Pff, ik ga straks denk ik maar even tv kijken. Krijg het koud ineens! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pff, ik ga straks denk ik maar even tv kijken. Krijg het koud ineens! 

Nou, ik ga maar weer. Ik spreek je morgen vast wel! Doeiiiiii! 

(lekker egoïstisch he
)

Denk dat ze wel aardig zijn daar. 
Zal nooit meer eerder dan 1 minuut voor het sluiten van het bieden, bieden... 
Maar ik doe het de sneaky way als ik het doe 
En daarbij weet je nu wel wat iedereen zo'n beetje aan het doen is als je met lesklanten en pensoinklanten door elkaar heen rijd. Maar met dressuurruiters kan ik niet goed zien wat ze van plan zijn

Een dressuurruiter kan zomaar een rondje gaan huppelen met z'n paard, gaan draven maar niet vooruit gaan en soms wagen ze zich zelfs aan een middendraf, ik bedoel hoe moet je dat dan gaan voorspellen...
Maar als iemand van ons slides of spins gaat oefenen weet ik dat ik moet oppassen
Maar mss zijn het wel hele lieve ruiters die opassen voor ons zolang wij maar ook opassen voor hen

De bak is van ons allemaal
Maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel heel grappig lijkt om die 2 stijlen door mekaar te zien rijden

Tot vanaaf 21u was het toch? Spannend hoor!

Het is idd handig om te vragen waar ze hem gekocht heeft als je niet hebt gewonnen. Maar het zou wel jammer zijn als ze hem niet meer in de winkels hebben. 

Miss_Montana schreef:Oh trouwens! Om 15.45u komt Anky met haar nieuwe programma op TV