Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja, ik kan wel blijven zitten, maar verdorie dat aan de teugel rijden, dat is gewoon niet mijn ding ofzo... I dunno... ik weet hoe het moet, maar... het lukt gewoon niet! 
vira schreef:hey linds hoe laat ga je zondag naar buiten dan ? morgen lekker pieta en max doen hopen dat t droog blijft dan kan k lekker naar buiten aan de teugel rijden is idd best lastig met sommige paarden max was gister trouwens niet vooruit te branden maarja hey renaat max zn tanden moeten ook gedaan worden bij wie gaat kees aljid? miss kan ik max dan ook laten doen nou tot morgen weer groetjes chantal

)
Ik was me naar geschroken want ik reed erachter. En mn paard was helemaal blij toen zn vriendje los was want hij begon zachtjes te gillen, hij had het natuurlijk ook voor zn neus zien gebeuren. Nu maar hopen dat zn been nog beter kan worden. Sharmayne schreef:hahah ik hou toch van je san
san volgende keer niet weer vergete je paspoort hee doos

ik bedoel: wil niet met mijn roem pronken hoor maar mss word ik toch nog heel rijk.
)
Ben erg blij voor ze!
) van 6 jaar,net van de baan af ,een ruintje,beetje zelfde soort kleur als Kallista. En voor 1 februari willen ze hem op Ten Hagen hebben!! Ik ben erg benieuwd,en hoop dat ze er veel plezier aan beleven!
Hij heeft hard gewerkt gisteren,dus hij zal wel moe zijn hahaha
Heb druk vandaag joh! Tsjonge jonge, dat is toch niks voor een blondje?