Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:09

Hahaha mooi Lachen Pff, ik ga straks denk ik maar even tv kijken. Krijg het koud ineens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:09

Wooooeeehhhh 27!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:10

Weet je wanneer 't koud was? Vanochtend op stal... Nagelbijten / Gniffelen

M'n ouder willen zo 24 kijken, dus ga ik maar puteren. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:12

Ja het was idd echt koud vanmorgen! Zeker bij Eef, da's helemaal zo'n open plek. Brrr.

Ik vind 24 altijd stom, kan het niet volgen Tong uitsteken Nou, ik ga maar weer. Ik spreek je morgen vast wel! Doeiiiiii!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:13

Jah ze moeten maar opschieten met die droge warme binnenbak... *LOL*

Snap die hele serie ook niet, daarom kijk ik 't ook niet. Tong uitsteken

Dagjes!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:38

24 is een onwijs goede serie hoor dames, je moet alleen wel het hoofdje erbij houden want je mag niets missen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:17

Goedesmorgens! Wow het is koud buiten joh!

Hahaha het zal vast een leuke serie zijn maar Suus en ik kunnen maar voor een bepaalde tijd onze concentratie ergens bij houden Tong uitsteken

Jaah, spannend die binnenbak! De weken gaan langzaamaan toch steeds voorbij dus het moment dat we de binnenbak kunnen gebruiken komt steeds dichterbij Lachen

Weet jij eigenlijk hoe dat zal gaan? Ik bedoel, op Kickersteijn zullen ze toch ook gebruik ervan maken als het rotweer is. Rijden wij dan onze les tussen de pensionklanten? Lijkt me wel grappig Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:36

Hmm weet niet hoe dat geregeld is, hoop eigenlijk niet dat nog meer stallen gebruik gaan maken van 'onze' binnenbak, heb d'r zo'n hekel aan om met veel mensen in een bak te rijden, vooral als ik ze niet ken... Nagelbijten / Gniffelen (lekker egoïstisch he Tong uitsteken )

Hoop wel dat 'ie heeeeel snel klaar is want 't wordt steeds maar kouder... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:46

Haha toch maar geboden op die zweetdeken, wil 'm hebben... Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:30

Oooh dat moest je pas vanavond dooooeeen!!! Nu gaan ze je mss overbieden! Verdrietig

Ach, mij lijkt het wel grappig. Kunnen wij eens de dressuurruiters omver rijden! Hahaha! Nee, da's flauw Tong uitsteken Denk dat ze wel aardig zijn daar.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:35

Nou sorry hoor... Vork Zal nooit meer eerder dan 1 minuut voor het sluiten van het bieden, bieden... Nagelbijten / Gniffelen

Ben mss gewoon bang dat ik tegen een dressuurruiter aanknal na een rollback... Lijkt me errug lastig wanneer reiningruiters en dressuurruiters samen in een bak rijden, ga er van uit dat ze niet gewend zijn aan paarden die vanuit galop afremmen en dan opeens omdraaien om verder te galloperen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:38

Hahaha jouw keus Tong uitsteken Maar ik doe het de sneaky way als ik het doe Haha!

Ja daarom, dat bedacht ik me ook. Stel dat er eentje iets te dicht achter je zit in galop en je moet stoppen. Dan heb je een behoorlijke aanvaring Vork En daarbij weet je nu wel wat iedereen zo'n beetje aan het doen is als je met lesklanten en pensoinklanten door elkaar heen rijd. Maar met dressuurruiters kan ik niet goed zien wat ze van plan zijn

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:41

Ja dressuurruiters zijn echt onvoorspelbaar, van een reiningruiter kan je verwachten dat die als een idioot door de bak scheurt, op de rem trapt en dan weer omdraait... Clown Een dressuurruiter kan zomaar een rondje gaan huppelen met z'n paard, gaan draven maar niet vooruit gaan en soms wagen ze zich zelfs aan een middendraf, ik bedoel hoe moet je dat dan gaan voorspellen... Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:45

Hahahaha ja daarom juist! Haha! Maar als iemand van ons slides of spins gaat oefenen weet ik dat ik moet oppassen Vork Maar mss zijn het wel hele lieve ruiters die opassen voor ons zolang wij maar ook opassen voor hen Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:46

Straks willen ze nog gaan springen ofzo in 'onze' nieuwe binnenbak... Scheve mond Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:49

Maar daar steken wij wel een stokje voor! Steeds stoppen net voor de hindernis of cirkeltjes achter de hindernis. Oh was jij hier bezig? Hahaha! Achja, we laten ze maar doen waar ze zin in hebben Tong uitsteken De bak is van ons allemaal Schijnheilig Maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel heel grappig lijkt om die 2 stijlen door mekaar te zien rijden Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:52

Kan grappig zijn, maar ik ben d'r ook van overtuigd dat 't voor veel ergernis zou kunnen zorgen... Is de bak trouwens echt van Starnmeer of bouwen ze 'm samen ofzo? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:55

De bak is volgens mij van Kickersteijn en Eef samen. Eef heeft er dacht ik ook aan meebetaald iig.

Je hebt wel gelijk dat het idd voor ergernissen kan zorgen. We rijden ook toch op een andere manier paard en mss dat sommige mensen dit niet begrijpen en het daarom ook niet accepteren. Maar daar trek ik mij weinig van aan, zolang wij en onze paarden maar plezier hebben! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:06

Ben wel benieuwd hoe dat nou zit met die andere stal. Tong uitsteken

En ik wil die zweetdeken... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:21

Haha word ja al zenuwachtig? Ik kan echt niet tegen bieden hoor Tot vanaaf 21u was het toch? Spannend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:22

Oh trouwens! Om 15.45u komt Anky met haar nieuwe programma op TV Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:23

Als ik 't bieden niet win wil ik gewoon heeeel graag weten waar ze 'm heeft gekocht, heb die dekens namelijk nog nooit gezien. Zag laatst ook van die leuke burberry (geruitte) zweetdekens, of donkerblauw/zwart met gouden bies... Serieus als ik alles mocht kopen dat ik leuk vind had ik een hele collectie dekens... Nagelbijten / Gniffelen

Stress is nu nog niet volop aanwezig, hoop wel... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:28

Burberry da's ook wel cool Ja Het is idd handig om te vragen waar ze hem gekocht heeft als je niet hebt gewonnen. Maar het zou wel jammer zijn als ze hem niet meer in de winkels hebben.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:32

Jah maar die burberry was in Nederland dus niet te krijgen... Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:34

Miss_Montana schreef:
Oh trouwens! Om 15.45u komt Anky met haar nieuwe programma op TV Tong uitsteken

*Ziet deze reactie nu pas staan* Nagelbijten / Gniffelen

Eh, interessant? Clown