Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whitney01 schreef:Hoe groot is Flurk nu eigenlijk Lida?
En die balken..? Zijn die nu voor het gebruik in de longeerring zodra ze ingekort zijn?
Vandaag heeft edwin weer les gehad met whitney. We krijgen les van angela zij is opgeleid door bent banderup voor de academische rijkunst.
Het wordt wel een beetje gecombineerd met wat Emiel Voest en het natural gebeuren. Wel heel leuk en ze geeft ook heel fijn les, heel ontspannen.
Tot nu toe gaat het best goed ook met whitney bitloos enzo. Hoewel ze met bit gewend is van vroeger. Het ligt dan ook in de plenning Dimas later bitloos in te rijden. Ik vind het een heel goed voelende manier. Wel veel grondwerk, voordat je de oefeningen erop mag doen. Maar het is voor een goed doel.
treasure27 schreef:hee ik ben er ook nog steeds hoor hahaha
foto van t rijden![]()
miran_indra schreef:heej hallo allemaal, ik zal me hier ook even melden.
Spreek jullie verder eigenlijk niet zo heel veel op stal. Denk dat dat ook wel komt omdat ik eigenlijk altijd 's avonds op stal ben.
Flurk schreef:miran_indra schreef:heej hallo allemaal, ik zal me hier ook even melden.
Spreek jullie verder eigenlijk niet zo heel veel op stal. Denk dat dat ook wel komt omdat ik eigenlijk altijd 's avonds op stal ben.
ik wilde in je profiel spieken maar daar staat niks
in welke stal staat jouw paard? misschien herken ik je dan
nathalie1980 schreef:waarom is de stapmolen leeg geschept dan ?
nathalie1980 schreef:oke dan maar met ijzers zal dat ook wel glijen worden....
nathalie1980 schreef:oke dan maar met ijzers zal dat ook wel glijen worden....