). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). IkhouvanChey schreef:wat voor pony heb jij in Tytsjerk dan?
Jessica1984 schreef:IkhouvanChey schreef:wat voor pony heb jij in Tytsjerk dan?
Geen!
.
.
. IkhouvanChey schreef:Vind ik eigenlijk ook wel een beetje apart die borg.
We betalen toch al 100,- p.m..
IkhouvanChey schreef:Vind ik ook maar ik weet niet.
De borg is geloof ik voor alle spullen die je gebruikt zoiets + het paard zoiets.
sheilarianne schreef:IkhouvanChey schreef:Vind ik ook maar ik weet niet.
De borg is geloof ik voor alle spullen die je gebruikt zoiets + het paard zoiets.
Wat nou als je je eigen spullen hebt zoals Nadine heeft!! Dan zou ik als ik wilfred was de borg lager doen!
Nadine240904 schreef:sheilarianne schreef:
Wat nou als je je eigen spullen hebt zoals Nadine heeft!! Dan zou ik als ik wilfred was de borg lager doen!
Voor de spullen ed denk ik ja, vind het niet erg. Klinkt redelijk...
Maar dat ik zelf spullen heb, daar kies ik zelf voor. Wilfred had gezegt dat we niets hoefden te kopen omdat hij dat allemaal koopt en regelt, maar persoonlijk heb ik graag mn eigen spulletjes, dus dat ligt gewoon aan mij zelf dan.
Nadine240904 schreef:'Ik ga vast wel spullen gebruiken als deken en dat soort dingen. Dat die borg verplicht is maakt me echt niets uit, aangezien het BORG is en je het weer terug krijgt.
.
.
). IkhouvanChey schreef:Ik heb ook grotendeels eigen spulletjes.
Maar 400,- vind ik toch best wel veel want als je nou je eigen spulletjes gebruikt en het is best een groot bedrag.
IkhouvanChey schreef:Ja het is een groot bedrag ja.
Ik was het zelf ook vergeten maar je krijgt het wel terug.
Nadine240904 schreef:Je mag wel gebruik maken van alle spullen dusja, en het geld krijg je weer terug. Als je het geld er niet voor hebt, dan is het misschien ook niet slim om te leasen, ik bedoel... Misschien red je het dan ook niet altijd qua geld per maand wat je moet betalen.