat ze er veel plezier aan beleven!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:32

echt waar joh?????? een jong paardje? ben benieuwd hoor! leu voor ze! uhhhhhhhhm denk lekker straatjes stappen en als ze zich gedragen richting bos drafje doen ofzo weenie hahaa ga zo naar san fietsen dat hele eind hahah

ja ben lekker vrij!!!!!!!!!! net wel gebeld of ik van 5 tot 8 kan werken ...........NEEEEEEEE

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:35

Keesje gedraagt zich altijd.... Schijnheilig Knipoog Hij heeft hard gewerkt gisteren,dus hij zal wel moe zijn hahaha Vingers aflikken

Ja Riepco wil erop gaan rijden zei hij...!

Je kan thuis beter eerst even goed de spieren opwarmen enzo,zodat je wat warm bent,want het is echt een heel eind fietsen van jullie huis naar Sandra,kan Elwin je anders niet brengen,met de fiets achterin? Want jullie moeten ook nog naar stal fietsen enzo...!
Haha! Haha! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 15:20

Hallo allemaal!!!

Even snel een berichtje van moi Lachen Heb druk vandaag joh! Tsjonge jonge, dat is toch niks voor een blondje?

Luxe hoor, dat Ilka en Sandra lekker buiten kunnen rijden!!! Unbelievable!

Wie is er vanavond nog op stal?

Ik gaat weer verder... Boos!

Bye byeeeeee!!!

Ps... ben zo benieuwd naar dat paardje van Riepco! Hihi... vond het zo leuk toen ze het vertelde... volgens Riepco heeft hij het lichaam van een image die tegen een muur aan is gerend, haha... oftewel... even hoog, kortere rug Knipoog