Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ga ook haha doeii doeii (K) 

....Moskai bleef keurig achteraan draven, maar Tink, die voorop ging, zette het toch op een lopen, het leek wel een koerspeerd! Warenko vond er niks aan, dus die schoot als een speer vooruit in dolle galop, ik hield hem gewoon bijna niet. Maar weer stappen.Dat ging goed, maar je begrijpt...de sfeer zat er meteen goed in
. Volgende poging.....jaja....draven? Wat is dat? Tink krijgt echt meer ingespoten dan alleen anti-biotica, Moskai was zo superrusstig en Warenko hing de stoere bejaarde uit.
Het was een wilde bosrit....i.p.v. een rustige huisvrouwenrit! Het laatste stukkie mochten ze dan eindelijk toch galopperen, omdat ze zo braaf waren...Tink werd ingehaald door Renk, Moskai vond het best en bleef rustig achteraan. Natasja durft vast nooit meer mee!
Dus afgestapt en heb ik strijkkie lekker bij Ko omgedaan en zo terug naar huis gereden!!
Op de terugweg nog wat onweer maar hier had Ko totaal geen last van!! Verder weer een lekker dagje gehad
Sil, je hebt een leuk huissie en een mooie badkamer!!
johnvt schreef:Madelon en Melissa,
Bedankt voor de onwijs gezellige avond gisteren, alles was goed verzorgt.
madelon31 schreef:johnvt schreef:Madelon en Melissa,
Bedankt voor de onwijs gezellige avond gisteren, alles was goed verzorgt.
Nou jullie bedankt voor het komen...het was idd gezellie....zo met ze alle in een groepie
johnvt schreef:Jij verzint het en wij doen het, ja drinken en eten dan
johnvt schreef:Oke,
Moet ik weer drie dagen wachten, nou ik verzin zelf wel iets dan tijdens jullie afwezigheid.